...na kazdodenne pouzitie to nebude, ale hyckat to pekne v garazi a raz za tyzden to vytiahnut cestou na chatu....pekne! Nuzm niekto ma poriadny motor, niekto ma fukadlo a empetrojku z reprakov pre ten pravy sportovy zazitok. Asi vieme na koho mierim :)
:-D :-D :-DBMW X6 M se starou N62 s dodatečně přilepeným turbem a kilometr dlouhým seznamem závad je vrcholně směšná už teď. :-P
Raději BMW X6M, než místo auta hromádku popela a vysypanou 9 stupňovou převodovku :-D:-D:-D
Nemam pocit, ze by Hellcaty používaly devitistupnovy automat.
Asi nepoužívá, nevím, tak zůstane jen ta hromádka popela ;-)A koukal jsem, že oblíbený Mustang u té slabší motorizace taky hraje motor z repráku :-D no jo BMW, furt vepředu a ostatní kopírka :-P
Máš pravdu, bmw je nej a nikdy by se nesnížilo k tříhrnůkm a předohrabům ....oh wait...Neber to zle, bmw mám vcelku rád, ale to neznamená, že nejde do sra**k :(Bohužel mi teda nový mustang přijde víc jako starý bmw, než současná bmw ;)
Jo to máš pravdu, nový Mustang je na úrovni BMW v roce 2000 e39 M5, není na tom nic špatného, jsou jen 15 let pozadu, však počkej co budou dělat za 15let, pravda u BMW už budou mít jen 0,1l+10turbín, ale JEEP čeká to stejný o další 15let později. A mě je BMW u zadku, je mi jedno jestli je X6M hromada šrotu, stejně jako JEEP hromada popela, krám jako krám :-DNick BMW mám jen kvůli tomu, že to každého sere a já mám rád když jsou hlupáci nasraní.
Už minulá generace mustangu byla více než vyrovnaný soupeř pro osmiválcovou M3... další odborník.:-/ Pozadu jsi možná ty.:-P Osobně bych radějí Jeep který má tradíci a nemusím se bát vjet na polní cestu. Ale X5 a Jeep myslím míří na jinou skupinu no a X6 to je snad jen pro hloupé milenky a pro pány co si myslí že jim zvětší přirození.:-D
hehe, ono nestačí když to jede jen rovně, vyrovnaná možná byla v přímce, podvozkově byl Mustang předchozí generace jak loďka na vodě :-P jinak určitě si kup JEEP, držím pěsti, zatím musí stačit tvoje oblíbená koloběžka ;-)
Myslím na okruhu. To že ameriky umí jet jen rovně už dávno není pravda.
Bohužel to platí až u Mustanga roku 2015, přečti si něco o předchozí generaci ;-)
Myslím že přečíst by sis měl něco ty. viz http://fastestlaps.com/tracks/laguna_seca.html... ano.. mustang ve verzi laguna seca je dokonce rychlejší než M4, ale dobře je to hodně speciální verze, standartní boss je ale stejně rychlejší než M3, Cyman S, R, M-B C63 AMG apod. ..takže..nemáš pravdu.;-)
Já nic číst nemusím, jezdil jsem Mustangem gt 5.0 rok 2011 a měl jsem i e92 M3 rok 2009 a vím přesně jaký je v těch autech rozdíl a podvozkově Mustang byl proti e92 M3 úplně v jiném levelu nesahal M3 ani po kotníky, měl jiné výhody, pocitové. A už sem pleteš šišky a hrušky, M4 a Mustang v úpravě laguna seca ? to jsi úplně někde jinde, srovnával jsi e92 m3 a předchozí klasiku Mustanga, tak se prober odborníku. Takže nemáš pravdu ;-)
Srovnávat to lze úplně normálně. M4, M3 je nejsportovnější verze kupé BMW 4, dříve 3, stejně tak Boss. Neříkám že v autech není rozdíl, asi taky řidič M4 bude jezdit jinak než řidič mustangu, ale není pravdou že by za to neuměl Mustang na okruhu pořádně vzít, časy hovoří jasně. Někteří lidé prostě nesnesou že i auto které není z Německa může být dobré, ne-li lepší.:-/
Mustang je pro pozéry tůrující auto před kavárnou nebo na benzínce - v Evropě. V USA to je auto pro začínající teen-age řidiče...Ale dnes bych si ho klidně i koupil, s V8 to bude zajímavý stroj. Ale jako konkurenci pro prémii ho může vidět jen zaslepenec, nezlobte se na mě.
Pro PRÉMII? :-D :-D :-D :-D :-D Prober se!!!
Já s tím rozhodně problém nemám, když mě nový Mustang bude bavit, klidně si ho koupím. Nemám, ale problém ani přiznat, že to co umí USA dnes, uměli v Evropě už před 15lety.
Bavíme se o současnosti a dnes již prakticky není rozdíl mezi Evropským, Americkým nebo Asijským autem, vždyť jsou mnohdy jejich komponeny totožné napříč kontinety.
Myslím, že tím že pár Jeepů mělo závadu v elektroinstalaci asi neokecáš fakt, že N63 má za sebou dvě globální svolávačky, výměnu minimálně 8 komponent a nově přišlo BMW se zkráceným servisním intervalem, kdy se každých 15 tisíc km musí provést rozsáhlé několikadenní opravy motoru. :-D
Já nic neokecávám, mě je to úúúplně jedno, ale raději závady, než hromádku popela ;-)
Ty zaručeně nebudeš vlastnit nikdy ani jedno, max. tak Fabia 1.2 TSI možná Koktu 1.6 TDI :-D
Néé ty more, mám Trabíka, hrc, prc, tmavé okna MAFIE B-]
Obojí jsou naprosto zbytečný výrobky. Ale když se to někomu líbí...
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.