Jeep Cherokee zná české ceny. Za naftový čtyřválec zaplatíte i 1,2 milionu Kč

Nová generace Jeepu Cherokee dorazila na český trh. Na světě už tak je oficiální ceník. Nejdostupnější verze s předním pohonem a naftovým čtyřválcem o výkonu 140 koní vyjde na 885 000 Kč. Naopak na vrcholu najdeme benzinový šestiválec Pentastar, výbavu Limited a cenovku 1,3 milionu Kč.

SUV | Premiéry | Jeep | Ženeva 2014

Jeep Cherokee: evropská verze se ukáže v Ženevě, prodej začne brzy poté

Převážná část nabídky pro Jeep Cherokee zahrnuje naftový dvoulitr. Slabší verze vyprodukuje 140 koní a šestistupňovou manuální převodovku. Toto provedení je k dispozici jak coby předokolka, tak také s jednoduchým pohonem všech kol Jeep Active Drive I (955 000 Kč). Za 1 059 000 Kč pak pořídíte stejný motor, ovšem naladěný na 170 koní a spojený s devítistupňovým automatem. Stejnou konfiguraci s výbavou Limited koupíte za 1 199 000 Kč.

SUV | Byznys | Jeep

Další odklad pro Jeep Cherokee 2014. Mění se software motoru

Nejlevnější benzín v nabídce, tedy šestiválec Pentastar, vyjde na 1 249 000 Kč. Konkrétně jde o verzi Trailhawk s devítistupňovým automatem a systémem pohonu Jeep Active Drive Lock. Šestiválec v provedení Limited pak koupíte za již zmíněných 1 299 000 Kč.

I když se ceny mohou zdát poměrně vysoké, Jeep odpovídá bohatou výbavou. Už základní Longitude nabídne například tempomat, bezklíčkový vstup, dvouzónovou klimatizaci, elektricky ovládaná všechna okna, sedmnáctipalcové lité disky, systém Selec-Terrain a multimediální systém UConnect.

SUV | Byznys | Jeep

Jeep Cherokee 2014: výroba se odkládá

Trailhawk navíc přidá asistent pro sjíždění kopců, terénní podvozek, ochranné kryty, celoroční pneumatiky a systém Selec-Speed Control. Vrcholná úroveň Limited potom stojí na osmnáctipalcových kolech, nabídne vyhřívaná sedadla, parkovací kameru, kožená sedadla nebo bi-xenonové světlomety.

Volkswagen Golf 1.9
Rok výroby: 2009
Stav: 148 254 km
Cena: 115 000 Kč
Ford C-MAX 0
Rok výroby: 2005
Stav: 152 211 km
Cena: 60 000 Kč
Škoda Octavia 0
Rok výroby: 2005
Stav: 141 253 km
Cena: 95 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků