Jediné Ferrari FXX upravené pro silniční provoz je teď na prodej

Na prodej je další unikát. Tentokrát se nejedná o nějaký retro kousek. K mání je teď jediné Ferrari FXX upravené pro silniční provoz.

Tento supersport je jediné Ferrari FXX na světě registrované pro silniční provoz. Jinak je tato speciální verze běžného Ferrari Enza určená pouze pro závodní okruhy. 

Rudý automobil byl vyroben v roce 2008, o pár let později putoval zpátky do továrny, kde ho patřičně upravili. Pro provoz na silnici byl poprvé zaregistrován v roce 2015. Zatím má najeto jen o trochu více než 2 000 kilometrů.

Formule 1 | Alfa Romeo | Ferrari

Vrátí se Alfa Romeo do Formule 1? Prezident Ferrari to nevyloučil

Pod kapotou tohoto sporťáku najdete dvanáctiválec s objemem 6,3 litru. Díky němu dokážete dosáhnout maximálku 347 km/h a z nuly na sto se dostanete za neuvěřitelných 2,8 vteřin. 

Nový majitel se zásluhou úpravy přímo v továrně Ferrari může spolehnout na originalitu všech dílů. Za tento výjimečný kousek si ale musí připravit slušný balík pěnez, v přepočtu více než 300 milionů korun. 

Prohlédněte si galerii Ferrari FXX s 12 fotografiemi:

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

 

Volkswagen Golf 1.4
Rok výroby: 2009
Stav: 116 657 km
Cena: 140 000 Kč
Škoda Fabia 0
Rok výroby: 2011
Stav: 112 302 km
Cena: 115 000 Kč
Ford Focus 1.6
Rok výroby: 2011
Stav: 134 224 km
Cena: 115 000 Kč
Je čas přezouvat! Známe dvacet nejlepších letních pneumatik na trhu

Je čas přezouvat! Známe dvacet nejlepších letních pneumatik na trhu

V pátek fakticky končí povinnost zimních pneumatik a nastává čas těch letních. Podívejte se na výsledky testu dvaceti pneumatik v několika disciplínách. Můžete se tak lépe rozhodnout, co si nechat na auto nazout.

28.  3.  2017 | Milan Lažanský | 51 příspěvků
Test Citroënu C3: Vyzkoušeli jsme ho (nejen) v úzkých uličkách Kutné Hory

Citroën C3 1.2 PureTech (5M)

Inspirován svěžím vzhledem Cactusu zamířil Citroën C3 také na český trh. Jak velkou konkurencí bude v segmentu malých vozů, kterému v tuzemsku již nějaký čas kraluje Fabia? Novinku jsme otestovali s benzínovým motorem 1.2 PureTech.

28.  3.  2017 | Stanislav Kolman | 17 příspěvků
Test Evropského auta roku. 5 důvodů, proč si Peugeot 3008 titul zaslouží

Peugeot 3008 2.0 BlueHDi (6M)

Je to jen pár dní, co si Peugeot 3008 vysloužil ocenění za nejlepší evropské auto tohoto roku. My jsme měli možnost jej vyzkoušet a přinášíme pětici důvodů, proč francouzská automobilka za svůj výtvor získala titul zaslouženě. Našli jsme ale i nedostatky.

22.  3.  2017 | Stanislav Kolman | 70 příspěvků