Je vám dvoulitr v Mazdě MX-5 málo? Tahle má osmiválec a 532 koní

7 komentářů

John Doe
2. srpna • 14:26

Aha, takze dalsia zruinovana MX-5.

Kankunen
2. srpna • 13:43

Jsem tak špatný řidič, že bych více poznal tu sílu vpřed než úbytek v jízdních vlastnostech.

Pičus
2. srpna • 9:56

Mají špatně vedené výfukové potrubí, takhle usmaží diferenciál za pár ostrejch kol

Míra
2. srpna • 12:37

A že se bude smažit v pekle víc věcí je evidentní. Tak velký a výkonný agregát vyrobí hodně tepla. S nějakým ostřejším a dlouhodobějším nasazením se ale asi nepočítá, už kvůli té váze na předku. Spíš to bude jen takový showcar. Někam přijet, překvapit zvukovými a kouřovými efekty a zase odjet.

Michal
2. srpna • 17:14

Podle původního článku na Road and Track je změna rozložení váhy z 52:48% na 53,4:46,6%. TO nikdo nepozná. Jak to udělali, to nevím.

Míra
2. srpna • 19:02

To zní dost neuvěřitelně. Dali dozadu kus kolejnice? :-)

Míra
2. srpna • 10:43

Je to jak zpívá Ivan Mládek: Kudy jinudy, kudy jinudy...
V tomhle autíčku na takové věci prostě není místo. Jak se asi změní jízdní vlastnosti s tak těžkým motorem vpředu?

Doporučujeme

Články odjinud