Aha, takze dalsia zruinovana MX-5.
Jsem tak špatný řidič, že bych více poznal tu sílu vpřed než úbytek v jízdních vlastnostech.
Mají špatně vedené výfukové potrubí, takhle usmaží diferenciál za pár ostrejch kol
A že se bude smažit v pekle víc věcí je evidentní. Tak velký a výkonný agregát vyrobí hodně tepla. S nějakým ostřejším a dlouhodobějším nasazením se ale asi nepočítá, už kvůli té váze na předku. Spíš to bude jen takový showcar. Někam přijet, překvapit zvukovými a kouřovými efekty a zase odjet.
Podle původního článku na Road and Track je změna rozložení váhy z 52:48% na 53,4:46,6%. TO nikdo nepozná. Jak to udělali, to nevím.
To zní dost neuvěřitelně. Dali dozadu kus kolejnice? :-)
Je to jak zpívá Ivan Mládek: Kudy jinudy, kudy jinudy...V tomhle autíčku na takové věci prostě není místo. Jak se asi změní jízdní vlastnosti s tak těžkým motorem vpředu?
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.