Je sportovní multipla hezčí než běžná? Pokus zkrášlit nejošklivější auta je marný

Designéři se často pouští do úprav nových modelů, někdy ale přijde řada i na jiné unikáty. Jak to vypadá, když si vezmou do parády nejošklivější auta vůbec?

Už před časem sestavil web The Telegraph žebříček stovky nejošklivějších aut. V něm se vozy Pontiac Aztek a Fiat Multipla s přehledem umístily na prvních dvou místech. "Vítězem" ankety se stal Pontiac. Zlí jazykové tvrdí, že Multipla kvůli své ošklivosti nedokázala vyhrát ani tuto soutěž.

Design | Názory

15 nejošklivějších aut z minulosti i současnosti

Umělec s přezdívkou Rain Prisk pravidelně představuje grafické úpravy nejrůznějších vozů. Nedávno přijal odvážnou výzvu, když se pokusil zkrášlit dva výše zmíněné modely.

Oba kousky se dočkaly značného přepracování, sportovnějšího vzhledu a drobných detailů, které byste u sériově vyráběného auta hledali jen těžko.

Zajímavosti | Elektromobily | BMW

Nepovedená kopie: Tahle elektrická parodie představuje BMW i3

I když Pontiac Aztek působí svým vzhledem kontroverzně, na severoamerickém trhu se těší velké oblibě. S Fiatem Multipla je situace stejná v Evropě, i na českých silnicích se s tímto designovým přehmatem můžete setkat poměrně často. A jestli úprava oběma vozům prospěla? My jsme se shodnout nedokázali, vám může pomoci následující fotografické porovnání původní verze s tou po úpravě.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

BMW Řada 5 2.993
Rok výroby: 2004
Stav: 189 109 km
Cena: 128 000 Kč
BMW Řada 5 2.993
Rok výroby: 2008
Stav: 169 044 km
Cena: 249 000 Kč
BMW Řada 5 2.993
Rok výroby: 2008
Stav: 177 810 km
Cena: 205 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků