Je skupina PSA Peugeot-Citroën výrazná, nebo nevýrazná?

12 komentářů

Sondage
23. května • 8:30

Takže jak to tedy je, je skupina PSA výrazná, nebo nikoliv? Nějak jsem to z toho článku nepochopil. :D :D

WinNatural
23. května • 7:30

Stále to nechápu. To má z tohoto článku o úspoře nákladů a snižujícím se odbytu vyplývat, že PSA je nevýrazná?
A co potom VW a její nedávné "úspěchy"? Opakované problémy s motory (HTP, TSI atd.), vydírání Suzuki, v podstatě nepřátelské převzetí Porsche ... Podle logiky článku je výrazná???
Naopak, pokud vezmeme produkci aut, tak modely PSA nejsou vůbec nevýrazné, především pokud jde o Citroen. Nepřekonatelný mistr v nevýraznosti a nudě je světově pouze jeden - VW!

jogurt
23. května • 8:21

Okurková sezóna, není o čem psát, tak se plkají podobné hujoviny o ničem. Nemyslím si ale, že je to lepší, než kdyby přidali jeden smyslupný článek za 3 dny.

Phoenix
23. května • 8:29

a já myslel, že díky letošnímu chladnému počasí přijdou okurky později :-D

Jim
22. května • 21:28

Otázka zní, zda se vyplatí vyrábět auta s prodělkem a pak mámit dotace ze státní kasy.

jogurt
22. května • 23:11

Obecně ne ale v individuálním případě to pro příjemce subvence může být zajímavé. Hloupý kdo dává, chytrý kdo bere.

Rodriguez
22. května • 19:55

takhle skupina je z globalniho hlediska naprosto nevyrazna. To je naprosto neodiskutovatelny fakt. Z pohledu jedincu co vsak vlastni tyto kvalitni vozy tomu tak urcite neni a domnivaji se ze se jedna o vynikajici a vysoce cenenou spolecnost.

Nekaly import
22. května • 21:27

Globalna je Kia/Hyundai? Zalozia v USA a EU az jednu vyrobnu fabriku kde vyrabaju az 3 modely a vsetko ostatne od nich je nekaly bezcolny import z Korei, pripadne 10% clo pri importe z Indie a pod... Ale my Europania a Americania nemozeme vyvazat do Azie lebo dovozne clo do Ciny je az 65%, do Indie 100%, v Japonsku su na EU/USA auta obrovske danove zataze a pod... My nemozeme vyvazat do Azie ale Azijcania vyvazaju do EU/USA za smiesne cla statisice aut!Priklad: Kia Sorento, Kia Rio, Kia Picanto, Kia Soul, Hyundai i10, Hyundai i20, Hyundai i40, Hyundai i55, Hyundai Sante Fe a pod...vsetko vyrobene v Azii a nekalo dovezene do EU.
Hyundai predava v EU auta vyrobene v Indii dovezene bez cla v pripade i20, v pripade i10 len 10% clo...ale dovozne clo Europskych/Americkych aut do Indie je 100%.PSA by mali zacat v prvom rade vyvazat auta do USA a Canady........s modelmy ako C4,C5, C3P, Berlingo, Partner, P208, nova P307, P507 by mali sancu tam nieco predat.Radsej nech sa predaju v USA - EU auta, vyrobene v EU.... ako teraz sa tam predavaju Azijske auta z nekaleho dovozu vyrobene v Azii. Americania nemozu do Azie vyviest ani pichle kolo.

Jim
22. května • 21:33

To už tady bylo. PSA nemá šanci prodávat v USA. Vybudovat síť servisů a dealerů se pro pár prodaných kusů nevyplatí.

PeterLuk
22. května • 22:41

Mohli by využiť predajnú sieť partnera GM a predávať aspoň Citroeny DS ;-)

jogurt
22. května • 23:10

To by sice mohli ale to jim zákazníky nepřivede. Šance na prodejní úspěch PSA v USA je víceméně nulová. Amík prostě nevydá peníze za auto, které není americké, japonské nebo Made in Germany. A protože jeho geografické znalosti nejsou o nic lepší, než naše znalosti o státech USA, tak Soul je taky v Japonsku.B-]

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Demo
23. května • 9:36

Jesli ses ty pitomec a neznas staty USA, tak do toho nemichej ostatni.

Doporučujeme

Články odjinud