Takže jak to tedy je, je skupina PSA výrazná, nebo nikoliv? Nějak jsem to z toho článku nepochopil. :D :D
Stále to nechápu. To má z tohoto článku o úspoře nákladů a snižujícím se odbytu vyplývat, že PSA je nevýrazná?A co potom VW a její nedávné "úspěchy"? Opakované problémy s motory (HTP, TSI atd.), vydírání Suzuki, v podstatě nepřátelské převzetí Porsche ... Podle logiky článku je výrazná???Naopak, pokud vezmeme produkci aut, tak modely PSA nejsou vůbec nevýrazné, především pokud jde o Citroen. Nepřekonatelný mistr v nevýraznosti a nudě je světově pouze jeden - VW!
Okurková sezóna, není o čem psát, tak se plkají podobné hujoviny o ničem. Nemyslím si ale, že je to lepší, než kdyby přidali jeden smyslupný článek za 3 dny.
a já myslel, že díky letošnímu chladnému počasí přijdou okurky později :-D
Otázka zní, zda se vyplatí vyrábět auta s prodělkem a pak mámit dotace ze státní kasy.
Obecně ne ale v individuálním případě to pro příjemce subvence může být zajímavé. Hloupý kdo dává, chytrý kdo bere.
takhle skupina je z globalniho hlediska naprosto nevyrazna. To je naprosto neodiskutovatelny fakt. Z pohledu jedincu co vsak vlastni tyto kvalitni vozy tomu tak urcite neni a domnivaji se ze se jedna o vynikajici a vysoce cenenou spolecnost.
Globalna je Kia/Hyundai? Zalozia v USA a EU az jednu vyrobnu fabriku kde vyrabaju az 3 modely a vsetko ostatne od nich je nekaly bezcolny import z Korei, pripadne 10% clo pri importe z Indie a pod... Ale my Europania a Americania nemozeme vyvazat do Azie lebo dovozne clo do Ciny je az 65%, do Indie 100%, v Japonsku su na EU/USA auta obrovske danove zataze a pod... My nemozeme vyvazat do Azie ale Azijcania vyvazaju do EU/USA za smiesne cla statisice aut!Priklad: Kia Sorento, Kia Rio, Kia Picanto, Kia Soul, Hyundai i10, Hyundai i20, Hyundai i40, Hyundai i55, Hyundai Sante Fe a pod...vsetko vyrobene v Azii a nekalo dovezene do EU.Hyundai predava v EU auta vyrobene v Indii dovezene bez cla v pripade i20, v pripade i10 len 10% clo...ale dovozne clo Europskych/Americkych aut do Indie je 100%.PSA by mali zacat v prvom rade vyvazat auta do USA a Canady........s modelmy ako C4,C5, C3P, Berlingo, Partner, P208, nova P307, P507 by mali sancu tam nieco predat.Radsej nech sa predaju v USA - EU auta, vyrobene v EU.... ako teraz sa tam predavaju Azijske auta z nekaleho dovozu vyrobene v Azii. Americania nemozu do Azie vyviest ani pichle kolo.
To už tady bylo. PSA nemá šanci prodávat v USA. Vybudovat síť servisů a dealerů se pro pár prodaných kusů nevyplatí.
Mohli by využiť predajnú sieť partnera GM a predávať aspoň Citroeny DS ;-)
To by sice mohli ale to jim zákazníky nepřivede. Šance na prodejní úspěch PSA v USA je víceméně nulová. Amík prostě nevydá peníze za auto, které není americké, japonské nebo Made in Germany. A protože jeho geografické znalosti nejsou o nic lepší, než naše znalosti o státech USA, tak Soul je taky v Japonsku.B-]
Jesli ses ty pitomec a neznas staty USA, tak do toho nemichej ostatni.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.