Je libo vosk na karoserii za 700 000 Kč?

Snad každý z nás chce pro své auto jen to nejlepší a „míra rozumnosti“ některých investic je většinou jen těžko měřitelná, ale především relativní. Představte si, že jste právě vyzvedli ze servisu své Bugatti Veron, poté co jste zaplatili 720 000 Kč za nová kola a 400 000 Kč za garanční prohlídku, ale něco tomu možná chybí. A co takhle pořádný vosk, jehož cena by odpovídala ceně automobilu? Možnost zde je, společnost Brough & Howarth prodává speciální přípravek za 37 000 dolarů, tedy v přepočtu nějakých 700 000 Kč...

Tento vosk určený k ochraně laku karoserie nese název Definitive Wax Marble a jde zřejmě o nejdražší přípravek svého druhu na světě. Pro jeho výrobu se používá ovocných olejů z Řecka, včelího vosku opět z Řecka a brazilského palmového vosku. Pánové z firmy Brough & Howarth tvrdí, že se taková investice majiteli ultradrahého auta vyplatí. „Oblek za 5 000 liber také nehodíte do pračky, nebo ano?“ Tento vosk je natolik exkluzivní, že si jej dokonce ani nemůžete koupit, dodává se pouze v rámci kompletního leštění ve firmě Brough & Howarth, kde také mají jeho jedinou plechovku.

Klepněte pro větší obrázek 
K pořádnému autu patří pořádná kosmetika...
Volkswagen Golf 1.9
Rok výroby: 2009
Stav: 156 322 km
Cena: 115 000 Kč
Škoda Fabia 0
Rok výroby: 2006
Stav: 169 839 km
Cena: 60 000 Kč
Ford C-MAX 0
Rok výroby: 2005
Stav: 152 211 km
Cena: 60 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků