Jde to i bez elektromotoru: BMW 520d ED nabídne zajímavou spotřebu

Ekonomická varianta nové pětkové řady nosí označení 520d EfficientDynamics edition. Kombinovaná spotřeba vozu se vejde pod čtyři litry na sto kilometrů.

Na první pohled tato ekonomická varianta vypadá stejně, jako jiné "pětky" nové generace G30. Z řady vystupuje až svou šetřivostí při zachování slušných jízdních parametrů. Dvoulitrový diesel nabízí 190 koňských sil a 430 Nm maximálního točivého momentu, který na silnici posílá skrze osmistupňovou automatickou převodovku.

Klepněte pro větší obrázek

Z nuly na sto kilometrů v hodině vyrazí za 7,5 sekundy a maximální rychlost činí 235 km/h. Vcelku průměrné, avšak nijak zaostávající parametry, přitom zvládne při kombinované spotřebě 3,9 l/100 km.

Kupé | Premiéry | BMW

BMW 4 při modernizaci dostalo tvrdší podvozek. Době navzdory

K příznivé spotřebě kromě lehké konstrukce a dobré aerodynamice nové generace řady 5 přispívá také delší zpřevodování. Emise NOX  redukuje vstřikování kapaliny AdBlue.

Tajné | BMW | BMW řada 5

Kombi řady 5 bude vypadat takto. Představí se v Ženevě

BMW Řada 5 2.993
Rok výroby: 2008
Stav: 169 044 km
Cena: 249 000 Kč
BMW Řada 5 2.993
Rok výroby: 2008
Stav: 177 810 km
Cena: 205 000 Kč
BMW Řada 3 1.995
Rok výroby: 2007
Stav: 125 554 km
Cena: 130 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků