Jde to i bez elektromotoru: BMW 520d ED nabídne zajímavou spotřebu

Ekonomická varianta nové pětkové řady nosí označení 520d EfficientDynamics edition. Kombinovaná spotřeba vozu se vejde pod čtyři litry na sto kilometrů.

Na první pohled tato ekonomická varianta vypadá stejně, jako jiné "pětky" nové generace G30. Z řady vystupuje až svou šetřivostí při zachování slušných jízdních parametrů. Dvoulitrový diesel nabízí 190 koňských sil a 430 Nm maximálního točivého momentu, který na silnici posílá skrze osmistupňovou automatickou převodovku.

Klepněte pro větší obrázek

Z nuly na sto kilometrů v hodině vyrazí za 7,5 sekundy a maximální rychlost činí 235 km/h. Vcelku průměrné, avšak nijak zaostávající parametry, přitom zvládne při kombinované spotřebě 3,9 l/100 km.

BMW | Kupé | Premiéry

BMW 4 při modernizaci dostalo tvrdší podvozek. Době navzdory

K příznivé spotřebě kromě lehké konstrukce a dobré aerodynamice nové generace řady 5 přispívá také delší zpřevodování. Emise NOX  redukuje vstřikování kapaliny AdBlue.

Tajné | BMW | BMW řada 5

Kombi řady 5 bude vypadat takto. Představí se v Ženevě

BMW Řada 3 1.796
Rok výroby: 2002
Stav: 96 255 km
Cena: 57 000 Kč
BMW Řada 3 1.995
Rok výroby: 2005
Stav: 172 505 km
Cena: 115 000 Kč
BMW X1 1.995
Rok výroby: 2010
Stav: 173 000 km
Cena: 240 000 Kč
Test Citroënu C3: Vyzkoušeli jsme ho (nejen) v úzkých uličkách Kutné Hory

Citroën C3 1.2 PureTech (5M)

Inspirován svěžím vzhledem Cactusu zamířil Citroën C3 také na český trh. Jak velkou konkurencí bude v segmentu malých vozů, kterému v tuzemsku již nějaký čas kraluje Fabia? Novinku jsme otestovali s benzínovým motorem 1.2 PureTech.

dnes | Stanislav Kolman | 10 příspěvků
Test Evropského auta roku. 5 důvodů, proč si Peugeot 3008 titul zaslouží

Peugeot 3008 2.0 BlueHDi (6M)

Je to jen pár dní, co si Peugeot 3008 vysloužil ocenění za nejlepší evropské auto tohoto roku. My jsme měli možnost jej vyzkoušet a přinášíme pětici důvodů, proč francouzská automobilka za svůj výtvor získala titul zaslouženě. Našli jsme ale i nedostatky.

22.  3.  2017 | Stanislav Kolman | 69 příspěvků
Test Škody Octavia po faceliftu s motorem 1,8 TSI. K RS chybí jen kousek

Škoda Octavia 1.8 TSI (facelift)

Octavia se zážehovou osmanáctistovkou nepatří mezi ty úplně nejvyhledávanější motorizace, ovšem její kultivovanost, chuť po otáčkách a solidní spotřeba paliva z ní činí černého koně modelové řady. Svezli jsme se verzí liftback s převodovkou DSG a pohonem předních kol.

20.  3.  2017 | Jiří Švamberk | 40 příspěvků