Zni to zajímavě jenže Kia nic jako Volvo nedělá a Volvo ani Kia nedělá nic jako Smart bez ohledu na kvalitu.Význam takového hodnocení i bude až každá automobilka bude mit stejné typy vozidel... ale nemají.
J.D. Power má mnoho studií, nejen v US. Tohle bez hlubšího rozboru vůbec nemá smysl. Co je tím "problémem"?Logicky prémiová auta jsou dnes plná různých elektronických asistentů a pokud to zákazník nepochopí, má problém. Naopak neprémiová auta obvykle těchhle asistentů tolik nemají, takže asi tak.
Vždyť to přeci víš, nejsi mezi auty nováček. Mohl jsi to tedy uvést.Dle J.D. Power je "problémem" vše, s čím zákazník musí neplánovaně navštívit servis. Od nepochopení ovládání klimatizace, přes vrzání palubky až po fatální poruchu motoru. Jenže, jak píšu výše, tohle je strašně ovlivněné vnímáním značky a její pozicí. V Loganu nejspíš nějaké vrznutí tu a tam řešit nebudeš, zatímco v Mercedesu to prostě bude problém a budeš požadovat jeho odstranění.
Když někdo něco neumí ovládat tak je to blb,to není vada auta. Vzhledem k tomu že Mercedes je králem interiérů tak musí jezdit do servisu se závažnějšími problémy,fakt by mě zajímalo,co se může na luxusním autě za dva měsíce posrat.
Blb jsi ty, pokud napíšeš takovou věc.Zapomínáš, že i komplikovaně řešené ovládání palubní elektroniky prostě JE problém. Své o tom může vyprávět honda u CR-V, kde to fakt stojí za to. Lidé jsou různí, někdo návody čte, někdo ne. Někomu ani návod nepomůže a potřebuje jasnou instruktáž, jak s něčím zacházet.A jinak - zjevně jsi v životě neměl auto s nějakým moderním počítačovým rozhraním, protože to dovede zmást i zkušené lidi. Na ovládání nadávali i u Audi a BMW, i u toho tvého adorovaného Mercedesu. Poslední větou už jen dokazuješ, že technice vůbec nerozumíš, protože u každého stroje se může něco pokazit a Mercedesy nejsou výjimkou.
to je přeci jasný, že horší auta jsou lepší, protože mají méně elektronicky a občané v USA např. neumí připojit rádio, nastavit navi a další tak to hned šoupnou jako problém, KIA a další sociální vozidla nemají žádné elektronické vychytávky tak jsou nejlepší :-)
Co to meleš ? Třeba škodovky mají do teď chudáci okna v elektrice jen za příplatek. To je teda pokrok:-)
Zadní:-D. nekoukal jsem nyni do ceniku, ale minimalne IX20 je mela pred pul rokem taky za priplatek :-D
Ale jsou "NEJLEPŠÍ"
No jasně, všichni američani jsou tak blbý, že neumí nastavit navi... Ještě že silicon valley je v CZ.
Ale to, ze nekdo dela v silicon valey neznamena, ze umi nastavit neco v aute. Stryc, ktery tam utekl v 68 a pracuje u nejmenovane firmy na vyrobu chipu jako vyvojar ma taky problem s novou televizi a mobilem. To ze delas uzkou oblast neceho,v cem jsi dobry neznamena, ze v te obalsti obsahnes vse...
Jenže Amerika není jenom jedno údolí z křemíku, kam se sjedou lidi z celého světa, které baví něco kutit v počítači.
až si jednou našetříš na novou plechovku KIA, tak se přihlas. ;-) Rozdíl mezi koncernem a Korejčíky je minimální.
Jedná se o statistiku hodnotící problémy s autem během prvních 90 dnů vlastnictví.Co to je za hovadinu? O čem tohle asi vypovídá? Z hlediska nějaké relevance asi tak 5 - 10 %.
V americe po 90 dnech kupuješ nové. Proto je statistika hodnotící 90 dní tak důležitá.
Pro Zelí | 24. 06. 2016 14:02 | [78.80.205.xxx] - opět (po kolíkáté už, že?) jsi předvedl, že nejsi schopen číst pozorně text a správně vnímat obsah. A už vůbec nejsi schopen zjistit si doplňující informace k dané problematice jinde a vytvořit si objektivní pohled na danou problematiku. Jsi zkrátka...ZELÍ.Pokud jsi chtěl být svým "příspěvkem" vtipný a "ironicky" poukázat na to, že v Americe každých 90 dní kupují nová auta, tak poněkud kulhá tvoje logika v návaznosti na tvůj několikrát prezentovaný názor o zaostalosti amerického trhu s auty.To tě Zelí opravdu baví dělat ze sebe v diskusích stále debila?
Takového fandu , aby člověk pohledal. Marně přemýšlím, co je to za týpka, kterého se dotýkají neoslavné poznámky na adresu rezervace za oceánem. Ve výrocích na jejich adresu jsem velmi, velmi ohleduplný.Na tvou adresu se nevyjadřuji, to je zbytečná ztráta času.
Reakce na Zelí | 25. 06. 2016 12:50 | [78.80.205.xxx] - Zelí, obsahem odpovědi jsi potvrdil to, jsem ve svém příspěvku uvedl a též i to, co jsem napsal dnes dopoledne v mém příspěvku v této diskusi - Josef | 25. 06. 2016 09:25 | [213.220.246.xxx].Jinak co se týká ztráty času, tak tou je psaní tvých příspěvků, které jsou obsahem i formou slovním průjmem, který tě dokonale reprezentuje. Nevím, proč psaním tvých příspěvků ztrácíš čas, Zelí.Připomínám pro čtenáře, kteří náhodou neznají, co je Zelí zač, aby si jednoduše do vyhledávače Autorevue napsali Zelí a uvidí historii "obsahu" zelnatých příspěvků v celé kráse a uvidí, že se Zelí nemění, nemyslí a není schopen vnímat objektivní informace a realitu obecně. Je nevzdělatelný. Většího debila na webu snad nelze najít.
Za Zelí píšou příspěvky slimáci a bělásci :-D
Asi ne, protože slimáci a bělásci by určitě napsali lepší příspěvky než píše Zelí. Navíc ve svém příspěvku Zelí napsal, že "Marně přemýšlí", a tím potvrdil, že má v hlavě úplně vymeteno. My to díky jeho "příspěvkům" už hodně dlouho víme, ale Zelí bohužel stále ne. Vlastně nám to svým sdělením Zelí vysvětlil - marně přemýšlí a tak ani neví co vlastně píše. Podsouvat autorství "zelnatých" příspěvků slimákům a běláskům by pro ně bylo urážkou a to si tito tvorečkové rozhodně nezaslouží, protože na rozdíl od Zelí přece jen alespoň trochu "přemýšlí".:-)
"Jedná se o statistiku hodnotící problémy s autem během prvních 90 dnů vlastnictví."hm, takže pokud budu ekonomicky slabší, koupím si levnější auto, budu s ním jezdit jen kolem baráku, do servisu dorazím až po půl roce, protože začal klepat motor, tak podle JD Power je to absolutně spolehlivé auto? A naopak pokud si koupím dálniční hltač kilometrů, za měsíc najezdím 10000km a uvolní se třeba obložení sloupku, tak je to nespolehlivý klump? Zajímavá statistika
Tys tomu zase dal...
Jenže má v podstatě pravdu, J.D. Power odráží i vazbu na značku a její vnímání. Třeba vrzání palubní desky u levného auta není problém, ale vlastnost, to nikdo neřeší. U prémiovky to bude brané jako problém.
samozřejmě, to je taky dané cenou, že? Navíc rejže nevržou, protože mají tvrdé plasty, což milovníci válení se po palubní desce ne zcela chápou. ;-)
Ale to je Amerika, tam socky jezdí denně do práce i pár set km. ;-)
Bylo by vhodné a slušné uvést, že se jedná o J.D.Power US, což dost odráží způsob vnímání aut. Evropské výsledky bývají obvykle o dost jiné...Každopádně dost nepříjemný propad prémiovek.
Přesně. Odflinklý článek bez vysvětlujícího komentáře. To je jak z amatérského free blogu. Hlavní sledované faktory jsou zde:http://www.jdpower.com/resource/us-initial-quali... ... Hodně věcí může zákazník poznat, kdyby si půjčil auto na víkend a dobře si ho před koupí vyzkoušel. Což tedy ne každý prodejce dovolí.
Naprostý souhlas Aladine. Též jsem v jiných diskusích připomenul důležitost výběru auta podle skutečných potřeb kupujícího a zejména důkladné vyzkoušení (nejen "předváděcí" 4 km jízda kolem autosalonu). Ten, kdo to udělá, bývá překvapen, jak je odlišné to, co si o autech někde přečte (nebo co mu někdo nakecá) a jak je tomu ve skutečnosti. To proto, že každý z nás má jiné vnímání, jiné tělesné proporce a jiné očekávání, co mu má auto splňovat. Navíc jsou si dnes srovnatelné vozy svými vlastnostmi a parametry hodně podobné, a proto subjektivní vímání může být zásadním rozhodovacím prvkem při koupi auta.Pokud se člověk seznámí se způsobem hodnocení J.D. Power, tak jedním z (mnoha) hodnotících prvků je to, jestli vybrané (koupené) auto splnilo očekávání nového majitele. Zde si, myslím, existuje příčina, proč značka MB je poněkud vzadu a naopak korejské značky se dostaly do čela. Když někdo zaplatí dost peněz za MB s představou, že si koupil nejdokonaleší (a jiné "nej") auto na světě, bývá zklamán. A naopak ten, kdo si koupí korejskou "konfekci" (navíc po letech opakovaně) musí být rozhodně příjemně překvapen. Ten, kdo si vyzkouší současnou korejskou produkci, a má všech 5 pohromadě, tak musí uznat, že to jsou naprosto normální kvalitní auta srovnatelná s evropským, americkým a japonským standardem. Z tohoto úhlu pohledu se dá vysvětlit "pád" značky Honda, protože u ní zákazníci byli zvyklí na "kvalitu" a vysoký standard užitných vlastností. K posunu, jako u korejských značek samozřejmě u Hondy (Mazdy, Mitsubushi,...) nedochází a to se musí v hodnocení projevit. Co je zajímavé, je to, že Toyota si drží svůj "standard" v "hodnoceních" a "testech" všude ve světě, je vždy v popředí. A také je z výsledků J.D. Power vidět to, že Porsche je "tutovka", která nezklame (bodejť by ne, za ty prachy...).Na závěr stačí připomenout všeobecné známé pravidlo, že v současnosti nelze koupit vyloženě špatné auto, otázkou nespokojenosti je pouze špatný výběr vozu. Každý přece musí vědět co potřebuje, jaké má požadavky na komfort, výkon motoru, kolik ročně najezdí km a jak často, kolik peněz je ochoten utratit a souhrnně vlastně musí vědět, co vlastně chce a to co chce, si má ověřit důkladným vyzkoušením. Potom nemůže být nespokojen a už vůbec ne nepříjemně překvapen. Pravidlo, že za málo peněz je málo muzíky, je snad zbytečné připomínat... a stejně tak i to, že všechny tabulky, "testy" a "zaručené" informace z časopisů a internetu je potřebné brát s rezervou.
On je ru jeste jeden faktor. Lide kupujici si premiovou znacku si mnohdy vic umi priznat i nedokonalosti sveho vozu, protoze maji srovnani a reknou, u Mercedesu tohle fungovalo takhle, u BMW takhle a Jaguaru takhle. Kupujici korejske znacky takove srovnani nema a je nadsen ze vseho co mu je naservirovano a pokud uz na neco narazi, tak to nikdy neventiluje.
Dá se souhlasit s jednou menší výhradou. I v současnosti lze koupit špatné auto viz. třeba přeplňované tříhrnky od Renaultů nebo slabé diesely v základu Škodovek. Je to legrační, když fungl novou Fábii nebo Octávii předjíždím se svou C1 v dvoupruhu v kopci a čekám, kdy uražená ješitnost zavelí a ono nic.
Myslíš, že těm řidičům stojíš se svou krabičkou za to, aby vůbec reagovali?
Ale slabe neni spatne, kazdy kupuje podle toho, co potrebuje.Spise je legracbni, kdyz si nekdo potrebuje honit ego predjizdenim jinych a myslet si neco o urazene jesitnosti. Ne kazdy potrebuje stale nekoho trumfovat. Stejne asi premyslel clovek, ktery me vcera musel predjet s ceedem. Ja jel 95 GPS a on me proste predjel mimo obec. Je to zcela v poradku a nevim, proc bych ho mel predjizdet zase ja. Spechal on. Ale zajimave bylo, ze ja v klidu pokracoval na tempomat dale a po ca 500 m jsem ho dojel a musel zpomalit. A takto jsme pokracovali az do nejblizsiho mesta, kde odbocil. Nebyl jsi to ty?
Pavel nepsal, že musí za každou cenu s C1 ty Škodovky předjet. Psal, že Škodovky jsou v kopci dýchavičné, což je zčásti použitým agregátem, zčásti však taky stylem jízdy řidiče. Špatný způsob jízdy dokáže snížit výkon motoru stejně tak, jako rozumný přístup dokáže ze slabšího vytáhnout maximum, aniž by to poznal na peněžence. ;-) A s těmi, kteří musí být vždycky všude dřív, i když třeba jen o 1 auto, s těmi se setkávám denně. :-D
Bohužel se tím stále spousta lidí neřídí a je pro ně důležitější, jaký auto udělá dojem...
...a nebo se řídí "moudrostmi" některých zdejšícíh "tradičních" diskutujících "odborníků", jejichž typickým reprezentantem je Zelí s jeho "zelnatými" postřehy o zaostalosti amerického trhu, o zaostalosti japonských značek, jeho "pohrdáním" BMW a jeho "odborném" definováním značky Hyundai pojmem "hnůjdaj"...atd.Když nic jiného, tak ta tabulka/graf J.D.Power uvedená v domto čláku, o kterém se zde "diskutuje", ukazuje, jaké značky aut Američané nakupují a jak je vzájemně hodnotí a srovnávají. Pokud odstraníme dva extrémy na prvních místech a na posledních místech, tak to ukáže celkem rozumný a zajímavý pohled na vzájemné postavení značek na americkém trhu, který i tak je vhodné brát s rezervou...
Ano, presne jsi definoval ono znacek na americkem trhu. Protoze evropsky zakaznik ma odlisne potreby a pozadavky, EU legislativa je odlisna, je pro nas tato anketa pouze informaci, ze ktere se neda nic vyvozovat. Dukzaem budiz odlisne modely pro US a EU trhy i pod stejnym jmenem, nebo dukladne prepracovane.
Každopádně Tome stačí podívat se na americké web stránky prodejců a člověk si může udělat obrázek. Americký trh má svá specifika a kupní síla Američanů je té odlišná od evropské (o české nemluvě... a třeba o rumunské už vůbec...). Sdělovat ale názory o zaostalém americkém trhu s auty dokáže snad jen Zelí. A to přes to, že minulý rok třeba Ford Mustang v Česku i v Evropě se úspěšně prodával (a dále prodává) a prohání ho po silnicích spokojení majitelé. Stejně tak každý ví, že se v Americe vyrábí řada hodně dobrých aut, a že i ten Mustang je povedené auto.
Němci mají blbý den,sockovou Evropu budou teď živit sami a navíc jak ukazuje tabulka budou muset dohánět v technice Jižní Koreu.
Ty jsi socka, kterou živili Angličani, Vojtěchu? Pokud český zaměstnanec pracuje pro německou firmu za čtvtinovou mzdu Němce u té samé firmy a na obdobném místě, tak ho Němci živí, Vojtěchu?Jsi mentálně zaostalý Vojtíšku?
My na východě,Řekové a Portugalci opravdu prožerem těch 23 miliard eur britských daňových poplatníků. Teda ne všechny,za něco jsou golfová hřiště a cyklostezky.
Bohužel hochu, když chceš počítat musíš počítat se vším, teda i s tím jaké částky zahraniční firmy fungujíc u nás odklání od naší země a daní v jiné zemi, atd. Je toho hodně k počítání a porovnání. A promiň, jenom prosťáček věří tomu, že třeba v německu je parta lidumilů, která se rozhodla dotovat okolní země. Ty jsi vážně přesvědčen že nás živí a že se jim to x krát nevyplatí? To sis za ty roky nevšiml, že investují takřka do svého, rozhlédni se co všechno jim tu patří. Kupodivu i většina tisku, kde neustále čteš jenom řádnou masáž. Dobré ráno Vojto. ;-)
Když mi Veolia prodá vodu ze sousední přehrady za 98 Kč a pak Francouzi přispějí na dotace,vím že je to velký podvod,celá EU je podvod,nejsem blbý. Myslel jsem jen že Němce to bude více bolet,protože co už je naslibováno to se musí vyplatit.
Anglání mají den ještě horší, ale zatím o tom nevědí...:-D
jo, GBP se dosrala pěkně. A to je teprve začátek.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.