naozaj sranda, ale amíci asi maju inú kvalitu.... tu naj B-]
Opravdu číst vaše přízpěvky, tak se človék vážně pobaví.Patříš asi k 99% konzervativních evropanu co se poohlížejí jen po volkswagenu, když chtějí machrovat tak po audi, a když nemají peníze tak po francouzi.Jestli jsi byl v americe to se radši ptát nebudu, a jestli rozumíš autum, tak vubec ne, chipovat diesel muže jen puberták co hledá auto na spotřebu a chce výkon, nafta patří do traktoru.Mám svuj vlastní servis, prošlo mi rukama spostu aut, hlavně přechválených a předraženách fauwe.Jezdím amerikou V8 a neměnil bych, jízdní komfort absolutně bezkonkurenční, už nechci nic než V8 nebo více, myslel jsem že se tu rozumě diskutuje, ale tady se jen porovnává dodge challenger s fabii, nebo americké v8 s TDi,kouká se na to jak je auto velké a kolik žere.Opouštím tyto ztránky, kde si lidi vylévají mindráky a vubec autum nerozumí jako třeba pan toper,přezdívka tuším z amerického filmu( jak pokritecké)
Mně osobně jsou veškerý statistiky poruchovosti, spolehlivosti, apod. naprosto u zadku. Jestli je zrovna moje současný, nebo budoucí, auto na 1. nebo na 150. místě absolutně neřeším a řešit nikdy nebudu. Mám úplně jiný kritéria při výběru vozu, než abych se zabýval takovýma nesmyslama.P.S. MUSCLE CARS RULEZZ
rulezzzzz je dôležitý, bez toho to nepôjde.
YES!;-)
je zajímavý, že ze stovky aut se i u nejlepšího v 83 případech během prvních tří měsíců něco nepovede... Během PRVNÍCH 3 MĚSÍCŮ! Jak tady zaznělo, co až to auto bude starý rok?
Ono se ale nejedná o technické problémy. Ta statistika je ve skutečnosti anketa, kde se ptají na spokojenost s jednotlivými detaily ve zhruba 200 oblastech, takže tam třeba může být dotaz na lícování palubky, spokojenost s kvalitou potahů atd. Je to od začátku do konce subjektivní srovnání a myslím, že v každém autě se najde nejedna drobnost, která je nepříjemná (třeba umístění ovladače audia), ale která přitom nemá vliv na kvalitu daného auta.
Já to chápu, nemluví se tu o technických nedostatcích, teda alespoň ne přímo, ale jedná se o anketu spokojenosti zákazníků. A přesto mi číslo (minimálně) 83 ze sta přijde hodně vysoký.
Proč? Pořád záleží na tom, jak je otázka položena:varianta 1:Jste spokojen s vaším autem?varianta 2:Jste spokojen s každým detailem vašeho auta?Vy jste se svým autem spokojen na 100 %? Já ne, našel bych tam nejednu drobnost, která se mi nelíbí. Přesto jsem s tím autem spokojen jako s celkem a nemám důvod měnit. Na první otázku bych pravdivě odpověděl ano, na druhou pravdivě ne. A co jsem nakoukl na to, jak je J D Power udělán, tak se přikláním k tomu, že se ptali druhým způsobem.
Přesně. Souhlasím. Tohle si myslím i já. A proto si kladu otázku, jakou vypovídající hodnotu tahle anketa má. A jestliže je natolik prestižní (jakože je), říkám si, že by ta položená otázka měla být ta první.
Žádnou a to ani pro USA. Oslovený amík připlivne žvejkačku do papírového pytlíku, ve kterém má svou plechovku coly, aby ho ve svobodném státě nezabásla policie, že popíjí něco co by mohlo být alkoholem (papírový pytlík zřejmě snižuje obsah CH3CH2OH v kapalinách na nulu), nasadí ze školy a televizních zpráv dokonale naučený připitomělý úsměv na tvář (v nesvobodném světě jako např. EU se to nepovažuje za úsměv ale za vyceněné zuby) a odevzává s nadšením stupidní odpovědi na stupidní otázky. Je úplně fuk, jestli jde o JDPower nebo o televizní anketu na téma krokodýl na ulici. Funguje to univerzálně.
Oproti jinym americkym anketám nebo statistikám je tohle jedna z těch věrohodnějších. Nevim jak stihnou u nových aut jako panamera poznat spolehlivost ale budiž. Nehemží se to americkejma značkama jako jindy. A to mam americký auta rád.
No ona to není anketa spolehlivosti ale hlas lidu. A Rakušané mají skvělé rčení: "Vox populi = vox Rindvieh"
Nechci nijak kritizovat autora článku,ale aspoň mohl pro našince za poměrně exotický název Acura připsat,že se jedná o Hondu.Honda pod tímhle názvem prodává v USA už od roku 1970(něco,nevím přesně kdy začli) tzv. prémiová auta,něco jako Lexus od Toyoty.V Evropě se kupodivu Acura NSX,pořád jmenuje Honda NSX.Tahle studie byla na něco dobrá v době kdy autoři tohohle paskvilu zkoumali ještě dlouhodobou spokojenost zákazníků s autem,v současné době kdy se zkoumá spokojenost za 3 měsíce je vypovídající hodnota,jedna velká nula,stačí jedna větší svolávací akce,kvůli nějaké pitomosti a výsledek je vidět hned (krásným příkladem tohoto roku je Toyota)
Samozrejme. Kdyz servis chce, aby zajel s nim do servis, bez ohledu na to, o co se jedna, mam byt s autem stale stejne spokojeny? ROFL. To snad necekate ani vy.
Problemom J.D Power "statistiky" ze skuma spokojnost zakaznikov s autom - teda absolutne subjektivne veci. Napr. ak na novom aute dostanem defekt (a pod.) toto zohladnim ako zakaznik v hodnoteni auta.
devadesátidenní používání novýho auta odhalí maximálně nějakou skrytou vadu o spolehlivosti, trvanlivosti nebo kvalitě nevypovídá vůbec nic
To je pro bohatší lidi, kteři si každý 3 měsíce kupují nový auto :-)Mám jeden dotaz. Focus v americe má něco společnýho s tím v evropě nebo je to jako u Fusionu, kde se jedná o naprosto rozdílné auto?
v Evropě máme totiž rádi sportovní a nepohodlné podvozky:-D
To bude asi tím, že se v Evropě musí časteji i zatáčet. :-)
Focus v USA je vozidlo tej istej triedy ako v EU. Ale technicky je dost rozdielne - ma omnoho horsi podvozok a ine motory ako Focus u nas. Viacej znaciek robi iny technicky zaklad auta pre USA a pre EU. Europania su narocnejsi, tak mame tie lepsie (ale aj drahsie) varianty z jednotlivych modelov.Samozrejme neplati to na vsetko
A jak bys definoval horší podovzek ? Myslíš sportovnější a tvrdší ? To je dáno trhem, v americe máš na každém rohu policajta s radarem, takže tam nemáš takovou pohodu na dravou jízdu a navíc tam máš dlouhé jednotvárné silnice kde je důležitější spíše komfortní podvozek než sportovní, protože z toho sportovního by tě akorát bolela záda a to by pak automobilce hrozily žaloby za zničené zdraví :-DProto tam preferují pohodlné podvozky místo sportovních. V Evropě zase máme krátké trasy plné zatáček, tak jsou někteří šťastní, že mají tvrdý podvozek na vyblbnutí, toť vše.Od toho se odvíjí i požadavky na motor, v Evropě je spousta lidí šťastná z motoru 1.4 nebo 1.6 ve Focusu, ale v americe by takovou plečkou vyhodili, tam je dvoulitr základ. A opět to vychází z thu kde v americe jedeš dlouhé trasy, takže je větší motor výhodou, zatímco tady popojíždíš krátké trasy, takže malý motor jakžtakž dostačuje.Od toho se odvíjí i výbava, v americe je auto s klimatizací a automatem základ. Bez této výbavy je to podřadný šunt. Pro nás je zase auto s klimou a automatem pomalu něčím luxusním.Je to hold dáno specifikami trhu.
Hi, a přesto vítězí..... Vivat Amérikááá
Amíci fakt dovedou pobavit až se za břicho popadám a nepotřebují k tomu ani Hollywood
Já se zas občas popádám u výpoldů a evropu u fantasimu zasátnců koncernu a jejich uberwagenů...Ted jde o to kdo je na tom hůře....
to Marty: Kdyz se v USA sejdou o weekendu autofanousci, zavodi tam spolu auta s benzinovymi V8. Kdyz se sejdou autofans v evrope, zavodi (smrdi) spolu petidverove golfy a seaty s prechipovanymi TDI. Jak rikas, jde o to kdo je na tom hůře.... Ja mam jasno.
Snad bys nechtěl hodnotit, kdo je na tom hůř? Každý má to svoje. Jeden jezdí s osmiválcem za dvacet litrů, druhý si chrochtá za osm. Smrdí oba stejně. ;-)
Za prvé: Jestli někomu, kdo se zajímá o auta, smrdí benzín, tak by se měl nad sebou vážně zamyslet.Za druhé: On nic nehodnotí. Tu otázku hodil do placu a odpovědět si na ni musí každý sám. On v tom má jak vidno jasno. Já taky.Za třetí: Odkdy žere osmiválec 20 litrů?
Za prvé: Jestli někomu nesmrdí benzín, měl by si zajit na nosní ušní krční, protože není v pořádku, nebo se jedná o stejný typ člověka, kterému "voní" toluen.Za druhé: Ta vaše otázka zavání pěkným pokrytectvím.Za třetí: Od kdy jezdí čtyřválcové TDI v Golfu za osm litrů? Asi od tehdy, když na tuning párty v USA přijede amík se svým osmiválcem, který má otevřené výfuky a celý den tam s ním progumuje. Ubezpečuju tě, že za 12 litrů určitě nepojede. ;-)
Hele, Topre, proč jsi do toho vůbec zatáhl spotřebu? Fandové aut s V8 se o těch víkendech nescházejí, aby řešili, komu to žere o deci míň. Ta původní otázka - kdo je na tom líp - má zcela jasnou odpověď. Kdyby si to ti borci s golfy a přečipovanými TDI mohli dovolit, tak by (skoro všichni) chtěli jezdit na srazy těmi osmiválci. Obráceně to neplatí. A otázka je zodpovězena.
Jen sem chtěl ukázat, že ne všichni a všechno se musí točit kolem starého dogma, že čím víc válců, tím lepší auto. Kluci na srazech mívají taky pěkně odladěné TDI, které se za své výkony stydět nemusí. Mají rádi auta a o to přece jde, ne? Nebo ty bereš jen ty, kteří mají rádi benzínové auta? A až budeme všichni jezdit na elektriku, tak se už o auta zajímat nebudeš? To je to, na co jsem narážel.
Zdá se, že nejhůř jsi na tom ty sám. Ale neboj, psychofarmaka a pracovní terapie tě vyléčí, pokud se to moc nezanedbá.
no jak koukam, tobe to moc nepomohlo ... ;-)
Copak? Oblíbená značka ti skončila na chvostu?
Ale houby, neprožívám značky jako místní kvíkvéčkaři. Ale totální zblbělost amíků mě vždycky zvedne náladu i na dálku. Natož když tam přiletím a vidím to in natura....... Člověk se pak o to víc těší zpátky do světa normálních.
Ale toto neni diskuse z libimseti.cz pro vytrotlene cechy, co nam potrebuji sdelit svuj nazor na Americany...
Ne, je to diskuse na téma J.D.Power a to je v podstatě o tomtéž. Takže jsi plivnul mocně, ale úplně mimo mísu.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.