J.D. Power APEAL 2013: Němci dobyli Ameriku

9 komentářů

Kot007
25. července • 11:14

Škoda že přes úspěch Passatu NMS museli snížit výrobu. Asi pro obrovský zájem. :-D

x12345678
25. července • 9:11

Skupina volkswagen, jo? No to se těším na plamennou diskusi . ti amíci musíbýt ale blbí, když jim nevadí téesíčka, řetězy a ropa patří do kamen...:-P

Barrichello
26. července • 8:47

Zkus statistiku závad a poruch a spokojensoti majiteů se spoelhlivostí, tam se v USA zančka VW už celou dekádu nachází na opčném konci tabulky:-D:-D:-D

kukol
25. července • 9:59

VW je v tomto žebříčku až na 14. místě. Ale je to lepší než se spolehlivostí, kde pravidelně obsazuje poslední příčky. :-))

x12345678
25. července • 10:18

Kdybyste klučinové četli pozorně, přišli byste na to, že článek není o značce VW ale skupině VW. A ta, jak známo, soustřeďuje značky Bentley, Bugatti, Lamborghini, Porsche, Audi, VW, Škoda, Seat, MAN, Scania, Ducati........

Amen tma
25. července • 9:53

Ono by možno nebolo zlé, keby si si najskôr pozrel, čo VW v júesej ponúka, malá nápoveda - ropa sa predáva horšie ako mizerne (pod 1% trhu) a v Golfovi aj Passatovi nájdeš ako základ starý známy 2,5l, 170 koní :-) :-O :-P

x12345678
25. července • 10:21

Ja logisch. 99% US-citizens netuší, že auto může mít pro levou nohu jiný pedál, než parkovací brzdu, v životě nejeli rychleji, než 88km/h a co má méně válců než 6 a objem pod tři litry, bude asi sekačka na trávník. Takže pětiválec 2,5 už je i na ně totální downsizing.

LOL
25. července • 9:33

tja, aber der amerikanische lihový fůz ist etwas ganz anderes als europäisches lihový fůz. :-DNehledě na to, že tédéí je tam naprostá minorita.

x12345678
25. července • 10:14

Naja, fšak tady voni ne všude prodávaj to, co bluemotion a bluetec je schopen pozřít. Není to tak dávno, jen pár let, co v Kalifornii přišli na světový objev, že naftu lze odsířit.

Doporučujeme

Články odjinud