Jaká jsou nejlepší auta pro tahání přívěsů? Známe vítěze

20 komentářů

pacho
21. června • 18:51

a z losovcieho bubna vyberáme víťaza, a vyhráva samozreme škoda.

Antiautomat
21. června • 8:30

...dobrym tahunom je aj Multivan...No a samozrejme Ducato s 2.3 litrom. To ma tu vyhodu ze si na dovolenku vezmete aj motorky :-)

jean
21. června • 7:47

Veľké SUV a offroady fajn, ale takú blbosť, ako auto s dllllhým zadným previsom (zrovna octávia je na toto totál na p...) na ťahanie ťažkého prívesu, by človek, čo niekedy ťahával veľké náklady (ťažšie ako auto), nikdy neurobil. Rozhádže to celé auto. Takže by som chcel vidieť metodiku, podľa ktorej to tí novinári zostavili. Alebo ťahali s 1,5t autom 750 kg karavanik...?

jean
21. června • 7:48

oprava: ... nikdy nepoužil.

Clayton
21. června • 5:41

Majitelé Discovery mají bohaté zkušenosti pravděpodobně nejen s taháním přívěsů ale zejména odtahem svého vlastního auta :-)
Lehčí přívěsy, tak do 3 tun, tahám v USA za svou Toyotou Sequoia (5.7 V8) a docela v pohodě. Na těžší přívěsy to chce minimálně něco jako Ford F250 nebo RAM 2500.

Ellesmérys
21. června • 0:58

Tady je to zase samej odborníík :-P Samý propagační články a VW koncernový ilumináti, co maj všechno pod palcem ;-)

Ferda.
20. června • 22:07

Nějak tam postrádám zmínku o Dacii Duster, který tam snad před dvěma léty vyhrál kategorii v poměru ceny a užitné hodnoty. Je docela možné, že za tu dobu se pohled na Dacii změnil.

leo
22. června • 13:30

Dacia vyhrála jen v kategorii cena za 1kg vozu:)

Driver
20. června • 21:50

Celé to je hovadina. Novináři vymysleli zase nějaký pseudotest. Kdo má peníze na Range, nebude se hrkat po evropě s karavanem, ale lítá s kreditkou, a to je vše, ani plavky si nebalí. Buď bez, nebo si koupíš vše tam. A kdo se trmácí s těma papundeklovýma budkama desítky hodin v zácpách a kolonách, tak zase na ten Range nemá, a nebo ho má 15let starý. Jsou vyjímky, nadšenci, ale v globále to tak je. A ten, kdo tedy počítá kde jakou korunu, tak už ví, že osobní auto není na tahání vhodné, protože jsou malé a možná Vás sfoukne i tlakový vzduch od kamionu, a dodávky platí vyšší mýtné, takže jediná možnost jsou silné MPV např Sharan, Viano a podobně. A vrchol frašky je ten pohon 4x4. Je to super, ale využije to pět lidí ze sta. Zbytek to má k ničemu. Ne, všichni nemají chatičku na ještědu a nepotřebují tam jezdit i ve sněhové kalamitě. Mimochodem, i když tam vyjedete, nesjedete, a navíc, kdo to myslí skutečně vážně, tak nic netahá ani 6x6, ale má karavan nástavbu na dodávce, případně s 4x4, pokud je potřeba.

Zombot
20. června • 23:27

Majitelé Range Roverů naopak tahají přívěsy poměrně často, byť s těmi obytnými přívěsy máte samozřejmě pravdu. Místo karavanů se za Range Rovery hodně často vozí koně a troufnu si tvrdit, že mezi majiteli koní patří Range Rovery k vůbec nejoblíbenějším autům. Ono to dává i celkem smysl, protože na cestování s koňským přívěsem po venkovských sídlech s nezpevněnými cestami se těžko hledá lepší volba.

tonda
20. června • 19:39

A proč tam není Peugeot, Ford, Opel, Fiat. Proč je nám zase podsouváno VW... Jako nej, nej, nej... Jsou i jiné značky, které jsou daleko lepší na tahání přívěsů. Pak redakce zapomněla na jednu maličkost a to váhu vozidla a taženého přívěsu. Pak u Roveru potřebuji pomalu již "C"....

Josef
20. června • 19:51

Stačí se podívat v článku na odkaz, který tě přesměruje na původní originální článek http://www.autoexpress.co.uk/car-reviews/92950/tow-car...... ...

Mirek
20. června • 19:10

Tak mne překvapila Škoda Octavia Scout, když své kvality prokázala při tažení také svým velkým zavazadlovým prostorem. To je opravdu pádný důvod pro kvalitní tažení přívěsu. A já myslel, že při této disciplíně to jako argument nikdo nevytáhne, a opět jsem se spletl.

Antiautomat
21. června • 8:25

...no, ono to mozno mysleli ze je akosi od prirody dobre ked sa veci nahadzu do auta a nie do privesu, pricom zatazena kara ten orives potiahne lepsie. Zrejme ale schopnost nalozit veci do kufra ma len majitel okty scout :) :) :)

Zombot
20. června • 18:59

Místo nadpisu "nejlepší auta pro tahání přívěsů" by se článek měl jmenovat "nejlepší auta pro tahání karavanu na dovolenou". Jako auta vhodná na tahání přívěsů bych z celého seznamu označil jen Land/Range Rovery a VW Touareg, protože žádné z ostatních aut na seznamu nedá ani 3 tuny (pokud se pletu, tak mě někdo prosím opravte). Na tahání lehkých přívěsů jako jsou obytné karavany nebo malé lodě to je asi jedno, ale jakmile chcete na vleku táhnout třeba větší osobní auto, tak to je pro obyčejná auta konečná a pomůže až velké SUV, pickup nebo Jeep.

sokar
20. června • 19:04

Na tahání až 3,5t přívěsu mám MB GL350. S 2,5t plně naloženým přívěsem je spotřeba 14L.
Kopec nekopec.
B-]

Antiautomat
21. června • 8:26

...nie je to akosi vela? Pri MPR s privesom tolko nezozral snad ani Touareg V8 :-O

sokar
21. června • 8:48

Samotný auto žere 10L, takže 4L navíc jsou OK. Oproti volvu XC60, který s přívěsem žralo 21L je to super hodnota.

Zelí
20. června • 17:42

V článku chybí podstatná informace a to kolik utáhnou v bržděné variantě.

Josef
20. června • 19:50

Reakce na Zelí | 20. 06. 2016 17:42 | [78.80.205.xxx] - opět prokazuješ, že neumíš číst a neudržíš pozornost při čtení delšího textu. Stačí se podívat v článku na odkaz, který tě přesměruje na původní originální článek http://www.autoexpress.co.uk/car-reviews/92950/tow-car... ...

Doporučujeme

Články odjinud