Jak zkrášlit nové BMW Z4? Polepit jej šedou folií

Možností, jak si vylepšit svůj vůz, je v dnešní době opravdu nespočet. Ale i tak se mezi lidmi najdou tací, kteří hledají stále nové cesty, jak se odlišit. Jedním z nich je i jistý německý majitel BMW Z4, který se rozhodl vylepšit si svoje kupé šedou matnou folií. Ta mu dodává jaksi odolnější vzhled, vždyť sami uznejte, že podobně zbarvené kabrio není přece jen úplně běžné. Zda to byla změna k lepšímu, už necháme na vás, lak se dá totiž šetřit i jiným, lépe působícím způsobem, popř. si stačilo vybrat jinou barvu.

Dodávkou a lepením podobných folií se zabývají některé firmy i u nás a nejde v podstatě o nic neobvyklého. Akorát zvolená barva je obvykle konformnější... Podobné oblepení vás vyjde zhruba na 35 tisíc korun.
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek 
BMW Z4 v neobyčejné matné šedi
BMW Řada 3 2
Rok výroby: 2008
Stav: 200 510 km
Cena: 175 000 Kč
BMW Řada 5 2.993
Rok výroby: 2008
Stav: 169 044 km
Cena: 275 000 Kč
BMW Řada 5 2.993
Rok výroby: 2008
Stav: 177 810 km
Cena: 240 000 Kč
Neopouštěj staré známé pro nové. Srovnání Hondy HR-V a Jazz

Neopouštěj staré známé pro nové. Srovnání Hondy HR-V a Jazz

Tvary karosérie nového crossoveru Honda HR-V jsou nepochybně pro velkou část lidí mnohem přitažlivější než v případě klasického městského hatchbacku. Jenže, design není vše....

8.  1.  2017 | Stanislav Kolman, Radek Pecák | 6 příspěvků
Mapovali jsme práci Autotýmu při shánění ojetiny. Jak jsme dopadli?

Test kvality práce Autotýmu

Spolupracovník redakce se pokoušel koupit ojeté SUV Ford Kuga v tuzemských autobazarech. Aby se "nespálil", zaplatil si pomoc expertů společnosti Autotým.

3.  1.  2017 | Jiří Vojáček | 39 příspěvků
Den v automobilovém ráji: Navštívili jsme centrum technologií Porsche

Den v automobilovém ráji: Navštívili jsme centrum technologií Porsche

Nahlédli jsme pod pokličku vývoje nejpopulárnějších sportovních aut světa a osobně několik z nich přímo v technologickém komplexu v Nardò vyzkoušeli.

22.  12.  2016 | Stanislav Kolman | 1 příspěvek