Prosimvas kaslete na blbyho rapida a bezte si radeji zahrat GTA V to je jina B-]
Dokud to nebude na PC tak si to mužou strčit za klobouk :D
Ty embéčka jsou fakt hnusné a odporné. Jen si je kupujte, čecháčci
budem, budem.
Omlouvám se všem zarytým Simple škodovkářům. Ano MÁTE PRAVDU! TOHLE totiž Korejské modely nedokážou. Takovou socku verzi fakt dokáže jenom Das Auto. BTW je tam alespoň ta škrabka? :DDD
Tak se koukni na i30 v základní výbavě. Nedostaneš ani tu blbou škrabku.
JJ za 5000,- příplatku u Škody a pak ti ji stejně nějaký tmavý ukradne! Jelikož kdo nemá škrabku není na úrovni!
http://www.hyundai.cz/files/download/model/i30-... ... podívej se na Entry model a pochopíš, škrabko ;-)
ono to začíná už tou motorizací. 1.4CVVT proti HovnoToPotáhne, čistá střední proti nějakému hybridu, atd.Ale já bych stejně začal až u trikoloru, kvůli klimě. Nikdy jsem neměl auto bez klimy a na tom nemíním cokoli měnit. :-)
klima je +10k k entry. Nicméně při výběru auta chci úplně jinou výbavu než chudou, či dokonce úplně oškubanou a hnusnou :-P
U entry dostaneš stejně socialní výbavu, jako u zakladu škodovky. A u trikoloru sice už něco dostaneš, ale s minimální možností si to individualně upravit.
pořádně se podívej na seznam základní výbavy,protože jinak by si nenapsal "stejnou výbavu" ;-)
Ty se koukni na základní výbavu i30tky :-) uvidiš že mam pravdu.
tak prosím srovnávej entry se social edition Rapida, vem si brýle a zkus to znovu :-P
Vzdyt taky jo. V základní verzi (která není ta nejlevnejsi verze) radio taky neni, je za příplatek 6100kč... U socialní výbavy hundaje radio není, a je za příplatek 10 000kč...
Rapid Active 1.2 MPI (293kkč):- pětikvalit- nedělené zadní sedadlo sklopné- 14" kola- airbag řidiče, spojezce, boční a hlavový arbag vpředu- ABS, ESP- záruka dva rokyi30 1.4i entry (315kkč)- šestikvalt- asymetricky dělená a sklopná zadní sedadla- 15" kola- airbag řidiče, spojezce, boční vpředu ; okenní vpředu i vzadu- přední mlhová světla s LED denním svícením- středová opěrka rukou- palubní počítač - ESP, HAC, EBD- záruka 5 lettj. rozdíl 22 tisíc za lepší motor, převodovku a vyšší výbavu ;-)
Vypsal sis jen to aby to vypadalo lepe pro hundaje:D A jestě se ti to nepovedlo, protože si zapomel u hundaje na ABS..."lepší motor"? pochybuju, jen výkonejší... a šestikvalt... co sem četl tak rozdil mezi pětkou a a šestkou je minimální... záleží jak se převodovka zpřevodovaná.... neznamená že 6 je lepší než 5... mužeš mit pětikvalt který je lepší než šesti...A vyšší výbava? Kde? vždyt za radio musiš dát 10 000 korun, a to že to má led denní svícení není žádná výhra...
1.2 MPI je původní tříhrnek HTP. Což už samo o sobě označuje problém. 1.4 je CVVT (Continuously Variable Valve Timing - variabilní časování ventilů) a čtyřhrnek. V porovnání těchto dvou motorů nemůžeš přece napsat, že HTP je lepší :-D:-DFakt mi chceš říct, že pěti kvalit je lepší než šesti kvalt? Zvláště u motorizace s nedostatečným výkonem ? To snad nemyslíš vážně :DABS a ESP je už, díky EU, podmínka, tj. nutnost a ujelo mi to v seznamu. Moje chyba.Výbava?ani jedno nemá autorádio ;-)14" vs 15" kolavíce airbagůzáruka pět letdělené sedačkypřední mlhovkyLED denní svícení není žádné hogo fogo ale pořád lepší než hnusná žárovka :Dpřijmi prostě fakt, že Rapid má v základu horší výbavu... ;)
To otěch motorech vynecham... protože by to vedlo debatu uplně někam jinam... Stejně si každej vybere motor podle sebe.Ani jedno nemá rádio... Ovšem u škodovky za něj dáš méně než u jundaje.Rozdíl ve velikosti kol bude dán velikosti brzd... Na i30 14" kola prostě dát nepujdou... Takže bych spíše zduraznil že mají oba plecháče.Rapid ma 6 airbagu.Nemá dělené sedáky ale opěradla ano. Délku záruky bych nezminoval, protože to není dukaz kvality vozu.A za prachy za který si "musis" u hundaje koupit radio, budes mit u rapidu radio, i mlhovky s rozdilem 1100kč.Hlavně že to svití ne?:D
Ty si fakt ztracenej pripad, tady si nekdo da s tebou tu praci a vypise ti rozdily v zakladnich vybavach u aut za stejnou cenu a ty zacnes rozporovat proc to neni u H lepsi i kdyz to Rapid nema, dulezity je ze to jsou ty rozdily mezi low cost Skodou a nizsi stredni u H, tak furt nemel nesmysly,tohle proste neobhajis ani kdyz se postavis na hlavu.Ale klidne bud dal trapnej, ono se to k tobe hodi...
díky, já už zlomil hůl. Napsat ten slint o motorech mě odradilo pokračovat :-)):-D
no sorry:D ale fakt se mi nechtelo psat slohovku o motorech, kdys debata bylo o výbavách. A na miruse bych moc nepritakaval... Ten chudák má mozek v anální oblasti :-)
ale i motor je výbava kámo ;-)
No tak jasně:D Mam ale lepší věci na praci než se tu navíc rozepisovat k motoru. Protože pak by se dotoho vložil ještě chýtrák Mirus, a celkem normální debata by byla v háji:D
Normalni debata vypada asi tak: Rapid nema oproti H tohle, tohle a tohle, odpoved, hm to nema to je pravda, ale zase ma tohle a tohle....Revanova debata je ze cokoliv ma H navic a nezpochybnitelne proti Rapidu, tak sest stupnu je k nicemu, 1,4 neni lepsi nez 1,2 trivalec.... mleti hov3n jak vysity.Ty o motoru mlc, ani nevis jak dlouho se vyrabi a chtel by ses rozepisovat? o cem prosimte.
Ne, to je jen výplod tvého chorého mozku... Pokud tomu co máš v hlavě se tak dá vubec říkat. Laskavě na mě vubec nereaguj, a v diskuzich se mě vubec nevšímej... Nestojím oto, se při každé diskuzi stebou snižovat až na dno (na tvojí uroveň)
Ale no tak, bavime se o autech, nech si svoje diagnozy pro SVEHO psychiatra, ten to oceni narozdil ode mne....a ted odpoved na mou reakci prosim, je pardon, ona vlastne zadna neni, to uz je na tebe moc slozity.
Cvokaře teprve budu potřebova... z tebe. Kamaráde, to na tebe je moc složitá odpověd, proto nechci pletvat dechem :-)
Zkus me prekvapit, kazdy neni tak inteligencne nevybaveny jako ty, ja se s tim poperu, zadnej strach, tak prestan mlzit a pis k veci. B-]
Co bych se snažil? Prase taky nebudeš učit matematiku.
A ted ty fakta pane diagnozo....
..v tom základu jde z toho auta úplně strach, jak je hnusný. Každopádně po "drobných" úpravách ve výbavě to už nevypadá zle, rozhodně zajímavější volba než fóbie, ta je s nástupem spacebacku mrtvá..
Fascinuje ma symetrickosť a celkový tvar prístrojovej dosky. Je síce jednoduchá, ale veľmi príjemná na pohľad - bez zbytočných kudrliniek.A ten opačný trojuholník tiahnuci sa od ovládania kúrenia, resp. klimatizácie až hore k výduchom vetrania je dokonalý. V akom podobnom aute toto nájdete?
Jožko ty si len taký bača z Očovej ale oko máš dobruo!!! Ano je to tak , přístrojovka v poho, kastle v poho, podvozek se dá přežít ale lidičky co ten motor, to mi fakt chcete tvrdit , že benzínové motory Škoda-WV ( o dízlech nemluvím ty zabíjejí děti) jsou nějaká výhra? Kdyby vývoj nezaspal ve vývoji benzínů, mohla být Škodovka na špici i za 300 klacků. Ale kdo si koupí HTP , potažmo turbítko sešroubované plastovými vruty s výdrží horko těžko 100tis.km? Dejte tam motory Toyota, Mazda nebo Honda a lidi vám utrhají ruky, milánkové z hor.
Jó, švéde, hovno vieš, v rici si bol, ale chytrý si jak rádio :-D . Jasný Brouk Pytlík.
vyborny titulek clanku!!! .. na to se proste kliknout muselo
Co to je proboha za clanek? Par obecnejch plku a fotky stazeny z konfiguratoru? Delate si legraci...
S tou palubovkou chtěli připomenout které století?Jak ze starého auta....
A jak vypadá jundéé i30 s cenou od? Rovnako socialně, PS Pro autora: Pokud chcete psát o autě s cenou "OD" Tak pište o rapidu Fresh, který začíná na 269k... ne 292k.
Tupoune škodovácký proč by psal o Fresh?? když to není základ....nejde koupit za hotové. Booože.
Podle nej to zaklad je, nema cenu se s nim o tom bavit, musi to bejt hlavne vsechno "Skoda only" :-D
Pleteš si pojem "základní" a "nejlevnější":-) IQ hodnoty teploty vzduchu za oknem, co? Aspon že na pohyb ti to stačí :-)
No , on je tím pověstný... Škodule je nejlepší na světě a bez chyb, i kdyby to byl sebevětší shit.Osobně myslím , že to nejsou špatná auta ,ale své problémy taky mají, a nevidím důvod proč je tupě hájit za každou cenu. O jejich cenové politice nemluvě. :-(
Cenu "od" chápu tu nejnizssi- Spaceback Fresh za 270 000 (s klimou). Potom plati:"A jak vypadá jundéé i30 s cenou od? Rovnako socialně," ne, vypada hur. Tvrde vyplne dveri, kliky v plastu a bez klimy za 280 000. Klimu si date za priplatek 20 000. A mate auto s tremi dvermi. S ctyrmi za 290 000 plus 20 000 klima.Je fakt ze zakladni motor bude mozna lepsi, zadni naprava viceprvkova. Ti co si tyhle auta kupuji to nepoznají. V konfiguratoru Hundaje neodpovida obrazek tomu co kupujete, uz tak hnusne auto bude s cernymi plasty vypadat ještě hur.
"Tvrde vyplne dveri, kliky v plastu." Nevěděl jsem, že ten Rapid bude mít měkčené výplně + chromované kliky dveří ;-) Ale děkuji, že jsi nám to vysvětlil...
a jak okomentujete tu klimu za 20 000? Není to o něco malo podstatnejsi?
a jak okomentuješ chybějící vnitřní rozměry u Trápida? Ono tohle srovnávání mezi třídama je tak trochu vošajslich, protože pak zjistíš, že si sice koupíš akční fresh sadu s klimou za supr cenu, ale dostaneš furt jen prodlouženou Fobii.
Jenze Fabie je uzsi, protoze ma jinou zadni i predni napravu. V predu maji stejnou napravnici, zadek je OI, coz neni fabia. A docela me fascinuje, jak se daji prekroutit indformace. Ted jsem narazil na starsi test fiesty od jisteho pana Vacul...., kde pise, ze auto ma vlecena ramena spojena poddajnou prickou, takze vlastne polonezavisle zaveseni. Ale jakmile se mluvi o skodovce, je to tuha vlecena naprava;-)
neřeším nápravy, řeším vnitřní prostor. Fabia2 při svém "kostkovém" vzhledu má šířku vpředu 1642mm, Rapid 1706, přičemž nad blatníky se masivně zužuje, a tedy těch 2,5cm navíc na každé straně velmi rychle ztratí (zrovna v prostoru pro ramena, který definuje uživatelsky a pocitově šířku vnitřního prostoru auta). Z mého pohledu jsou ta auta jednoznačně stejně úzká.
Klimu za 20 tisíc jsem nekomentoval, protože to byla pravda. Stejně jako je pravda, že základní rapid má klimu za příplatek 25 300 Kč...
Záleží co berete jako základní. Obecně je, že základní je ta nejlevnější verze, a to je Rapid Fresh, a ten klimu má ve výbavě.
Základ je vždy jeden. A u Rapida je to verze Active.
Souhlasím, záleží na úhlu pohledu. Dovolil jsem si použít oficiální ceník Škoda, kde je jako základní verze (první sloupec) uvedena verze Fresh bez klimatizace.U dalších verzí ani nelze cenu samotné klimatizace určit, protože je součástí širšího paketu výbavy...http://www.skoda-auto.cz/sitecollectiondocuments/s... ...
Oprava- verze Active.
ano, hundai ma mekke inserty za priplatek, rapid ne
No podle konfigurátoru vypadá i30 v základní výbavě úplně stejně jako v plné - tzn. 17" kola, choromované kliky dveří, tmavá skla atd. Že by se Korejci styděli ukazovat svoje produkty v základní výbavě? Já myslel, že se srovnání nebojí...asi se nebojí jen pod dohledem zkušených prodejců, kteří hned vše zákazníkovi vysvětlí, jak to vlastně je :-D
Cena od je 292tis Revanku, ty jsi byl jeden z prvnich co se ohanel cenou v akci, akcnim cenikem apod. ze na to nejde koukat, takze ta parada na obrazku stoji peknych 292tis bez radia, mlhovek... a spooousty dalsich veci ktery ma kazdy normalni auto v zakladu.Ale ty jsi nepoucitelnej a slepej srdcar "by Škoda" tak dál žij v omylu B-]
Drahý hlupáčku. Rapid Fresh NENI auto v akci. Jde o nabízený výbavový stupen.PS: Junde v základní výbavě nemá taky ani to radio :-)
Drahý neználku, pokud je ta vybava podminena financovanim tak je to akce at chces nebo ne, nic nezmeni ze cena od je stale 292tis.Ano, ani H nema v zakladni vybave radio, ale ma osvedceny motor se slusnym vykonem, sestistupnovou prevodovku, viceprvkovou napravu, co z toho ma low cost Rapid? Zkus fakta. Reknem ze obe auta jsou v zakladu hnusny, obe maj nic moc vybavu, obe maj stejnou cenu, ale co ta technika?? Vymysli neco! :-P
Hundaj nemá u nás tolik prodaných aut, aby se dalo říct že ten motor je osvědčený.Víceprvek je jenom reklama mířená na hlupáky jako jsi ty, a pokud stim autem nehodláš závodit, tak nemáš nejmenší šanci to poznat.Co jsem se dočet tak vzhledem ktomu jak to má hundaj spřevodované, tak je ta šestka pěkně na nic...Co ta technika? HAH to ti řeknu až za 13 let, až jen jundee bude stát nekde rezavej a nepojizdnej... Podivej se ted na 13 let starou škodovku a 13 let starýho korejce...
Kup si SM diesel, tam máš u testu Mazdy 6 nákres konstrukce zadní nápravy Octavie3 a Rapidu, aby i nepoučitelní a nevěrci pochopili proč ty dunivé rány od zadní nápravy do karoserie! Doufám že těch 39,- kč máš, za poučení a pochopení problému to stojí!
Osvedceny motor se ridi cislama prodeju? jsi smesnej....Viceprvek neni reklama, je to mechanicka soucast, ktera auto posouva o galaxii dal nez klika, ale to bys mel znat, neco takovyho mas na tom svym 10 letym krapu taky...Sestka na nic, to je tvuj argument? jsi nepoucitelny, pres ten svuj Skoda zavoj nevidis na spicku nosu, ale koukam ze se tu na tve konto bavi vic a vic lidi, to me bavi.K tvemu "argumentu" jak bude H vypadat po 13 letech ani neni co psat, dalsi vestec co vidi do budoucnosti ze? :-D
Ja srm rekl, ze tech aut nebylo prodano tolik, aby se dalo rict ze ten motor je psvedceny.Je mi ale jasne ze ti to.tvuj zakrslej mozek prekrucuje... Asi za tp nemuzes:)
Jakpak bys ty mohl vedet kolik se jich prodalo?? To by me zajimalo, povidej.Omyl, zkreslene informace mas ty, ja nepluju na ruzovem oblacku jmenem Skoda auto.
Podle dat se u nas prodalo za cca pul roku Asi 9500 jundaju, z toho Asi tretina je i30 a popolovina z te tretins je naftaku. Takze kolik jich Asi vtom zakladnim motor bude?
Dekuji ze ses jako spravny hlupak nachytal, jak jsem ocekaval...Motor 1,4CVVT se nezacal pouzivat v nove generaci i30 ale i predchozi a v dalsich modelech, nevis, nevis, nevis a tak meles, meles a meles, typicky Revan, snazi se byt chytri a nema zjistena fakta.
Tak mi Ty expert objasni, co jsem napsal spatne? Cisla mam z registraci novych vozu
Spatne mas to co jsem uz jednou psal, ty fakt nejsi ani schopnej cist....Ten motor se daval uz do prvni generace i30 plus do dalsich modelu ktery nejsou na trhu pul roku jak pises, uz to chapes nebo to chces v jiny reci?
Tys o5 dokazal jak jsi hloupej. Já jsem psal PRODEJNI CISLA OD ZACATKU ROKU, tedy cca pul roku!!! Ne že se nějaký model prodává pul roku... jžsh ty si jantar. Už to chápeš nebo to chceš v jiný řeči?!
Prosimte bud aspon chlap a jednou napis ze jsi kecal, bavime se o "osvedcenym" motoru 1,4 od H, TO BYLO TEMA.TY jsi prisel s tim ze za pul rok se prodalo tolik aut H a kolik jich z toho asi melo 1,4 motor....TY jsi napsal ze za pul roku se neda rict o motoru ze je osvedceny....JA ti jen pisu ze je osvedceny proto, ze uz se dava nekolik let do napr. stare i30 a jinych modelu, takze PROTO je to OSVEDCENY motor.Ty proste nevis ze ten motor uz funguje v autech od H radu let a steles rozumem jak tomu rozumis, zklamu te, NEROZUMIS.Me nenas3res kdyz mi budes psat jak jsem hloupej, to necham na ostatnich kdyz ctou tvoje vylevy.A ted prosim odpovez, proc to neni osvedceny motor 1,4 coz byla na zacatku otazka? povidej.... B-]
Ty si opravdu tak hloupej, nebo to jenom děláš? Tak polopatě jo? Vzal sem momentalný prodej auto, kolik hundaju se prodalo od začatku roku... nějakých 9500kusu z toho si mužeš celkem logicky (i ty by jsi to měl zvládnou) kolik se prodá za celý rok. To mame nějakých 19k aut z toho (při hodnotě 9500 aut je témeř třetina v naftě) to tedy máme necelejch 13000 hundaju na benzín. KOLIK tech hundaju bude asi se základním motorem? Ikdyby to byla celá polovina (6500 za rok) krát počet let který se ten motor montuje do aut... Ti nevyjde tak vysoká hodnota aby se dalo říct že ten motor je OSVĚDČENÝ!! To de dá říkat třeba o známem motoru 1.9tdi z OI. Neříkám to, že ten motor když bude mít tolik a tolik čísel... tak bude automaticky osvědčený!Říkam, že při té hodnotě se nedá říct jestli je osvědčený nebo né, protože se jich zatim prodalo prostě moc málo.Bud chlap, a přiznej e si hlupak. NIKDY SEM NEREKL ZE TEN MOTOR NENI OSVEDCENY... to vydedukoval jen tvuj zakrslej mozek :-)
"Neříkám to, že ten motor když bude mít tolik a tolik čísel... tak bude automaticky osvědčený!"Tak timhle si sam pohrbil tu tvou uvahu... vic netreba rikat.
Ne, to jen tvuj mozek to neni schopen pochopit. Překrucuješ si to, a ani si toho nejsi vědom.
Uvozovky znamenaji to co jsi sam ty napsal, tezko muzu neco prekrucovat, to jsou tva slova, probud se clovece.
Ty se probud, Miruško. Nebo se rovnou raději profackuj... Debata stebou fakt nemá cenu... Zlatej LOL oproti tobě.
opr. "chytrejsi"....
Mirus by mela byt nova nadavka, protoze nikoho tak zabednenyho, a podkurovace korejskem srm jeste nevidel
Tak to bude těžký porovnání, protože 13 let stará Škodověnka už je většinou v tom velkém autoservise tam nahoře B-]Ale pobavils. :-D
S tim bych az tak nesouhlasil...v rodine mame O1 Combi po FL, sice nema jeste 13 let, ale necelych 12, ale zatim jezdi naprosto bez problemu, na tachaci ma 435 tisic a nejake ty drobne. Uz nejaky ten rok se porad rozhoduje, zda ji nahradit nebo ne, ale vzhledem k fatku, ze se meni jen veci, ktere se menit museji - olej, filtry, brzdy, pneu, atd...tak stale v rodine zustava...zatim jsem neslysel nikoho, koho znam a ma skodovku, ze by mel problem...i ja ji mam a jsem spokojenym majitelem 3 roky. Taky zalezi, jak se clovek k tomu auto chova, pecuje o nej atd. Tim nechci delat reklamu Skodovce, proste jen ma zkusenost a ostatni mohou mit jine zkusenosti jak se skodovkami, tak i jinymi znackami.
já kdysi měl Fábku (1. gen). Po 8 letech šla z domu, protože se začaly projevovat takové ty vedlejší závady, problémy s klimou a servama, furt se sraly čidla (typická nemoc) a silentbloky ani nepočítám, kolikrát se měnily. Servisováno doposledka v autorizáku, garážováno, k autům se chovám slušně (např. brzdy měněny až někdy okolo 150 tisíc). Teda ne že by to auto nejezdilo, ale stala se z toho klasická pokladnička.
Nezbyva mi nez rici, ze jsi dobre udelal (8 let je slusna doba). Taky se okamzite zbavim sveho auta, jakmile bude dochazet k nejakym extra nakladum, ktere se budou objevovat stale casteji. Auto se ma mit jen do te doby, dokud se vyplaci jeho provoz, v opacnem pripade musi ihned z domu...
13let stareho korejce mam pred barakem a klima porad jede. Rez se objevila jen vzadu u blatniku (takove drobne bublinky) - snadno opraveno. Motor nezere olej a porad dobre tahne. Stejne stara fabia od souseda s podobnyma kilometrama na nekolika mistech silne kvete a motor divne klepe. To ze to ma vic v servisu nez doma je druha vec :-D.Tak nevim, ale asi si vymyslite. Ja rikam realitu co vidim a smeju se kazdy den :)
to je fakt, škodovka už raději dává trvalou akci jako rencek, jen aby ty své šitky prodala.Co ale i30 má, je punc nižší střední.. ;-) a ten si do Trapíka nikdy nekoupíš.
Nojoo... Protože to řekl nějaký LOL, který má IQ hodnoty teploty vzduchu za oknem.
Neurazej, delas vsem fanatickejm Skodifkarum medvedi sluzbu.
Řekl bych, že základní cenovka 292k je dána z minulosti, kdy se uváděl na trh Rapid Liftback, prostě ji nezměnili a dali hned verzi Fresh, aby to marketingově vypadalo, že jsou dobráci a hend ušetříš a ještě dostaneš výbavu navíc. Jinak, rádio, mlhovky a podobné věci Rapidka nemá v základu, ale nemá to ani i30...a asi by se našlo více takových...takže to opravdu není standardní výbava ve verzích "už od"...a to se bavíme, že taková i30 je "pravá" nižší střední, kdežto Rapid je něco mezi. Otazkou je, co si pak pod takovým "normálním" autem představuješ.
Je celkem jedno ze kdy je zakladni cena, faktem je ze za hotovejch 269tis ti ho neprodaj kdezto ostatni auta ano, je to stejne jako si zjistit kolik tisic ti slevi ostatni vyrobci aut na svuj model pri financovani nejakym uverem a pak se ohanet cenou od....Jinak presne jak pises, jde o to ze treba i30 jak rikas je PRAVA nizsi stredni, kdezto Rapid je lowcost model za cenu plnohodnotne nizsi stredni. Puvodni Rapid byl jasnym dukazem, kdy rychle zjistili ze i zakaznici Skody nejsou za jistou castku ochotni jit ani kdyz je to prave Skoda a tak prislo rychle zlevneni....
Pokud ti příjde drahý, tak nekupuj, cenu sniží...nevidím problém. Cena je určována poptávkou a postavením na trhu. Taky chápu, že né každý chce prodávat se ztrátou (nastaví cenu výše, pak ji sníží, ale mezitím se najdou lidi, kteří jsou ochotni si to koupit, a taky je třeba chápat, jaké jsou plánované prodeje, zda jim to tak vyhovuje, nebo ne), jako Citroen, Peugeot, Ford, atd.Jasně, že Rapid není plnohodnotná nižší střední, i když automobilka se jej tam snaží nacpat (maximálně se dá brát jako spodní hranice nižší střední)...pro mě je Rapid náhrada Octavie 2 Tour, která svého času byla levná, nešla v podstatě dovybavit téměř o nic, jedem motor a konec...Rapid ji dovede nahradit (byť nemá víceprvek, kvalita plastů šla dolů, ale na druhou stranu dostal možnost dovybavit auto podle gusta, i nějaká individualizace je zde možná...má to své plusy i minusy).
Okta tour byl sice holobyt, ale taky to byla nefalšovaná nižší střední. Trapid nižší střední není a nikdy nebude ani omylem. Nahradit Tour Trapidem jde možná marketingově, ale z hlediska užitných vlastností určitě ne. Např. do Tour se dalo dozadu nacpat 3 dětské sedačky. Sice trochu násilím, ale šlo to. S Trapidem na to rovnou zapomeň. Jo, ale má obrovský kufr, to se na mrtvoly fakt hodí. Někdy si říkám, že Škoda to jednou přežene a ve standardu bude nabízet přívěsný vozík jako kufr+. :-P
Jasne O2 Tour byla nizsi stredni, o tom zadna...ale pokud nekomu staci holobyt, tak si staci zajit pro zakladni O3 (zakladni TSI nebude zadna hitparada, ale to ta 1.6MPI taky nebyla - na klidne jezdeni v ramci limitu ale OK, cerne kliky to ma taky, atd.) a dostane v podstate jakysi novodoby "Tour" model, pokud je pro nej sirka interieru dulezita, aby tam narval 3 detske sedacky. Pokud sirka pro nej neni dulezita (napr. ma dve deti), tak rapidka vystaci (za predpokladu, ze chce podobne prakticky model a nechce jit ke konkurenci, coz ve finale muze jit...) a za stejne penize dostane podstatne lepe vybaveny vuz.Velikost kufru je hodne diskutabilni a kazdy ma jine preference. Nekdo je proste zvykly vozit kvanta veci na vikendovy vylet, jinemu staci taska a kufr s objemem 250L. Auto se kupuje jako celek a je vetsinou vysledkem preferenci zakaznika...nebudu timto soudit Skodovku, ze vsadila na velikost kufru jako jednu z veci, ktera je pro ni charakteristicka (osobne pokud bych volil v teto kategorii, do 330 k, tak Rapid by byl jeden z kandidatu (prevazne pro svou prakticnost a vzhled), nicmene v tuto chvili me spise zajima nova Mazda 3 v sedanu...:) ).
Trapid? Co je to trapid? To je nějaký tvuj primitivní duševní pochod?
To je stejná kategorie, jako tvůj Jundeee.
Jenze mirecku, ono se to tak vyslovuje.
A zase lzeme, pan je mistni sedmilhar, ale chapu ze pro slepotu Skodovky se nzajimas o konkurenci, takze ti ODPOUSTIM, jak jsem velkorysy... B-]
Ty si hloupouckej vid:) ale to nevadi, nemuze byt kazdej chytrej
Udelam gesto a budes hlupacek ty, at to kazdy vidi...Hyundai se nove cte "hjondé" konec prvni lekce.....
Ty ses mi ale expert. Je i tak dost trapny kdyz automobilka musi nakazovat jak vyslovovat jejich jmeno
myslím, že to po všeobecném posměchu už dropli a přešli na kompromis "Hjundé"
Taky se mi moc nelibi, ze mnozi pouzivaji tyhle "oznaceni"....kazdy model napric znackami, ktery je prodavan si zaslouzi respekt a neni treba ho shazovat nejakym trapnym oznacenim.
Mirousku mirousku:D Ty mě pokaždý pobavíš:D Proč si nejdeš honit ego do kategorie Jundeee, a jiných korejských imitací aut :-)
Prostě zavádějí nadpis článku. Holt med na duši korejčíkum.
Poradne si utri zadecek, protoze ses prave p.....l :-D
Možná by vás zajímalo proč se nyní vyslovuje jméno vozu z Nošovic Hjondé? Koloval tu takýto vtípek moravský, prý: "Ty snáď nemáš v tem autě klimošku nebo jak je to? Ná prý a naco, šak já mám Hnůjdaj a vyvětraj ". Tož tak drazí Moraváci nemajů vás ty kurvy šikmooké v lásce enem co je pravda.
to polstrování dveří je stále strašná trágédie, tento model je o poznání lepší, než limo, vzpomínám na prohlášení Kabaně, že už nikdy více vizuálně úzké, vysoké auta na malých kolech a potom vyplivli Rapida
Rapid je opravdu trochu užší, ale vzhledem k jeho základům (polo a roomster), tak je to OK. Co se týče malých kol, tak přeci je třeba motivovat zákazníky ke koupi vybavenější verze. Komu zálaží na vzhledu, tak na plecháčích to jistě mít nebude, kdo to neřeší, tak mu to bude jedno.
Základ Roomsteru je část Octavie I, zadní náprava. Nemůže tedy být základ Rapidu Roomster, ale Octavie I.
No, myslím, že je docela jedno, jestli je základ O1 nebo Roomster...ve výsledku je to vlečná náprava, která se používala mnohem dříve, než přišla O1. Na základě tohoto, bych mohl řící, že je to hodně stará technologie, ale tu používají i jiné značky, a to že se občas něco modifikuje, ještě nemusí znamenat, že je to super nové. Ale chápu, low-cost model hold viceprvek nebude mit...navíc, pokud je model více určen na východní trhy, kde kvalita silnic je nižší, tak v tom nevidím problém....ostatně i tak to má třeba nová Toyota Corolla (a to je slušná ikona automobilismu).
Jenže já hodnotil jen ten výrok o nápravě a to v rámci Škoda používala jako první Octavia I a Takto to při výrobě Roomsteru bylo i uvedeno a při výrobě Rapidu také. Žádnou kvalitu, či nekvalitu, jsem nehodnotil.
PS: malá kola v oblasti designu nemusí nuteně znamenat malý průměr kol v palcích, ale design automobilu, který vytváří dojem malých kol, pro mně osobně je to nevzhledné (má to například MB CLA http://www.gtspirit.com/2013/02/02/video-2013-mer... ... )
Co to je za logiku:-O Protože je vzorem úzké auto, tak je to OK? Takže pokud bude vzorem nespolehlivé auto, tak je případná nespolehlivost také OK? :-D
Tak oba si určitě dokážeme představit, že na začátku bylo jisté zadání, jistá omezení a jistá nařízení a výsledek je takový jaký je...podle mě povedený, se šířkou nemám problém, jsem normální postavy (z mého pohledu). Taky je třeba si uvědomit, že je to low-cost model (náhrada za Octavii Tour)...z tohodle pohledu je to přesně mířené a využívají se technologie, které jsou levné. No, chtěl bych vidět zadání na výrobu auta, kde vzorem bylo nespolehlivé auto :-D.
Narazel jsem na to, ze u obou zminenych aut (fabia, roomster) byva jako nevyhoda uvaden pomerne uzky interier. Tezko se pak smirit s tvrzenim, ze jsou uzke a tak to tedy nevadi ani u rapidu...
O tom, jaké modely Škoda bude vyrábět rozhodně nerozhoduje Jožo Kabaň. Jak znám jeho vkus ještě z dob společných studií na VŠVU, tak ani Rapid, ani nový Yeti není nic jiného než kompromis mezi tím, jak by si to představoval on a jeho designérský tým a představou manažerů z Wolfsburgu - viz například současná Fábie, kterýž design šel od pera německého designera na ruku právě Němcům...!!! Škoda bude vždy vypadat jen natolik, nakolik do ní bude VW ochoten investovat.
Nedokážu si představit, že by v jakékoliv firmě rozhodoval o tom co se bude vyrábět designér (ani co se podoby týká). To by mělo být výsledkem diskuse marktetingu, výroby, obchodu i designérů a poslední slovo musí mít vždy management, protože ten nese před akcionáři odpovědnost.
To Petr : S tím bych samozřejmě souhlasil, jen jsem měl výhradu k názoru, že je Jožo Kabaň zodpovědný za to, na jakém podvozku se jaký který model staví (tedy že Rapid = úzký podvozek). To je, jak Vy říkáte, výsledkem konsenzu managementu se všemi složkami vývoje. On sám je zodpovědný za "company face", tedy za design celé modelové řady a o tom na jaké se to postaví platformě, a v jaké formě budou vypadat jednotlivé stupně výbavy (použité materiály) rozhoduje zase někdo jiný !!! ;-)
To uvidime na dalsi generaci Fabie jak moc ma Kaban svazane ruce, on sam tvrdi ze designem budeme prekvapeni jak se odvazali... jen aby to nedopadlo jako s Golfem, protoze to stejne tvrdili i o nem a zmena zadna....
To, jestli bude na malých kolech záleží jen a jen na kupci.
No jo, ale to se potom cenově dotáhneš na ochcáfku.. ;-)Prostě kupovat si protaženou a sníženou Fobii je opravdu totální blbost. Při vší úctě ke Škodě, volit mezi protaženou Fabií a i30, tak jdu do i30. Obojí je levné, ale i30 je aspoň kus auta, ne jezevčík pro liliputy..
Nojo, jenže I30 v nejlevnější verzi nemá ani to blbé rádio...
No jo jenže Trapid hatchback nemá v základu ani ten blbý zadní stěrač, zato má škrabku, která je na dvě věci!
Stejne jako Rapid si zapomnel dodat, budme nezaujati.
Rapid v nejlevnější verzi rádio samozřejmě má:-)
Ty vis ze nema, FRESH neni zakladni verze, nekoupis ji za hotovy... ale to uz jsem psal, ty si dal mel tu svou.
Ja mluvil o nejlevnejsi verzi;-) Ja ale nevim proc se tu hadame. Nemas rad skodovku, Podle tebe je predrazena tak proc to resis? Ja tak nechodim na forym jaguaru, a nebrecim tam ze.Je to drahy. Ty mas ken potrebu se hadat.
Podívej se do ceníku nebo si přečti alespoň článek a nelži tu.
Já tedy nevím - nejlevnější je Active Fresh za 269900 Kč a ten rádio skutečně má.
Ta není takto nejlevnější. Při akontaci 90% a 12 měsíčním splácení u škofinu (jedna splátka 2961Kč) je cena téměř 280 tisíc. A to jsem navolil nejpříznivější model splátek.Rádio za desítku, to je fakt dobrý kauf! Jen by to ještě chtělo vyměnit tu haťapku :-D... (uznávám ale, že v ceně je i havárka s 10% spoluúčastí)
Radio za desitku? Normalka, hnujdaj ho ma za stejnou cenu jako priplatek k socialni vybave
jen podotýkám, že méně movití (cílovka Trápoška) většinou na 90% akontaci nikdy nenašetří a mořit 3 litry měsíčně už tuplem ne.
V této souvislosti by bylo velmi vhodné dodat, že tato cena je pouze na leasing a nikoliv hotovostní cena. Naproti tomu verze Active (bez fresh paketu) se dá koupit za ceníkovou cenu i v hotovosti a ne pouze na splátky.
Dovolim si zeditovat Vas prispevek, resp posledni slovo kupci, vymenit za tupci, protoze, kdo si koupi Rapida, tak je psychycky velmi nemocny clovek.
Myslíte asi psychicky, že? ;-)
Ano i ne.
Ty si psychycky velmi nemocný člověk, Mexi.
Ne Trapida jsem si vazne nekoupil.
Trapida alias "Malou Ochcávku"???
..asi nevíš , že jsi urazil Škodovku a to Revan nepřežije, protože žije s hlavou vraženou ve škodováckém zadku.
Je to porad lepsi nez ji mit vrazenou v zadku korejskem;-)
..pokud je člověk normální ,nemá ji vraženou v žádném zadku. Dovede objektivně přiznat i zápory . :-|
Řeknu ti dvě věci co máš spatně. "normální člověk" A že jí nemá vraženou v korejskym zadku. On ji ma vraženou v tom korejskym asi tak, jako já vtom škodováckým :-)
Nevím co je špatného na -normálním člověku- ,div se, ale jsou tady takoví, co dovedou posoudit klady a zápory a přiznat je i na vlastním autě. A nemyslím , že nějak extra moc lidí má hlavu vraženou zrovna v korejském zadku. Jen dovedou posoudit co je pro ně výhodnější. Tím neprosazuju korejce. Nemám k němu nijak vyhraněný názor. Někomu se líbí vzhled, někomu cena. Já kdybych musel, spíš bych na něm kvitoval cenu než vzhled, ale ta je něčím vykoupena.
Ovšem. Problem je, že Mex má tak 12 roků a nemá auto, a LoL nic takového jakou posuzovat vady na svem autě taky nedokáže. Oni dva se nedají hodnotit jako "normální lidé" proto se snima taky tak bavím.Když tu někdo napiše opravdu inteligentní kritiku, tak nemam problem se snim naprosto inteligentně bavit.
naopak - já jsem VELMI kritický, a to jak k sobě, tak k autům, která vlastním. Jenže ty mi ani nedáš čas abych se stihl zkritizovat, stihneš to sám. A v takovém přívalu hoven jsem dospěl k názoru, že přidávat vlastní nemá smysl, stačí tě dostatečně stimulovat a nasměrovat.Jen tak mezi námi děvčaty, tys už někdy vedl inteligentní debatu o tak přízemním tématu jako jsou auta? :-D Zrovna ty mně připadáš jako typický jouda z garáže, co se vzmůže na prohlášení typu "Hele voe, moje hustá kára voe, to je supr kára voe, hen héééén, hééén!" Neber si to osobně, někdo ten podprůměr Gaussova rozdělení IQ v populaci dělat musí.. :-P
Ovšem že vedl. Bohužel momentálně se hledá velice špatně někdo, skym se dá inteligentně bavit. Jsme tu jen My, a rejeme do sebe navzájem... ne že by to nebyla sranda:D
Se divím, že nejsem v seznamu tebou o chlup výše uvedeném. No myslím, že mne po tomto rád a ochotně do seznamu doplníš. Jestli on nebude problém také v tom, že skoro všichni tady mluví český, jen ty škodafanaticky. A víš, s inteligenci to nemá nic společného, ta tě stejně obloukem minula.
A jak jinak by se mělo v kategorii "Škoda" Ke článku ke škodovce mluvit? Jenže tyhle stránky jsou jako novinky... Tam dostane nejhloupější příspěvek vždy nejvetší počet plusů :-) takže to beru dost s rezervou :-)A to o tý inteligenci:_) Ktý by ses zrovna ty taky neměl moc vyjadřovat :-)
Samozřejmě, poslední větou jsi to dal jasně najevo. Já nevěděl, že se dá "od vzrušení" i písemnou formou koktat. :-D
Nocono:D tak se mi trochu předháněj prsty na klavesnici:D
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.