Jak si designér Jaguaru nakonfiguroval svůj F-Pace? Celkem fádně...

Ian Callum, šéfdesignér Jaguaru, si naspecifikoval model F-Pace dle svého gusta. Sám jej ale užívat nebude. Automobilka vůz prodala v dražbě. Výtěžek z prodeje poputuje na charitu.

Když si designér konfiguruje auto, které sám navrhl, možná byste očekávali divoké barvy a zvýraznění designových křivek. U Iana Calluma to tak nefunguje, což ukázal při návrhu F-Pace Designer Edition. 

Zvolil šedou barvu Storm Grey, černě lakovaná 22 palcová kola a paket Black, který černým lakem zakryje okenní lišty, masku chladiče a další prvky. Ty jsou standardně stříbrné.

V interiéru najdeme tmavé kožené čalounění s kontrastním světlým prošíváním. Technicky se jedná o vrcholnou motorizaci V6 S. To znamená kompresorem přeplňovaný třílitrový šestiválec o výkonu 380 koňských sil.

Tajné | Jaguar

Příští generace Jaguaru F-Type možná bude mít motor uprostřed

Callum si ovšem svůj výběr umí odůvodnit. "Navrhovat design modelu F-Pace, to byla opravdová výzva. Na výsledek jsme opravdu hrdí. Tato Designer Edition je esencí mého F-Pace. Najdete zde úžasnou kombinaci tmavě šedé, která je zvýrazněna černým paketem. Dvaadvacetipalcová kola dodávají vozu dynamiku, i když zrovna jen stojí," říká Callum.

Zajímavosti | Jaguar

Startující tlačítko Jaguaru pulsuje jako srdce. Člověka nebo jaguára?

Nakonec za tento unikát zaplatil v dražbě neznámý člověk v přepočtu 3 301 832 korun, což je o téměř milion korun více než činí ceníková cena. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Škoda Octavia 0
Rok výroby: 2005
Stav: 141 253 km
Cena: 95 000 Kč
Ford C-MAX 0
Rok výroby: 2005
Stav: 144 257 km
Cena: 60 000 Kč
Ford Focus 0
Rok výroby: 2005
Stav: 140 036 km
Cena: 60 000 Kč
Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Nízká hmotnost, dokonalé těžiště, atmosférický motor, pohon zadních kol a samosvorný diferenciál – to jsou ingredience, které dohromady tvoří lahodný koktejl neředěné řidičské zábavy. Subaru BRZ v modernizované podobě přináší ještě o něco chutnější zážitky.

27.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 22 příspěvků
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků