Chtělo nám marketingové oddělení Porsche nenásilnou formou sdělit, že stále v Lipsku vyrábí staré Cayenny? Nebo jak mám chápat ty několik let staré fotky z továrny?
Akurat ze Cayenne sa vyraba skoro komplet v Bratislave - teda okrem podvozka.Teda NIE JE pravda, ze v Bratislave vyrobia len karoseriu !
PRESNE TAK!!!!!!!Komplet Cayenne sa robi u nas v Blave, viem to pretoze som bol priamo pri linke a videl co sa tam montuje. Priamo od zamestnanca VW / nie robosa / viem ze cely Cayenne sa vyrobi u nas, bolo ich tam postavenych niekolko vela kusov a vsetky boli komplet hotove, akurat nemal napravy a kolesa.Takto to ide "udajne" do Nemecka aby tam bolo primontovanych "10" veci, a hlavne aby tam bolo vyrazene MADE IN GERMANY pretoze by im to kazilo povest v USA a podobne!!!!
Aj elektroinštaláciu to má slovenskú. Prípadne ukrajinskú. :-)
To je jeden z principů dnešní doby - mlžit. Zákazník musí vědět co nejméně a zaplatit co nejvíce.
Tak nejak. Presnejsie napisane: je potrebne navodit dojem ze Porsche je Made in Germany.Zial v skutocnosti Cayenne nie je skutocne Porsche - kedze bolo dizajnovane Volkswagenom a je vyrabane Volkswagenom (a ani nie v Nemecku ...).
To je stejny nesmysl, jako napsat, ze Ferrari je jen Fiat a Lambo Volkswagen ;-)
1. lenze som nepisal ze Cayenne nie je Porsche, ale ze to nie je pravoverne, skutocne Porsche - a medzi oboma tvrdeniami je myslim DOST velky rozdiel.2. Cayenne ma sucasti zhodne s VW Touaregom a teda sa nielen vyraba vo Volkswagen tovarni.Citujem: The Cayenne's frame and doors are sourced from Volkswagen, who uses the frames and doors for the Volkswagen Touareg model. All other aspects of vehicle design, tuning and production are done in-house at Porsche.http://en.wikipedia.org/wiki/Porsche_Cayenne...
až na to, že touareg je vynikající vůz a má vynyikájící poměr cena/výkon ;)
Ale Porsche ina liga nez v podstate bezny Volkswagen (aj ked Touareg).A majitel Porsche neriesi pomer cena/vykon - kedze to je fraza pouzivana celkom casto u lacnejsich, ci az podradnych vyrobkov.
To ano. Ale co kdyby to Ferrari sjíždělo ze stejné výrobní linky, jako Fiat a Lancia? Neříkej že by to pohled na Ferrari nezkreslilo.
A teď se pro srovnání mrkněte na nějaké video o výrobě kteréhokoliv Lexusu. Třeba z továrny Tahara, to je obzvláště výživné pokoukání. Sorry, Porsche, musel jsem, protože pokud jde o modernost výrobního procesu, přístup ke každému vyráběnému autu (a z toho plynoucí výrobní kvalitu), je to prostě jiný svět. I tak obyčejných aut, jako je IS, se vyrábí jen 6 za hodinu, vůbec nemluvě o ručně montovaných LFA, který má vlastní továrnu, kde pracuje 140 pečlivě vybraných pracovníků... :-)
Tak si zajed do Stuttgardu. Rozdil ve vyrobe Porsche a Lexusu je akorat mozna marketingova masaz Lexusu "pursuit of perfection", kterou Porsche nepotrebuje
Jiste, Porsche zadny marketing nedela:-D:-D Chapu, ze te stve, ze tvuj idol zas tak dokonaly neni a jeste je to za delsi penize, nez Lexus. ;-)
Nemám Porsche a nemám ani na něj ale domnívám se že se jedná o začátek konce této značky, s hromadnou produkcí nemohou udržet stávající kvalitu jak práce, tak materiálu, protože to nikdo nezaplatí. Na tom nic nezmění ani to že Amerika jde do malých aut. Porád tady budou asiati se svými krabičkami za pár šušňů.
A co Cayman? Nebude tedy Macan spíše šestý model:-|
Pekny clanek, ale autor by so ho po sobe mel alespon jeste jednou precist :-)
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.