Jak se stavěl Donkervoort D8 GTO

Holandská značka Donkervoort představila novinku v podobě modelu D8 GTO. O tomto modelu jsme už před pár dny psali, takže není potřeba zabíhat do podrobností. Vůz vychází z ocelového rámu, karoserii tvoří panely z uhlíkového vlákna. Celková hmotnost roadsteru je pouze 700 kilogramů, o pohon se stará pětiválec TFSI.

Zajímavosti | Technika | Sportovní auta | Kupé | Premiéry | Design | Ostatní značky

Donkervoort D8 GTO: bestie se srdcem z Audi TT RS

Jak můžete (kromě jiného) vidět na přiloženém videu dokumentujícím vývoj novinky, s jeho instalací motoru do nového sportovního automobilu pomáhali specialisté přímo od Audi. Výsledkem veškerého úsilí je zrychlení z nuly na stovku za 3 vteřiny a maximální rychlost 255 km/h. Pořizovací cena startuje na 2,5 milionu Kč. Zatím je na prodej prvních 25 kusů, přičemž přibližně polovina již zná své majitele. 

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Audi A6 2.995
Rok výroby: 2013
Stav: 74 258 km
Cena: 740 000 Kč
Audi A3 1.968
Rok výroby: 2003
Stav: 133 268 km
Cena: 65 000 Kč
Audi A6 2.698
Rok výroby: 2010
Stav: 182 951 km
Cena: 220 000 Kč
Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Nízká hmotnost, dokonalé těžiště, atmosférický motor, pohon zadních kol a samosvorný diferenciál – to jsou ingredience, které dohromady tvoří lahodný koktejl neředěné řidičské zábavy. Subaru BRZ v modernizované podobě přináší ještě o něco chutnější zážitky.

dnes | Jiří Švamberk | 6 příspěvků
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků