Jak se dostat rychle k Ferrari FF? Stačí málo, připlatit 95 000 dolarů

Už od roku 1939 vydává společnost Neiman Marcus vánoční katalog s luxusním zbožím. V posledních letech se v něm pravidelně objevují luxusní vozy, o které je obrovský zájem a na něž se dlouho čeká. Katalog je tedy vítaná příležitost, jak se k vysněnému vozu dostat dříve. Ale má to jeden háček. Peníze. Hodně peněz.

Vozy nabízené společností Neiman Marcus, která v USA provozuje více než 40 obchodních domů, jsou totiž mnohem dražší.

Příkladem je Ferrari FF, které se objevilo v letošním vánočním katalogu. Běžně stojí 395 000 dolarů a čeká se na něj dva roky. Neiman Marcus jich deset nabídl za cenu vyšší o 95 000 dolarů.

Za to dostal zákazník navíc speciální lak karoserie Grigio Caldo, interiér čalounění kůží v provedení semi-aniline, sadu cestovních zavazadel plus školení jízdy na sněhu v Aspenu.   

A jaký byl zájem?

Opět nevídaný. Jako ostatně každý rok. Deset vozů Ferrari FF Neiman Marcus Edition bylo vyprodáno za 50 minut!
 

Škoda Octavia 0
Rok výroby: 2008
Stav: 138 255 km
Cena: 75 000 Kč
Volkswagen Golf 1.9
Rok výroby: 2009
Stav: 156 322 km
Cena: 115 000 Kč
Volkswagen Golf 0
Rok výroby: 2009
Stav: 164 424 km
Cena: 115 000 Kč
Neopouštěj staré známé pro nové. Srovnání Hondy HR-V a Jazz

Neopouštěj staré známé pro nové. Srovnání Hondy HR-V a Jazz

Tvary karosérie nového crossoveru Honda HR-V jsou nepochybně pro velkou část lidí mnohem přitažlivější než v případě klasického městského hatchbacku. Jenže, design není vše....

8.  1.  2017 | Stanislav Kolman, Radek Pecák | 6 příspěvků
Mapovali jsme práci Autotýmu při shánění ojetiny. Jak jsme dopadli?

Test kvality práce Autotýmu

Spolupracovník redakce se pokoušel koupit ojeté SUV Ford Kuga v tuzemských autobazarech. Aby se "nespálil", zaplatil si pomoc expertů společnosti Autotým.

3.  1.  2017 | Jiří Vojáček | 39 příspěvků
Den v automobilovém ráji: Navštívili jsme centrum technologií Porsche

Den v automobilovém ráji: Navštívili jsme centrum technologií Porsche

Nahlédli jsme pod pokličku vývoje nejpopulárnějších sportovních aut světa a osobně několik z nich přímo v technologickém komplexu v Nardò vyzkoušeli.

22.  12.  2016 | Stanislav Kolman | 1 příspěvek