Jak se dá ukrást soška Spirit of Ecstasy z Rolls-Roycu? Velmi špatně

Asi nemusíme připomínat, že se v přídi každého vozu Rolls-Royce nachází krásná soška Spirit of Ecstasy. A asi vás již mnohokrát napadlo, jak se dokáže vypořádat s jistými nenechavci, kteří by si rádi rozšířili svoji sbírku právě o vzácnou létající dámu.

Video | Fascinace | Luxusní auta | Rolls-Royce | Design

Také Rolls-Royce slaví sté narozeniny BMW odvážným konceptem

Pokud vůz stojí zaparkovaný, je to jednoduché - soška je vždy ukrytá v útrobách auta. Společně se zamknutím ladně zajede pod kapotu a lapkové mají utrum. Co když ale stojí Rolls-Royce odemčený a soška se hrdě vystavuje v přídi? I na to britští inženýři mysleli.

Při sebemenším kontaktu totiž bleskově zajede do útrob auta. Nemusí jít přitom hned o zloděje, soška se pochopitelně skryje i v případě srážky s chodcem, aby zabránila větším poraněním. Jde o standardní výbavu každého modelu z moderní éry - to znamená počínaje novou generací modelu Phantom z roku 2003.

BMW Řada 3 1.995
Rok výroby: 2007
Stav: 137 281 km
Cena: 140 000 Kč
BMW Řada 3 2.993
Rok výroby: 2007
Stav: 183 258 km
Cena: 170 000 Kč
BMW Řada 5 2.996
Rok výroby: 2008
Stav: 199 684 km
Cena: 235 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků