Jak se dá ukrást soška Spirit of Ecstasy z Rolls-Roycu? Velmi špatně

Asi nemusíme připomínat, že se v přídi každého vozu Rolls-Royce nachází krásná soška Spirit of Ecstasy. A asi vás již mnohokrát napadlo, jak se dokáže vypořádat s jistými nenechavci, kteří by si rádi rozšířili svoji sbírku právě o vzácnou létající dámu.

Design | Video | Fascinace | Luxusní auta | Rolls-Royce

Také Rolls-Royce slaví sté narozeniny BMW odvážným konceptem

Pokud vůz stojí zaparkovaný, je to jednoduché - soška je vždy ukrytá v útrobách auta. Společně se zamknutím ladně zajede pod kapotu a lapkové mají utrum. Co když ale stojí Rolls-Royce odemčený a soška se hrdě vystavuje v přídi? I na to britští inženýři mysleli.

Při sebemenším kontaktu totiž bleskově zajede do útrob auta. Nemusí jít přitom hned o zloděje, soška se pochopitelně skryje i v případě srážky s chodcem, aby zabránila větším poraněním. Jde o standardní výbavu každého modelu z moderní éry - to znamená počínaje novou generací modelu Phantom z roku 2003.

BMW Řada 3 2
Rok výroby: 2008
Stav: 200 510 km
Cena: 175 000 Kč
BMW Řada 5 2.993
Rok výroby: 2008
Stav: 169 044 km
Cena: 275 000 Kč
BMW Řada 5 2.993
Rok výroby: 2008
Stav: 177 810 km
Cena: 240 000 Kč
Neopouštěj staré známé pro nové. Srovnání Hondy HR-V a Jazz

Neopouštěj staré známé pro nové. Srovnání Hondy HR-V a Jazz

Tvary karosérie nového crossoveru Honda HR-V jsou nepochybně pro velkou část lidí mnohem přitažlivější než v případě klasického městského hatchbacku. Jenže, design není vše....

8.  1.  2017 | Stanislav Kolman, Radek Pecák | 6 příspěvků
Mapovali jsme práci Autotýmu při shánění ojetiny. Jak jsme dopadli?

Test kvality práce Autotýmu

Spolupracovník redakce se pokoušel koupit ojeté SUV Ford Kuga v tuzemských autobazarech. Aby se "nespálil", zaplatil si pomoc expertů společnosti Autotým.

3.  1.  2017 | Jiří Vojáček | 39 příspěvků
Den v automobilovém ráji: Navštívili jsme centrum technologií Porsche

Den v automobilovém ráji: Navštívili jsme centrum technologií Porsche

Nahlédli jsme pod pokličku vývoje nejpopulárnějších sportovních aut světa a osobně několik z nich přímo v technologickém komplexu v Nardò vyzkoušeli.

22.  12.  2016 | Stanislav Kolman | 1 příspěvek