Jak se čistí motory supersportovních vozů? Hlavně vodou…

Podívejte se na práci specialistů, kteří se pustí do mytí zdánlivě špinavých motorů.

Pokud se člověk přinutí k čištění motoru svého vozu, bývá to většinou buď před prodejem auta, technickou kontrolou nebo výstavou, zkrátka v situaci, kdy hrozí, že by se na motor měl podívat někdo jiný než jeho majitel. To pak ke slovu většinou přijdou hesla Wap, Arva nebo alespoň Mokrý hadr. Ale jak se k této činnosti přistupuje u super sportovních a super drahých automobilů?

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Než tam pustíte vodu, musíte to všechno dobře zakrýt. Nebo vám to pak nenastartuje...

Jak naznačuje připojené video, o moc jinak tomu není. Je třeba dávat pozor na škrábance a používat rukavičky a ochranné prvky na karoserii. Správný čistič si dá záležet také na zakrytí karburátorů a klíčových prvků elektroinstalace, pokud tedy něco podobného v motorovém prostoru takového auta najde. Samozřejmostí jsou speciální chemie a kartáčky různých druhů.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Čistota - půl zdraví!

Na přiloženém videu si vzali do parády specialisté firmy Classic Car Club Manhattan vozy Ferrari 458 Italia, Corvette Z06 a Ford GT, aby ukázali, jak se přístupy liší v závislosti na druhu vozu. Jejich výtvor je dlouhý takřka osm minut, ale nudit se nebudete…

Ford C-MAX 0
Rok výroby: 2005
Stav: 144 257 km
Cena: 60 000 Kč
Ford Focus 0
Rok výroby: 2005
Stav: 140 036 km
Cena: 60 000 Kč
Ford Mondeo 2
Rok výroby: 2007
Stav: 162 305 km
Cena: 115 000 Kč
Test Evropského auta roku. 5 důvodů, proč si Peugeot 3008 titul zaslouží

Test Evropského auta roku. 5 důvodů, proč si Peugeot 3008 titul zaslouží

Je to jen pár dní, co si Peugeot 3008 vysloužil ocenění za nejlepší evropské auto tohoto roku. My jsme měli možnost jej vyzkoušet a přinášíme pětici důvodů, proč francouzská automobilka za svůj výtvor získala titul zaslouženě. Našli jsme ale i nedostatky.

včera | Stanislav Kolman | 33 příspěvků
Test Škody Octavia po faceliftu s motorem 1,8 TSI. K RS chybí jen kousek

Test Škody Octavia po faceliftu s motorem 1,8 TSI. K RS chybí jen kousek

Octavia se zážehovou osmanáctistovkou nepatří mezi ty úplně nejvyhledávanější motorizace, ovšem její kultivovanost, chuť po otáčkách a solidní spotřeba paliva z ní činí černého koně modelové řady. Svezli jsme se verzí liftback s převodovkou DSG a pohonem předních kol.

20.  3.  2017 | Jiří Švamberk | 38 příspěvků
Test Dacie Duster: 5 věcí, které byste měli vědět o nejprodávanějším SUV v ČR

Test Dacie Duster: 5 věcí, které byste měli vědět o nejprodávanějším SUV v ČR

Proč je tak úspěšná? Ptáme se při testování Dacie Duster, která je na trhu již sedmým rokem, ovšem stále v kondici.

15.  3.  2017 | Milan Lažanský | 59 příspěvků