Jak se čistí motory supersportovních vozů? Hlavně vodou…

Podívejte se na práci specialistů, kteří se pustí do mytí zdánlivě špinavých motorů.

Pokud se člověk přinutí k čištění motoru svého vozu, bývá to většinou buď před prodejem auta, technickou kontrolou nebo výstavou, zkrátka v situaci, kdy hrozí, že by se na motor měl podívat někdo jiný než jeho majitel. To pak ke slovu většinou přijdou hesla Wap, Arva nebo alespoň Mokrý hadr. Ale jak se k této činnosti přistupuje u super sportovních a super drahých automobilů?

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Než tam pustíte vodu, musíte to všechno dobře zakrýt. Nebo vám to pak nenastartuje...

Jak naznačuje připojené video, o moc jinak tomu není. Je třeba dávat pozor na škrábance a používat rukavičky a ochranné prvky na karoserii. Správný čistič si dá záležet také na zakrytí karburátorů a klíčových prvků elektroinstalace, pokud tedy něco podobného v motorovém prostoru takového auta najde. Samozřejmostí jsou speciální chemie a kartáčky různých druhů.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Čistota - půl zdraví!

Na přiloženém videu si vzali do parády specialisté firmy Classic Car Club Manhattan vozy Ferrari 458 Italia, Corvette Z06 a Ford GT, aby ukázali, jak se přístupy liší v závislosti na druhu vozu. Jejich výtvor je dlouhý takřka osm minut, ale nudit se nebudete…

Ford Focus 0
Rok výroby: 2009
Stav: 151 924 km
Cena: 75 000 Kč
Ford S-MAX 2
Rok výroby: 2007
Stav: 133 254 km
Cena: 130 000 Kč
Ford S-MAX 2
Rok výroby: 2010
Stav: 132 042 km
Cena: 205 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků