České pobočka automobilky Kia si nechala zpracovat průzkum zabývající se typickým chováním českých řidičů. Ten vychází ze vzorku 522 aktivních řidičů, přičemž Kia tímto snažením chce poznat potřeby tuzemských zákazníků.Tak tedy k čemu výzkum došel?
Český řidič tráví ve svém autě více času, než žena a většinou je sám. Častěji troubí a jezdí na oranžovou. Ženy údajně raději na křižovatce zastaví. S nadávkami za volantem na tom jsou ale podle tohoto průzkumu obě pohlaví zastoupena stejně. Ženy se taktéž soustředí především na řízení, naopak řidiči telefonují (37,2 %) nebo konzumují potraviny (57,8 %). Téměř 100 % mužů zvládne vyměnit kolo, naopak u žen si na tuto činnost věří 42 %.
Co také Kia zjistila, to je fakt, že 46 % řidičů přiznává sex v autě, v případě žen se k této zkušenosti přihlásilo 39 % žen. Zároveň čtvrtina řidičů někdy usedla za volant pod vlivem alkoholu (ženy pouze 2 %), každý desátý řídí po nějakém tom alkoholu opakovaně.
Bude zajímavé sledovat, jak Kia s těmito výsledky naloží a jakým způsobem je převede do praxe.