Jak na systém hlídající nezapnuté pásy? V Číně mají řešení

Na tom, že jízda bez zapnutých bezpečnostních pásů je mírně řečeno hloupost, se snad většinově shodneme. Najde se ale spousta řidičů, kteří z nějakého důvodu tento základní prvek používat nechtějí, a na ty pak čeká u nových automobilů nepříjemnost v podobě varovného tónu, který vás chce donutit k tomu, abyste se připoutali. Řešením je zapnout pás a sednout si na něj, to ale není úplně pohodlné.

Život řidiče | Technika | Bezpečnost | Ford

Bezpečnostní pásy: vývoj se nezastavil

V Číně je údajně podobných řidičů mnoho, a tak není divu, že právě zde také existuje řešení, a sice spona bez pásu. Jak je vidět na přiložených fotografiích, variant existuje celá řada počínaje zastrčeným koltem a konče u loga oblíbené automobilky. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek 
Zdroj: carnewschina.com

Volkswagen Passat 0
Rok výroby: 2004
Stav: 187 213 km
Cena: 60 000 Kč
Škoda Fabia 1.9
Rok výroby: 2002
Stav: 178 493 km
Cena: 40 000 Kč
Ford Mondeo 1.8
Rok výroby: 2005
Stav: 124 553 km
Cena: 60 000 Kč
Z nuly na sto v různých podmínkách. Jak obstál sportovní Range Rover?

Z nuly na sto v různých podmínkách. Jak obstál sportovní Range Rover?

Na asfaltovém povrchu zaznamenalo sportovní SUV Range Roveru zrychlení z klidu na sto za 4,7 sekundy. Jak ale automobil obstál na ostatních površích?

včera | Stanislav Kolman
Test hybridní Kia Niro 1.6 GDI HEV (6DCT): Sympatický mezičlánek

Test hybridu Kia Niro

Alternativní pohonné jednotky se pomalu stávají součástí českého trhu. Na ten už v závěru minulého roku dorazila Kia Niro, coíž je crossover s hybridním hnacím ústrojím. Co všechno umí a jak si vedla během našeho testu?

18.  1.  2017 | Stanislav Kolman | 75 příspěvků
Neopouštěj staré známé pro nové. Srovnání Hondy HR-V a Jazz

Neopouštěj staré známé pro nové. Srovnání Hondy HR-V a Jazz

Tvary karosérie nového crossoveru Honda HR-V jsou nepochybně pro velkou část lidí mnohem přitažlivější než v případě klasického městského hatchbacku. Jenže, design není vše....

8.  1.  2017 | Stanislav Kolman, Radek Pecák | 6 příspěvků