Jak na systém hlídající nezapnuté pásy? V Číně mají řešení

Na tom, že jízda bez zapnutých bezpečnostních pásů je mírně řečeno hloupost, se snad většinově shodneme. Najde se ale spousta řidičů, kteří z nějakého důvodu tento základní prvek používat nechtějí, a na ty pak čeká u nových automobilů nepříjemnost v podobě varovného tónu, který vás chce donutit k tomu, abyste se připoutali. Řešením je zapnout pás a sednout si na něj, to ale není úplně pohodlné.

Život řidiče | Bezpečnost | Technika | Ford

Bezpečnostní pásy: vývoj se nezastavil

V Číně je údajně podobných řidičů mnoho, a tak není divu, že právě zde také existuje řešení, a sice spona bez pásu. Jak je vidět na přiložených fotografiích, variant existuje celá řada počínaje zastrčeným koltem a konče u loga oblíbené automobilky. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek 
Zdroj: carnewschina.com

Ford Focus 0
Rok výroby: 2005
Stav: 140 036 km
Cena: 60 000 Kč
Ford Focus 0
Rok výroby: 2009
Stav: 151 924 km
Cena: 75 000 Kč
Volkswagen Passat 0
Rok výroby: 2010
Stav: 152 891 km
Cena: 160 000 Kč
V ADAC testu pneumatik pro rodinná auta zvítězilo letos Pirelli

V ADAC testu pneumatik pro rodinná auta zvítězilo letos Pirelli

V novém testu, který připravil německý autoklub ADAC, se zkouškám podrobily letní pneumatiky v rozměru 195/65 R15.

22.  2.  2017 | Radek Pecák | 11 příspěvků
Nový test pneumatik na léto: Autogrip a Achilles mají achillovu patu

Nový test pneumatik na léto: Autogrip a Achilles mají achillovu patu

Doba přezouvání na letní pláště se kvapem blíží. Německý magazín Auto Bild proto otestoval brzdnou dráhu desítek letních pneumatik.

21.  2.  2017 | Milan Lažanský | 18 příspěvků
Kia Optima 3x jinak. Je dieselové kombi stále nejlepší volbou?

Kia Optima 3x jinak: Diesel, benzin i hybrid

Korejská automobilka Kia v případě optimy předvádí cestu, jakou se za několik let vydá například i tuzemská Škoda se svým superbem.

17.  2.  2017 | Stanislav Kolman, Radek Pecák | 61 příspěvků