Jaguar XJ220 a XKR-S na Nürburgringu

Na Nový rok to určitě chce něco speciálního, než se opět vrhneme na každodenní události roku 2012. Něco velmi speciálního uskutečnil magazín Evo, který vedle sebe postavil supersportovní Jaguar XJ220 z roku 1992 a aktuálně nejvýkonnější model historie anglické značky – XKR-S. Papírově navrch by měl mít mladší z této dvojice. Jeho kompresorem přeplňovaný osmiválec dává maximum 550 koní a 680 Nm.

Kupé | První svezení | Jaguar

Jaguar XKR-S vstoupil do klubu vyvolených. Pokořil 300 km/h

Jenže jak se můžete přesvědčit na videu, praxe tak jednoznačná není. Dvacet let starý supersport má uprostřed umístěn dvakrát přeplňovaný šestiválec o objemu 3,5 litru s parametry 542 k a 645 Nm. Mimochodem XJ220 drží na Nordschleife výborný čas 7’47’’37.

 

Volkswagen Golf 0
Rok výroby: 2009
Stav: 164 424 km
Cena: 115 000 Kč
Volkswagen Passat 0
Rok výroby: 2004
Stav: 187 213 km
Cena: 60 000 Kč
Volkswagen Golf 1.9
Rok výroby: 2009
Stav: 148 254 km
Cena: 115 000 Kč
Test Evropského auta roku. 5 důvodů, proč si Peugeot 3008 titul zaslouží

Peugeot 3008 2.0 BlueHDi (6M)

Je to jen pár dní, co si Peugeot 3008 vysloužil ocenění za nejlepší evropské auto tohoto roku. My jsme měli možnost jej vyzkoušet a přinášíme pětici důvodů, proč francouzská automobilka za svůj výtvor získala titul zaslouženě. Našli jsme ale i nedostatky.

22.  3.  2017 | Stanislav Kolman | 63 příspěvků
Test Škody Octavia po faceliftu s motorem 1,8 TSI. K RS chybí jen kousek

Škoda Octavia 1.8 TSI (facelift)

Octavia se zážehovou osmanáctistovkou nepatří mezi ty úplně nejvyhledávanější motorizace, ovšem její kultivovanost, chuť po otáčkách a solidní spotřeba paliva z ní činí černého koně modelové řady. Svezli jsme se verzí liftback s převodovkou DSG a pohonem předních kol.

20.  3.  2017 | Jiří Švamberk | 39 příspěvků
Test Dacie Duster: 5 věcí, které byste měli vědět o nejprodávanějším SUV v ČR

Dacia Duster 1.6 SCe 4x4

Proč je tak úspěšná? Ptáme se při testování Dacie Duster, která je na trhu již sedmým rokem, ovšem stále v kondici.

15.  3.  2017 | Milan Lažanský | 59 příspěvků