Jaguar XJ Sport & Speed Pack: více stylu, více rychlosti

Jaguar připravil na dubajský autosalon novinku v podobě dvou paketů určených pro vrcholný model XJ. Sport Pack má především za úkol ještě o kousek vylepšit už tak dost povedený vzhled velkého sedanu, Speed Pack znamená omezovač posunutý z obligátních 250 km/h na 280 km/h. Sáhnout po něm ovšem mohou pouze majitelé vrcholné verze Supercharged s přeplňovaným osmiválcem jako po doplňku k prvně jmenovanému paketu.

Testy | Jaguar

Test Jaguar XJ 3,0 D: dieselový aristokrat

Sport Pack obsahuje několik prvků pro lepší aerodynamiku, dvacetipalcová litá kola, brzdné třmeny lakované do červené barvy, černou masku chladiče a jiné koncovky výfuku. Do interiéru se díky novému paketu nastěhují sportovní sedadla čalouněná kůží, kovové pedály a karbonové doplňky. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Škoda Octavia 0
Rok výroby: 2008
Stav: 138 255 km
Cena: 75 000 Kč
Volkswagen Golf 1.9
Rok výroby: 2009
Stav: 156 322 km
Cena: 115 000 Kč
Volkswagen Golf 0
Rok výroby: 2009
Stav: 164 424 km
Cena: 115 000 Kč
Výkvět automobilové techniky. Poznatky z testu SUV Audi SQ7

Audi SQ7 TDI

Výkonných SUV je na trhu poměrně dlouhá řada. Audi však svůj největší model jako první na světě vybavila elektrickým kompresorem, které jeho dynamické schopnosti posouvá na dramaticky vyšší úroveň.

včera | Radek Pecák | 46 příspěvků
Test novinky Optima SW: Jak si Kia poradila s kombi střední třídy?

Kia Optima SW

Na jaře tohoto roku byla na autosalonu v Ženevě odhalena Optima Sportswagon, kterou korejská automobilka hrdě označuje za své první kombi střední třídy. My měli možnost ji otestovat ve sportovně laděné variantě GT Line. Jak obstála?

29.  11.  2016 | Stanislav Kolman | 32 příspěvků
Vyladěno na správných místech. Test Subaru WRX STi verze 2016

Subaru WRX STi 2016

Jízdy s kultovním sedanem WRX STi prokázaly, že značka umí vozy průběžně dolaďovat v souladu s dobou i přáními jejích zákazníků.

13.  11.  2016 | Radek Pecák | 26 příspěvků