Jaguar XJ: sedan v ladění firmou Startech

U Startechu se tentokrát zaměřili na Jaguar XJ. Těšit se můžete na velká kola, aerodynamické doplňky a speciální výbavu.
Seznam kapitol
  1. Jaguar XJ Startech
  2. Fotogalerie

Známá ladičská společnost Brabus se prostřednictvím své značky Startech soustředí především na vylepšování automobilů Land Rover a Range Rover. Díky jejímu nejnovějšímu projektu však dokazuje, že nezůstává chladná ani ke značce Jaguar, jež má spolu s Land Roverem stejného vlastníka.

Tuning | Zajímavosti | SUV | Příslušenství | Off-roady | Premiéry | Design | Land Rover

Range Rover Evoque od Startechu

Německá firma vůz opatřila aerodynamickou sadou, jež sestává především z nového nástavce předního nárazníku s vestavěnými svítilnami LED pro denní svícení, falešných ventilačních kapes za předními koly a decentní odtahové hrany na víku zavazadlového prostoru. Při pohledu zezadu si dále všimneme nových koncovek výfuků.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Jaguar XJ po výjezdu z bran Startechu stojí na trojdílných kovaných ráfcích s průměrem 21 palců, jež obouvají pneumatiky o rozměru 255/35 ZR21 vpředu a 295/30 ZR21. Úpravy se dotkly také interiéru, který mohou majitelé vozů Jaguar XJ okrášlit prvky potaženými kůží a Alcantarou.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Následující kapitola
Seznam kapitol
  1. Jaguar XJ Startech
  2. Fotogalerie
Land Rover Freelander 1.95
Rok výroby: 2003
Stav: 172 633 km
Cena: 93 000 Kč
Land Rover Freelander 1.951
Rok výroby: 2002
Stav: 221 106 km
Cena: 63 000 Kč
Land Rover Freelander 1.951
Rok výroby: 2003
Stav: 177 959 km
Cena: 95 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků