Jaguar XF: základní diesel nově ještě základnější

Jaguar XF prodělal minulý rok facelift, který kromě designové tváře ve stylu většího XJ znamenal odchod základního šestiválce, příchod čtyřválce o objemu 2,2 litru a také osmistupňové automatické převodovky ZF. Dosud nejdostupnější diesel je naladěn na maximální výkon 190 koní. Automobilka Jaguar se ale rozhodla zajít ještě dále a nově bude nabízet variantu se stejným motorem, který ovšem vyprodukuje nanejvýš 163 k.

Testy | Jaguar

Test: Jaguar XF 2.2D – ve stopách XJ

Nový záklaní Jaguar XF zvládne stovku za 9,8 s (původně 8,5 s) a maximální rychlost činí 210 km/h (původně 225 km/h). Motor opět spolupracuje s osmistupňovou automatickou převodovku ZF a také díky ní by si měl v kombinovaném provozu vystačit s přídělem 5,4 l/100 km, což je stejná hodnota, jakou nabízí výkonnější verze. Prodej odstartuje v březnu.

Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek

Volkswagen Golf 1.9
Rok výroby: 2009
Stav: 156 322 km
Cena: 115 000 Kč
Volkswagen Golf 0
Rok výroby: 2009
Stav: 164 424 km
Cena: 115 000 Kč
Volkswagen Passat 0
Rok výroby: 2004
Stav: 187 213 km
Cena: 60 000 Kč
Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Nízká hmotnost, dokonalé těžiště, atmosférický motor, pohon zadních kol a samosvorný diferenciál – to jsou ingredience, které dohromady tvoří lahodný koktejl neředěné řidičské zábavy. Subaru BRZ v modernizované podobě přináší ještě o něco chutnější zážitky.

27.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 22 příspěvků
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků