Jaguar XF: základní diesel nově ještě základnější

Jaguar XF prodělal minulý rok facelift, který kromě designové tváře ve stylu většího XJ znamenal odchod základního šestiválce, příchod čtyřválce o objemu 2,2 litru a také osmistupňové automatické převodovky ZF. Dosud nejdostupnější diesel je naladěn na maximální výkon 190 koní. Automobilka Jaguar se ale rozhodla zajít ještě dále a nově bude nabízet variantu se stejným motorem, který ovšem vyprodukuje nanejvýš 163 k.

Testy | Jaguar

Test: Jaguar XF 2.2D – ve stopách XJ

Nový záklaní Jaguar XF zvládne stovku za 9,8 s (původně 8,5 s) a maximální rychlost činí 210 km/h (původně 225 km/h). Motor opět spolupracuje s osmistupňovou automatickou převodovku ZF a také díky ní by si měl v kombinovaném provozu vystačit s přídělem 5,4 l/100 km, což je stejná hodnota, jakou nabízí výkonnější verze. Prodej odstartuje v březnu.

Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek

Škoda Octavia 0
Rok výroby: 2008
Stav: 138 255 km
Cena: 75 000 Kč
Volkswagen Golf 1.9
Rok výroby: 2009
Stav: 156 322 km
Cena: 115 000 Kč
Volkswagen Golf 0
Rok výroby: 2009
Stav: 164 424 km
Cena: 115 000 Kč
Z nuly na sto v různých podmínkách. Jak obstál sportovní Range Rover?

Z nuly na sto v různých podmínkách. Jak obstál sportovní Range Rover?

Na asfaltovém povrchu zaznamenalo sportovní SUV Range Roveru zrychlení z klidu na sto za 4,7 sekundy. Jak ale automobil obstál na ostatních površích?

včera | Stanislav Kolman | 3 příspěvky
Test hybridní Kia Niro 1.6 GDI HEV (6DCT): Sympatický mezičlánek

Test hybridu Kia Niro

Alternativní pohonné jednotky se pomalu stávají součástí českého trhu. Na ten už v závěru minulého roku dorazila Kia Niro, coíž je crossover s hybridním hnacím ústrojím. Co všechno umí a jak si vedla během našeho testu?

18.  1.  2017 | Stanislav Kolman | 75 příspěvků
Neopouštěj staré známé pro nové. Srovnání Hondy HR-V a Jazz

Neopouštěj staré známé pro nové. Srovnání Hondy HR-V a Jazz

Tvary karosérie nového crossoveru Honda HR-V jsou nepochybně pro velkou část lidí mnohem přitažlivější než v případě klasického městského hatchbacku. Jenže, design není vše....

8.  1.  2017 | Stanislav Kolman, Radek Pecák | 6 příspěvků