Jaguar XF Supercharged: pro rok 2010 s novým pětilitrem

Jaguar nespí a přichází se čtvrtou řadou modelu XF, a sice s ostrým sedanem XF Supercharged. Pod kapotou ukrývá kompresorem přeplňovaný pětilitrový osmiválec AJ-V8 Gen III o výkonu 470 koní (351 kW) a točivém momentu 574 Nm, což je o 12 % více, než nabízí Jaguar XF Supercharged 4,2 l loňského modelového roku. Novinka je standardně osazena proměnným nastavením tlumičů i svornosti dsiferenciálu zadní poháněné nápravy. Z klidu na 100 km/h vůz zrychlí za 4,9 s, což je jen o 0,2 s horší výsledek než v případě modelu XFR s výkonem 510 koní. Mezi další specifické prvky patří posílený brzdový systém, dvacetipalcové ráfky, čalounění s kontrastním stehováním na palubní desce a dveřích, dubové dýhy, audiosoustava 440W Bowers & Wilkins nebo vyhřívaný volant.

Jaguar XF Supercharged 5,0 se v prodejích objeví letos na podzim, a to s cenovkou 68 000 dolarů. Je to o 11 000 dolarů více než u atmosféricky plněného pětilitru, ale zároveň také o 12 000 dolarů méně než u vrcholného provedení XFR.  

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Jaguar XF Supercharged
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Audi A6 2.967
Rok výroby: 2011
Stav: 173 701 km
Cena: 350 000 Kč
Audi A4 1.968
Rok výroby: 2013
Stav: 157 711 km
Cena: 365 000 Kč
Audi A6 1.984
Rok výroby: 2009
Stav: 88 051 km
Cena: 240 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků