Jaguar XF facelift: kočka bude zase šik (spy photos)

Možná se vám zdá, že Jaguar XF si na trhu zatím dlouho nepobyl, ale o zákazníky začal bojovat  již krátce po svém debutu v lednu 2007 a zanedlouho za sebou bude mít první „čtyřletku”, která obvykle značí konec života prvotní verze každého modelu. Proto již britská automobilka připravuje pro svou středně velkou kočku menší lifting.

Důkazem budiž přiložené snímky, na nichž je je prorotyp omlazené verze XF poprvé zachycen. Maskování vozu je velmi důkladné, a tak můžeme jen tušit, co vše modernizace přinese. Vypadá to, že příď i záď se přiblíží novému XJ, zejména přední světla zřejmě ponesou stejné linie. Očekávat lze také lehčí osvěžení interiéru a nějaké ty novinky pod kapotou.

Proslýchá se též, že automobilka pracuje i na verzi kombi (jako by dřívější kombi omyly Jaguaru nestačily...), jež se má představit spolu s faceliftem jako novinka modelového roku 2012. Představení faceliftovaného XF bychom se mohli dočkat již na jaře v Ženevě.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Foto © Automedia
Milovníci ušlechtilé zvěře budou mít příští rok nový důvod k přemýšlení...

Volkswagen Golf 1.9
Rok výroby: 2009
Stav: 156 322 km
Cena: 115 000 Kč
Škoda Fabia 0
Rok výroby: 2006
Stav: 169 839 km
Cena: 60 000 Kč
Ford C-MAX 0
Rok výroby: 2005
Stav: 152 211 km
Cena: 60 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků