Jaguar XF 3.0D S s laděním 2M-Designs: naftové mámení 340 koní…

Tento vůz pro vás možná nebude až tak nedostupný, jak na první pohled vypadá…

Představujeme vám poněkud upravený sedan Jaguar XF v provedení 3,0D S, pod jehož přípravu se podepsaly specializované firmy 2M-Designs, Loder1899 a MB-Individual Cars. Pod přední kapotou tohoto vozu najdeme vznětový třílitrový šestiválec se standardním výkonem 275 koní (202 kW), jenž umožní dosáhnout zrychlení z 0 na 100 km/h za 6,4 s.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Přítomnost vznětového motoru byste možná u tohoto auta na první pohled nečekali

Sada úprav ale přinesla zvýšení jeho špičky až na 340 koní (250 kW), a vůz tak z 0 na 100 km/h zrychlí už za 5,5 s. Zatímco v sériovém provedení je rychlost modelu Jaguar XF 3,0D S omezena na 250 km/h, vůz na snímcích prý jede až 280 km/h. Na první pohled si všimneme hlavně mohutného předního nárazníku z verze Jaguar XFR-S, společnost Loder1899 pak instalovala dva páry koncovek výfuků a jedenadvacetipalcové lité ráfky s pneumatikami Continental o rozměru 255/30 vpředu a 295/35 vzadu.

Testy | Sportovní auta | Fascinace | Jaguar

Test Jaguar XFR-S: Světle modré nebe řidičské

Tužší pérování Eibach přináší zlepšení stability ve vyšších rychlostech a snížení světlé výšky o 35 mm. Tvůrci tohoto vozu tvrdí, že cena celé přestavby činila přibližně 15 000 eur, tedy zhruba 410 000 Kč. A jelikož u nás lze vozy Jaguar XF s motorem v daném naladění koupit jako ojeté řekněme od 600 000 Kč (nové startují na 1,5 mil. Kč), přišlo by vás toto auto na rovný milion. Dali byste jej za něj…?

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Tento Jaguar vypadá působivě z každého pohledu
Volkswagen Golf 0
Rok výroby: 2009
Stav: 164 424 km
Cena: 115 000 Kč
Volkswagen Passat 0
Rok výroby: 2004
Stav: 187 213 km
Cena: 60 000 Kč
Volkswagen Golf 1.9
Rok výroby: 2009
Stav: 148 254 km
Cena: 115 000 Kč
Test Evropského auta roku. 5 důvodů, proč si Peugeot 3008 titul zaslouží

Peugeot 3008 2.0 BlueHDi (6M)

Je to jen pár dní, co si Peugeot 3008 vysloužil ocenění za nejlepší evropské auto tohoto roku. My jsme měli možnost jej vyzkoušet a přinášíme pětici důvodů, proč francouzská automobilka za svůj výtvor získala titul zaslouženě. Našli jsme ale i nedostatky.

22.  3.  2017 | Stanislav Kolman | 67 příspěvků
Test Škody Octavia po faceliftu s motorem 1,8 TSI. K RS chybí jen kousek

Škoda Octavia 1.8 TSI (facelift)

Octavia se zážehovou osmanáctistovkou nepatří mezi ty úplně nejvyhledávanější motorizace, ovšem její kultivovanost, chuť po otáčkách a solidní spotřeba paliva z ní činí černého koně modelové řady. Svezli jsme se verzí liftback s převodovkou DSG a pohonem předních kol.

20.  3.  2017 | Jiří Švamberk | 39 příspěvků
Test Dacie Duster: 5 věcí, které byste měli vědět o nejprodávanějším SUV v ČR

Dacia Duster 1.6 SCe 4x4

Proč je tak úspěšná? Ptáme se při testování Dacie Duster, která je na trhu již sedmým rokem, ovšem stále v kondici.

15.  3.  2017 | Milan Lažanský | 62 příspěvků