Jaguar XF 3.0D S s laděním 2M-Designs: naftové mámení 340 koní…

Tento vůz pro vás možná nebude až tak nedostupný, jak na první pohled vypadá…

Představujeme vám poněkud upravený sedan Jaguar XF v provedení 3,0D S, pod jehož přípravu se podepsaly specializované firmy 2M-Designs, Loder1899 a MB-Individual Cars. Pod přední kapotou tohoto vozu najdeme vznětový třílitrový šestiválec se standardním výkonem 275 koní (202 kW), jenž umožní dosáhnout zrychlení z 0 na 100 km/h za 6,4 s.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Přítomnost vznětového motoru byste možná u tohoto auta na první pohled nečekali

Sada úprav ale přinesla zvýšení jeho špičky až na 340 koní (250 kW), a vůz tak z 0 na 100 km/h zrychlí už za 5,5 s. Zatímco v sériovém provedení je rychlost modelu Jaguar XF 3,0D S omezena na 250 km/h, vůz na snímcích prý jede až 280 km/h. Na první pohled si všimneme hlavně mohutného předního nárazníku z verze Jaguar XFR-S, společnost Loder1899 pak instalovala dva páry koncovek výfuků a jedenadvacetipalcové lité ráfky s pneumatikami Continental o rozměru 255/30 vpředu a 295/35 vzadu.

Testy | Sportovní auta | Fascinace | Jaguar

Test Jaguar XFR-S: Světle modré nebe řidičské

Tužší pérování Eibach přináší zlepšení stability ve vyšších rychlostech a snížení světlé výšky o 35 mm. Tvůrci tohoto vozu tvrdí, že cena celé přestavby činila přibližně 15 000 eur, tedy zhruba 410 000 Kč. A jelikož u nás lze vozy Jaguar XF s motorem v daném naladění koupit jako ojeté řekněme od 600 000 Kč (nové startují na 1,5 mil. Kč), přišlo by vás toto auto na rovný milion. Dali byste jej za něj…?

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Tento Jaguar vypadá působivě z každého pohledu
Škoda Fabia 0
Rok výroby: 2006
Stav: 169 839 km
Cena: 60 000 Kč
Volkswagen Golf 1.9
Rok výroby: 2009
Stav: 148 254 km
Cena: 115 000 Kč
Ford C-MAX 0
Rok výroby: 2005
Stav: 152 211 km
Cena: 60 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků