Jaguar XF 3,0 V6 D s 211 koňmi, nový základní motor i u nás

Jaguar doplňuje svou úspěšnou řadu XF novým základním modelem XF 3,0 V6 D s motorem o výkonu 211 koní (155 kW) při 4 000 ot./min. Ten rozšiřuje dosavadní nabídku vozidel s dieselovými motory a je nyní dostupný i v České republice. Po verzích 240 hp a 275 hp je to třetí varianta naftového motoru 3,0 V6 D.

Nová verze s 211 koňmi a 450 Nm při 2 000 ot./min. potřebuje oproti silnějšímu modelu XF s 240 hp pro zrychlení z klidu na 100 km/h o jednu vteřinu více, tedy 8,1 s, a dosáhne rychlosti 240 km/h. I u této verze najdeme paralelní sekvenční turbodmychadlo, spotřeba se pohybuje na úrovni 6,8 l/100 km.

Cena Jaguaru XF 3,0 V6 v sérii „Diesel Edition“ je 1 163 470 Kč, přičemž nový model s 211 hp je stejně komfortní jako typ „Luxury“ u modelů se silnějším motorem. Vozidlo je však pro zákazníka cenově výhodnější o 63 680 Kč.

Jak je u značky Jaguar zvykem, nechybí v sériové výbavě kožené čalounění s vyhřívanými sedadly, osmnáctipalcové disky z lehkých slitin, elektricky nastavitelný multifunkční volant, panely interiéru v matném ořechovém dřevě ani multimediální systém se sedmipalcovým dotykovým displejem.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Jaguar XF
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Škoda Octavia 0
Rok výroby: 2008
Stav: 138 255 km
Cena: 75 000 Kč
Volkswagen Golf 1.9
Rok výroby: 2009
Stav: 156 322 km
Cena: 115 000 Kč
Volkswagen Golf 0
Rok výroby: 2009
Stav: 164 424 km
Cena: 115 000 Kč
Test hybridní Kia Niro 1.6 GDI HEV (6DCT): Sympatický mezičlánek

Test hybridu Kia Niro

Alternativní pohonné jednotky se pomalu stávají součástí českého trhu. Na ten už v závěru minulého roku dorazila Kia Niro, coíž je crossover s hybridním hnacím ústrojím. Co všechno umí a jak si vedla během našeho testu?

18.  1.  2017 | Stanislav Kolman | 75 příspěvků
Neopouštěj staré známé pro nové. Srovnání Hondy HR-V a Jazz

Neopouštěj staré známé pro nové. Srovnání Hondy HR-V a Jazz

Tvary karosérie nového crossoveru Honda HR-V jsou nepochybně pro velkou část lidí mnohem přitažlivější než v případě klasického městského hatchbacku. Jenže, design není vše....

8.  1.  2017 | Stanislav Kolman, Radek Pecák | 6 příspěvků
Mapovali jsme práci Autotýmu při shánění ojetiny. Jak jsme dopadli?

Test kvality práce Autotýmu

Spolupracovník redakce se pokoušel koupit ojeté SUV Ford Kuga v tuzemských autobazarech. Aby se "nespálil", zaplatil si pomoc expertů společnosti Autotým.

3.  1.  2017 | Jiří Vojáček | 39 příspěvků