Jaguar XF 3,0 V6 D s 211 koňmi, nový základní motor i u nás

Jaguar doplňuje svou úspěšnou řadu XF novým základním modelem XF 3,0 V6 D s motorem o výkonu 211 koní (155 kW) při 4 000 ot./min. Ten rozšiřuje dosavadní nabídku vozidel s dieselovými motory a je nyní dostupný i v České republice. Po verzích 240 hp a 275 hp je to třetí varianta naftového motoru 3,0 V6 D.

Nová verze s 211 koňmi a 450 Nm při 2 000 ot./min. potřebuje oproti silnějšímu modelu XF s 240 hp pro zrychlení z klidu na 100 km/h o jednu vteřinu více, tedy 8,1 s, a dosáhne rychlosti 240 km/h. I u této verze najdeme paralelní sekvenční turbodmychadlo, spotřeba se pohybuje na úrovni 6,8 l/100 km.

Cena Jaguaru XF 3,0 V6 v sérii „Diesel Edition“ je 1 163 470 Kč, přičemž nový model s 211 hp je stejně komfortní jako typ „Luxury“ u modelů se silnějším motorem. Vozidlo je však pro zákazníka cenově výhodnější o 63 680 Kč.

Jak je u značky Jaguar zvykem, nechybí v sériové výbavě kožené čalounění s vyhřívanými sedadly, osmnáctipalcové disky z lehkých slitin, elektricky nastavitelný multifunkční volant, panely interiéru v matném ořechovém dřevě ani multimediální systém se sedmipalcovým dotykovým displejem.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Jaguar XF
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Jaguar S-Type 2.967
Rok výroby: 2001
Stav: 169 733 km
Cena: 40 000 Kč
Volkswagen Golf 0
Rok výroby: 2009
Stav: 164 424 km
Cena: 115 000 Kč
Volkswagen Passat 0
Rok výroby: 2004
Stav: 187 213 km
Cena: 60 000 Kč
Test Evropského auta roku. 5 důvodů, proč si Peugeot 3008 titul zaslouží

Peugeot 3008 2.0 BlueHDi (6M)

Je to jen pár dní, co si Peugeot 3008 vysloužil ocenění za nejlepší evropské auto tohoto roku. My jsme měli možnost jej vyzkoušet a přinášíme pětici důvodů, proč francouzská automobilka za svůj výtvor získala titul zaslouženě. Našli jsme ale i nedostatky.

22.  3.  2017 | Stanislav Kolman | 69 příspěvků
Test Škody Octavia po faceliftu s motorem 1,8 TSI. K RS chybí jen kousek

Škoda Octavia 1.8 TSI (facelift)

Octavia se zážehovou osmanáctistovkou nepatří mezi ty úplně nejvyhledávanější motorizace, ovšem její kultivovanost, chuť po otáčkách a solidní spotřeba paliva z ní činí černého koně modelové řady. Svezli jsme se verzí liftback s převodovkou DSG a pohonem předních kol.

20.  3.  2017 | Jiří Švamberk | 40 příspěvků
Test Dacie Duster: 5 věcí, které byste měli vědět o nejprodávanějším SUV v ČR

Dacia Duster 1.6 SCe 4x4

Proč je tak úspěšná? Ptáme se při testování Dacie Duster, která je na trhu již sedmým rokem, ovšem stále v kondici.

15.  3.  2017 | Milan Lažanský | 62 příspěvků