Jaguar XF 3,0 V6 D s 211 koňmi, nový základní motor i u nás

Jaguar doplňuje svou úspěšnou řadu XF novým základním modelem XF 3,0 V6 D s motorem o výkonu 211 koní (155 kW) při 4 000 ot./min. Ten rozšiřuje dosavadní nabídku vozidel s dieselovými motory a je nyní dostupný i v České republice. Po verzích 240 hp a 275 hp je to třetí varianta naftového motoru 3,0 V6 D.

Nová verze s 211 koňmi a 450 Nm při 2 000 ot./min. potřebuje oproti silnějšímu modelu XF s 240 hp pro zrychlení z klidu na 100 km/h o jednu vteřinu více, tedy 8,1 s, a dosáhne rychlosti 240 km/h. I u této verze najdeme paralelní sekvenční turbodmychadlo, spotřeba se pohybuje na úrovni 6,8 l/100 km.

Cena Jaguaru XF 3,0 V6 v sérii „Diesel Edition“ je 1 163 470 Kč, přičemž nový model s 211 hp je stejně komfortní jako typ „Luxury“ u modelů se silnějším motorem. Vozidlo je však pro zákazníka cenově výhodnější o 63 680 Kč.

Jak je u značky Jaguar zvykem, nechybí v sériové výbavě kožené čalounění s vyhřívanými sedadly, osmnáctipalcové disky z lehkých slitin, elektricky nastavitelný multifunkční volant, panely interiéru v matném ořechovém dřevě ani multimediální systém se sedmipalcovým dotykovým displejem.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Jaguar XF
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Volkswagen Golf 1.9
Rok výroby: 2009
Stav: 156 322 km
Cena: 115 000 Kč
Volkswagen Golf 0
Rok výroby: 2009
Stav: 164 424 km
Cena: 115 000 Kč
Volkswagen Passat 0
Rok výroby: 2004
Stav: 187 213 km
Cena: 60 000 Kč
Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Nízká hmotnost, dokonalé těžiště, atmosférický motor, pohon zadních kol a samosvorný diferenciál – to jsou ingredience, které dohromady tvoří lahodný koktejl neředěné řidičské zábavy. Subaru BRZ v modernizované podobě přináší ještě o něco chutnější zážitky.

27.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 22 příspěvků
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků