Jaguar XE: zbraň proti Porsche 911 na prvních snímcích (spy photos)

Nabízíme vám jedny z vůbec prvních fotografií nového modelu Jaguar XE. Oficiálně by se měl představit pro modelový rok 2013 a půjde o zmenšenou verzi stávající řady Jaguar XK (ta má být naopak pro výraznější odlišení ve své další generaci větší), jež by se ráda utkala zejména s matadorem v podobě Porsche 911. Na těchto snímcích zatím vidíme pouze testovací „mulu“ v podobě zkrácené karoserie stávajícího modelu Jaguar XK. Informace jsou zatím omezené, řada XE má být k dostání s karoseriemi kupé i roadster, nabídne zřejmě jen dvě sedadla a cenově bude srovnatelná právě s Porsche 911. Karoserie s typicky dlouhou přídí zůstane v základních proporcích zachována, oválná maska chladiče ustoupí řešení použitému nedávno na vozech XF a XJ a připravit se máme na výrazně ostřeji řezané linie. O pohon se postará nový vidlicový šestiválec ve dvou výkonových verzích. Více zatím prakticky nevíme.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Foto © Automedia


 

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Volkswagen Golf 1.9
Rok výroby: 2009
Stav: 156 322 km
Cena: 115 000 Kč
Škoda Fabia 0
Rok výroby: 2006
Stav: 169 839 km
Cena: 60 000 Kč
Ford C-MAX 0
Rok výroby: 2005
Stav: 152 211 km
Cena: 60 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků