Jaguar XE se ukazuje na další fotce, hraje si na chytrou horákyni

Jaguar zveřejnil první fotografii připravovaného modelu XE. Ano, je to ta, kterou vidíte nahoře. A podobu auta z ní samozřejmě nevyčtete. Můžeme z ní ale leccos vytušit. Například že příď se bude podobat většímu XF, ale dostane nižší a širší masku. Nebo že relativně malé rozměry sedanu střední třídy nedovolily designérům hrát si s nízkou linií střechy a pozvolna klesající zádí tolik jako u větších modelů – nějaké místo na hlavu přece zůstat musí. 

Jaguar XE dostane hliníkovou karoserii a zbrusu nové čtyřválce Ingenium, lteré Jaguar Land Rover vyvíjel už ve vlastní režii. Vyrábět se bude v továrně Land Roveru v britském Solihullu. 

Světová premiéra nejmenšího Jaguaru je naplánovaná na říjnový autosalon v Paříži. Předchozí pokus značky o „malý“ sedan, který by konkuroval Audi A4, BMW 3 a Mercedesu třídy C, skončil neslavně. Technika Mondea (Jaguar byl tehdy součástí Premier Automotive Group, ovládané Fordem) v konzervativním stylingu Jaguaru si nezískala přízeň médií ani zákazníků. Jaguar sice prodal 350 000 kusů X-Type, ale když v roce 2009 ukončil jeho výrobu, nikomu po něm smutno nebylo. 

Testy | Ojetiny | Kombi | Fascinace | Design | Jaguar | Ford Mondeo

Test ojetiny: Jaguar X-Type 3,0i Estate - Mondeo pro náročné

Dnešní fotografie je další etapou postupného odhalování Jaguaru XE, které vyvrcholí pařížským odhalením. Už v dubnu jsme viděli první video, které mimochodem prozradilo o podobě novinky mnohem víc.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Ford C-MAX 0
Rok výroby: 2005
Stav: 152 211 km
Cena: 60 000 Kč
Ford C-MAX 0
Rok výroby: 2005
Stav: 144 257 km
Cena: 60 000 Kč
Ford Focus 0
Rok výroby: 2005
Stav: 140 036 km
Cena: 60 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků