Jaguar vás pustí za volant svých historických pokladů. Stačí zaplatit

Britský Jaguar zveřejnil, co hodlá dělat s obrovskou kolekcí vozů této značky, již nedávno odkoupil od soukromého sběratele. A je to záměr bohulibý. Nechá vás totiž vybrané exempláře řídit. A ne jen tak nějakou druhou ligu, svézt se budete moci třeba v ikonickém E-Type a dokonce i v závodním D-Type z Le Mans.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekNěkteré modely, do kterých můžete usednout jako zákazník Jaguar Heritage Experience

Háček? Dva, drobnější. Zaprvé budete muset do Anglie, hora se v tomto případě k Mohamedovi nevydá. A zadruhé to pochopitelně nebude zadarmo. Udržování flotily historických vozů něco stojí, zvlášť když se za jejich volanty mají střídat řidiči s třeba dobrými úmysly, ale mnohdy necvičení v obezřetnosti a šetrnosti při zacházení s historickými auty. 

Například půlden s C-Type a D-Type vyjde na 25 916 Kč, nejlevnější program ale začíná už na 3283 Kč. Více se dozvíte z tiskové zprávy:

Zobrazit tiskovou zprávu
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Škoda Octavia 0
Rok výroby: 2005
Stav: 141 253 km
Cena: 95 000 Kč
Ford C-MAX 0
Rok výroby: 2005
Stav: 144 257 km
Cena: 60 000 Kč
Ford Focus 0
Rok výroby: 2005
Stav: 140 036 km
Cena: 60 000 Kč
Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Nízká hmotnost, dokonalé těžiště, atmosférický motor, pohon zadních kol a samosvorný diferenciál – to jsou ingredience, které dohromady tvoří lahodný koktejl neředěné řidičské zábavy. Subaru BRZ v modernizované podobě přináší ještě o něco chutnější zážitky.

27.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 22 příspěvků
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků