Jaguar Project 7: Změřili jsme dynamiku britské bestie (+videa)

25 komentářů

spiderwolf
25. dubna • 10:55

Vůbec se mi nelíbí ten "uchrchlaný" zvukový projev V8 od Jaguaru, AMG, apod.

Sir CHerokee
25. dubna • 11:13

Tak ono se to liší. AMG 6,2 atmo měl zvuk fantastický. Dnes to jde vše už jen od výfuku. A musí se tlumit pištění turba. V případě Jaguaru kompresor....slyšet není skoro vůbec.

pant
24. dubna • 19:20

no nic moc za ty prachy, konkurence umí líp, bohužel, jaguary jsou jen na parádu

Sir CHerokee
24. dubna • 20:35

Nic moc? Auta na našich cestách běžně mají z 0 - 100 pod 4 sekundy? Myslíš, že 3,8 od 3,9 poznáš v reálu? :-P Toto je sběratelský kousek do garáže a výjimečné projížďky.

Antiautomat
25. dubna • 20:20

Na nasich cestach urcite take auta nestretnes. Prepac, toto auto dokaze na ranajky zosmiesnit a uplne znemoznit moj byvaly Bandit GSF600. 3.8 vs 3.9 rozdiel v reale...nepoznas...si si isty? Nuz, to chce mat skusenost so zrychlenim, ktore sa pohybuje v tejto oblasti, sprav si vodicak na masinu. Co nemas, inak takuto hovadinu nenapises. A to si ich uz tu napisal cele kyble...

NoName
26. dubna • 6:22

Troufám si tvrdit, že na okruhu proti tomuto autu budeš pro smích akorát tak ty;-).
Když ti de to počítaní dobře, tak by si měl taky vědět že jakákoliv motorka je v zatáčce proti tomuto autu naprosto tragická, pač průjezdová rychlost bude vždy tak nejmíň -20km/h a to ještě když za volantem bude sedět nějaké vemeno (třeba já:-D).

seladon
26. dubna • 6:26

Tak samozrejme, ze jsou motorky pomalejsi tim vice, cim vice je zatacek. Ono se staci podivat na okruhy, kde se jezdi treba motoGP a srovnat jake tridy aut jezdi ty okruhy rychleji, jak ono motoGP. Vetsinou jezdi ty masiny casy na urovni WTCC tedy aut s vykony okolo 300 koni a vahou okolo 1 tuny a to i presto, ze motorky prekracuji 300kmh na rovinach a auta jsou rady za 200-220. PRoste ty zatacky jsou to, co rozhoduje.
A ono i na bezne okresce litrova masina nejakemu HH s vykonem okolo 200 koni proste neujede, pokud tam nebudou kilometrove roviny.Kazdopadne 3,8 a 3,9 s nikdo realne nepozna. Jezdivam s autem co ma 100 pod 3,5 s (ne, neni moje) a bezne jezdim s autem co ma 4,5 na 100. A pocitovy rozdil neni nijak vyrazny.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
NoName
26. dubna • 6:41

Ano, na tom se schodnem, nechtěl sem zabíhat do detailu, ale s 300 koníkama 0-100 za 6s a nemám na okresce problém s jakoukoliv moto co sem potkal. (a to auto má letos 10 let).

spiderwolf
26. dubna • 23:32

Je to tak, v zatackach staci i mnohem mene, se Swiftem Sportem jsem Sp. Mlyn - Vrchlabi vyklepnul Multistradu. Na stejne silnici jsem mel na Monsteru 796 problem s ostre jedouci O2 1.8 TSi. Na masine to je o strachu, musite bezpecne vedet, co se da projet a co uz ne, mit ocichanou silnici i sebe, jinak je vymalovano. Jet rychle s motorkou umi malokdo, s autem kdekdo.

Antiautomat
27. dubna • 8:29

O nijakych zatackach som sa nebavil, co tu mnohym akosi uslo. No, je to asi tunajsi zvyk, na otazku kolko je hodin, dostat odpoved ze je trinasteho a este aj kopec minusov za to, ze ako je mozne ze neviem ze je trinasteho :-DNa temu zakrut, tam sa situacia naozaj meni, suhlas. V poriadne zakrutenej okreske Bandit nestacil na Civica. Mali sme obe. Jedine, kde ziskal, bolo stupanie a rovinka. A samozrejme na motorke opatrne, netvrdim ze sa neda vyblbnut, ale s rozumom. Inak to naozaj konci zle a ostava uz len pomnicek a sviecka pri ceste.

kokoska
28. dubna • 9:44

Ne, dostial si odpoveď na to, že si kokot zkurvení slovenský

Antiautomat
28. dubna • 18:33

Nerozculuj sa, netriafas cudlicky na klavesnici a ukazujes zbytocne svoju primitivitu, ostatne rad by som info /ma to zaujima/, akym ze to jazykom si to pisal, nepoznam taky. Takych ako Vy mame aj u nas, nie ste nic mimoriadne a taketo vylevy od /po Vasom/ frackov vsetkeho druhu ma ako vidis nechavaju uplne chladnym. A ti dvaja Tebe podobni takisto, cas od casu taketo zjavy vidam u nas v podniku. Takych ako Vy vsade slusne zdravim a ohladuplne na ceste pustim, posobi to priam zazracne. Takze klud, vypustil si sa, uz je snad lepsie ;-)

Litrovka
28. dubna • 9:51

Přesně tak, namyšlenej kokot, kterej si potřebuje honit ego, jak je nejdokonalejší slovák na světe, mám Bandita hač. A jsem nejchytřejší a nejdokonalejší a všichni ostatní jsou hloupí. a proto musím lézt ne cz stránky a tady ve vždycky vyblejt. Váš Bača.

Antiautomat
28. dubna • 18:38

...a este jedna vec. Je slusnostou pouzivat jeden nick a nie tri. Ale to Ta asi neucili.

kokoska
29. dubna • 21:12

Bohužel pro tebe, to psali opravdu tři lidé, z jedné sétě, takže za jednou IP adresou, a všichni tři jsme se shodli, že je tomu tak. Můžeš mi klidně uhnout v cestě, jak je libo, ale prostě těhle přehnaně sebevědomejch bačů prostě máme všichni plný zuby. S inteligencí mě a tebe to nemá nic společnýho. Je to o postoji k životu, kdy si myslíš že jsi letadlo, a všichni okolo jsou nějací loseři, přesně jak to popisuješ ve svým příspěvku níže.
Bohužel , nevím na co jsi hrdý, pořád si něco dokazovat, že ty jsi ten nejlepší ? Jedinej fracek jsi tady ty, bohužel trošku přestárlej nejspíš. Nejlépe nějakej manažírek, původem z např. z Trnavy, kterej se vyšvihl tím, že buzeruje pár lidí pod sebou a o víkendu si sedne na Banditu a myslí se že je král světa a nejchytřejší a prostě supr kluk.
Běž si svoje moudra trapčit na .sk stránku, třeba tam si pokecáš s podobně nalazenými lidmi.
Ještě by jsi to mohl vyšperkovat tím, jak je to v čechách nahovno, politika, peníze atd. To bych ti asi ukázal cestu domů, nejlépe prostředním prstem.
To jest vše co mi leží na srdci.
S bohem, neštastný člověče.

thermaů
28. dubna • 9:49

Souhlasím !!!!

Sir CHerokee
26. dubna • 7:30

Tak Antiautomat tu píše hovadiny. Nicméně, jako motorkář, s motorkou se nehoňte. Leda tak na dráze. Jinak to může skončit špatně. Motorku je vždycky lepší mít před sebou než zasebou. ;-)

Antiautomat
27. dubna • 8:22

Napoveda: Reagoval som na zrychlenie 0-100.
Ale asi je to tazka zahada, ze? :-)

WP
26. dubna • 4:37

Ano, desetinu nepoznáš... Banďour šestikilo není žádná raketa, ale hlavně...tady nejde ani tak o to za kolik jsi na obligátních 100, nýbrž co se děje při jakýmukoliv pokynu o zrychlení.

John Doe
25. dubna • 15:15

Porovnanie bolo smerovane na konkurenciu v rovnakej kategorii za rovnake prachy.Tento Jaguar je v porovnani s Nissanom GT-R mrzak.

Sir CHerokee
25. dubna • 16:09

Mrzák? Jejda, pánové, nesmíte jen koukat na papír. GT-R je docela ošklivá turbovaná a rychlá technicistní krabice. Toto je docela skvost, u kterého bude cena jen stoupat.

WP
25. dubna • 19:59

...teda Číro... To čučím.Strašně zbožňuju pindání těchto teoretiků, co závodí leda na PS. Jsem s tebou za jedno, že díky jistý dávce oldschool chování si s P7 sáhneš na limit. To je zábava...Ne sešlápnout plyn u plně digitálně řízený krabice.Každý z těchto chytrolínů tu omílá ikony jako F40 apod...a pak tu semele k něčemu jako je P7 Nissan GTR. Úplně jiná cílovka, úplně jiný pocit z řízení.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Sir CHerokee
25. dubna • 20:12

Tak hlavně GTR a tento omezený Jaguarek jsou neporovnatelné vozy. Ale někteří tady píšící porovnávají vozy podle toho co je napsáno v prospektech v kolonce 0 - 100 .... divím se, že všichni nejezdí na superbicích :-D....i když podle úrovně hodnocení tohoto představeného výjimečného vozu bych řekl, že jezdí tak akorát prstem v nose někteří.

bzzz
25. dubna • 10:28

Toto je sběratelský kousek do garáže a výjimečné projížďky -> takze jen na paradu ;-)

NoName
25. dubna • 6:45

Tak jistě vochipovaná vocta to pojezdí za 3,789s a spotřeba bude neuvěřitelných 2,9568/100km a jěště poveze půl chalupy a celou rodinu, to není auto na parádu "Mámo".

Doporučujeme

Články odjinud