Jaguar představuje F-Type s manuálem a pohonem všech kol

Jaguar představil v rámci autosalonu v Los Angeles F-Type modelového roku 2016, který dorazí na evropské trhy v dubnu 2015, a který přinese dvě zajímavé novinky. F-Type bude nově dostupný s pohonem všech kol a také s manuální převodovkou. Objednat si nové verze můžete už nyní.

Testy | Sportovní auta | Kupé | Jaguar

Test Jaguar F-Type S Coupé: Díky za něj!

O pohonu všech kol se v souvislosti s modelem F-Type zmiňoval Jaguar už vícekrát, dnes je vše realitou. Čtyřkolka nese označení Intelligent Driveline Dynamics (IDD) a pracuje se mezinápravovou spojkou.

Samozřejmě stále hnaná jsou kola zadní nápravy. S pohonem všech kol nutně souvisí také automatická převodovka Quickshift.  F-Type osazený systémem AWD poznáte podle více vyboulené kapoty s jinými výdechy.

Testy | Sportovní auta | Fascinace | Jaguar

Test Jaguar XFR-S: Světle modré nebe řidičské  

Druhou zásadní novinkou je manuální převodovka. Ta je šestistupňová. Jaguar slibuje krátké dráhy (45 mm) a pedály umístěné tak, aby bylo snadné použít při řazení meziplyn. Manuál bude dostupný pro kupé i kabriolet, přičemž základní cena klesne zhruba o 46 000 korun. Naopak za čtyřkolku připlatíte 180 000 korun.

Manuál lze kombinovat se základním F-Type a silnější verzí S. Čtyřkolku pořídíte k provedení S a vrcholnému R. To mimochodem nahradilo osmiválec (495 koní), který vypadl z nabídky. Od modelového provedení 2016 je F-Type R dostupný také ve verzi roadster a také zde lze vybírat mezi zadokolkou a čtyřkolkou. Nejdražší verzí v nabídce bude právě „erkový“ roadster s pohonem všech kol. Na něj si připravte přibližně 3,4 milionu korun.

Video | Sportovní auta | Byznys | Jaguar

Jaguar oficiálně potvrdil F-Type AWD. Představí se v Los Angeles

Modelový rok 2016 přináší ještě další úpravy. Přepracovaný je přístrojový štít, vylepšení se dočkal i multimediální systém a objevují se také funkce InControl Secure (upozornění na odcizení auta) a InControl Remote. Ta nabízí prostřednictvím chytrého mobilního telefonu možnost kontrolovat třeba množství paliva, lze rovněž nastartovat motor a nastavit požadovanou teplotu klimatizace. 

Zobrazit tiskovou zprávu

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Volkswagen Golf 1.9
Rok výroby: 2009
Stav: 156 322 km
Cena: 115 000 Kč
Volkswagen Golf 0
Rok výroby: 2009
Stav: 164 424 km
Cena: 115 000 Kč
Volkswagen Passat 0
Rok výroby: 2004
Stav: 187 213 km
Cena: 60 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků