Jaguar F-Type SVR zvládne stovku za 3,7 s a maximálně jede 322 km/h

Tak trochu předčasně se na internet dostal oficiální katalog, který prozrazuje všechno důležité na téma Jaguaru F-Type SVR. Nový vrchol pro britský roadster i kupé bude ještě výkonnější než F-Type R a samozřejmě bude také rychlejší.

Sportovní auta | Premiéry | Jaguar

Jaguar představuje F-Type s manuálem a pohonem všech kol

Pohon má na starost stále stejný a všem dobře známý kompresorem přeplňovaný pětilitrový osmiválec. Ten u verze R nabízí 405 kW (550 k) a 680 Nm, v případě SVR posílil Jaguar pohonnou jednotku na 423 kW (575 k) a 700 Nm. Každý F-Type SVR má osmistupňovou automatickou převodovku a pohon všech kol.

Je jasné, žen taková porce výkonu bude s autem pořádně cvičit. Na nové Porsche 911 Turbo S to sice nestačí, ale stovka za 3,7 s u kupé i kabrioletu rozhodně není nic, za co by se Jaguar musel stydět. Kupé zvládne maximální rychlost 322 km/h, kabriolet se rozjede „pouze“ na 313 km/h.

Video | Sportovní auta | Kupé | Kabriolety | Premiéry | Porsche

Porsche 911 Turbo a Turbo S jsou výkonnější a samozřejmě rychlejší

Součástí výbavy SVR je také přepracovaná aerodynamika s poměrně výrazným zadním spoilerem, posílené brzdy, upravený podvozek, titanový výfuk, kovaná dvacetipalcová kola, loga SVR a tak dále. Dá se předpokládat, že právě SVR bude jednou z novinek, které Jaguar ukáže v Ženevě. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Zdroj: autovise.nl

Škoda Fabia 0
Rok výroby: 2006
Stav: 169 839 km
Cena: 60 000 Kč
Volkswagen Golf 1.9
Rok výroby: 2009
Stav: 148 254 km
Cena: 115 000 Kč
Ford C-MAX 0
Rok výroby: 2005
Stav: 152 211 km
Cena: 60 000 Kč
Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Nízká hmotnost, dokonalé těžiště, atmosférický motor, pohon zadních kol a samosvorný diferenciál – to jsou ingredience, které dohromady tvoří lahodný koktejl neředěné řidičské zábavy. Subaru BRZ v modernizované podobě přináší ještě o něco chutnější zážitky.

27.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 22 příspěvků
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků