Jaguar F-Type Coupé: Ve vodní lázni [první jízdní dojmy]

2 komentáře

Zelí
26. května • 17:38

Pan ćervenka měl skvělou příležitost pochopit, že problém není v tom, že zrovna na ringu pršelo, ale v tom, že to auto má nějaký konstrukční problém, který ho v použití za deště omezuje a činí ho nebezpečným. Je to dokonce tak špatné, že ani esp to nezvládá. A tady už je jen krůček k poznání, že takto konstrouvaná auta na silnici, kde se horší adhézní podmínky běžně vyskytují tj. že prší, případně sněží, na silnici vůbec nepatří. To se týká všech verglů od bavorského frgálu a dalších konstrukčních ptákovin jiných výrobců, kteří mentálně zamrzli v roce 1910. Bohužel, k prozření pana Červenky nedošlo. Možná, že chytřejší čtenáři to pochopili a došlo k osvícení.

runner42
22. května • 15:04

Když jsem ho viděl poprvé myslel jsem, že je to nový Zetko. Každopádně krása. :-D

Doporučujeme

Články odjinud