Jaguar C-X75: turbínový krasavec na novém videu

Koncept Jaguaru C-X75, který byl poněkud překvapivě odhalen na právě započatém pařížském autosalonu, nás okouzlil nejen svým vzhledem, ale i použitým technickým řešením. V konečném důsledku jde o elektromobil poháněný čtveřicí elektromotorů, ale generování jejich energie pomocí plynových turbín, to je řešení vskutku neortodoxní.

To vše už jsme ale probrali a k dostupným informacím přidali i horu snímků a první video. Co tu tedy máme dnes? Inu, druhé video.

To se na rozdíl od toho prvního zaměřuje výlučně na estetickou stránku věci a ve vysokém rozlišení do nejmenšího detailu prozkoumává všechna zákoutí elegantního kabátku vozu. Pokud se vám C-X75 zalíbil, dvě minuty věnované sledování tohoto videa pro vás určitě nebudou ztraceným časem.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Škoda Octavia 0
Rok výroby: 2008
Stav: 138 255 km
Cena: 75 000 Kč
Volkswagen Golf 1.9
Rok výroby: 2009
Stav: 156 322 km
Cena: 115 000 Kč
Volkswagen Golf 0
Rok výroby: 2009
Stav: 164 424 km
Cena: 115 000 Kč
Test novinky Optima SW: Jak si Kia poradila s kombi střední třídy?

Test novinky Optima SW: Jak si Kia poradila s kombi střední třídy?

Na jaře tohoto roku byla na autosalonu v Ženevě odhalena Optima Sportswagon, kterou korejská automobilka hrdě označuje za své první kombi střední třídy. My měli možnost ji otestovat ve sportovně laděné variantě GT Line. Jak obstála?

29.  11.  2016 | Stanislav Kolman | 31 příspěvků
Vyladěno na správných místech. Test Subaru WRX STi verze 2016

Subaru WRX STi 2016

Jízdy s kultovním sedanem WRX STi prokázaly, že značka umí vozy průběžně dolaďovat v souladu s dobou i přáními jejích zákazníků.

13.  11.  2016 | Radek Pecák | 25 příspěvků
Test Audi A3 Sportback 1.6 TDI - Nečekaně prostorná krasavice

Audi A3 Sportback 1.6 TDI

Faceliftovaná Audi A3 Sportback nabídne opravdový luxus a pohodlí, za což si však automobilka nechá řádně zaplatit. Stojí tato krasavice skutečně za takovou investici? Podívali jsme se na zoubek exempláři s motorem 1.6 TDI.

2.  11.  2016 | Stanislav Kolman | 14 příspěvků