Jaguar C-X75: turbínový krasavec na novém videu

Koncept Jaguaru C-X75, který byl poněkud překvapivě odhalen na právě započatém pařížském autosalonu, nás okouzlil nejen svým vzhledem, ale i použitým technickým řešením. V konečném důsledku jde o elektromobil poháněný čtveřicí elektromotorů, ale generování jejich energie pomocí plynových turbín, to je řešení vskutku neortodoxní.

To vše už jsme ale probrali a k dostupným informacím přidali i horu snímků a první video. Co tu tedy máme dnes? Inu, druhé video.

To se na rozdíl od toho prvního zaměřuje výlučně na estetickou stránku věci a ve vysokém rozlišení do nejmenšího detailu prozkoumává všechna zákoutí elegantního kabátku vozu. Pokud se vám C-X75 zalíbil, dvě minuty věnované sledování tohoto videa pro vás určitě nebudou ztraceným časem.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Škoda Octavia 0
Rok výroby: 2008
Stav: 138 255 km
Cena: 75 000 Kč
Volkswagen Golf 1.9
Rok výroby: 2009
Stav: 156 322 km
Cena: 115 000 Kč
Volkswagen Golf 0
Rok výroby: 2009
Stav: 164 424 km
Cena: 115 000 Kč
Z nuly na sto v různých podmínkách. Jak obstál sportovní Range Rover?

Z nuly na sto v různých podmínkách. Jak obstál sportovní Range Rover?

Na asfaltovém povrchu zaznamenalo sportovní SUV Range Roveru zrychlení z klidu na sto za 4,7 sekundy. Jak ale automobil obstál na ostatních površích?

včera | Stanislav Kolman | 3 příspěvky
Test hybridní Kia Niro 1.6 GDI HEV (6DCT): Sympatický mezičlánek

Test hybridu Kia Niro

Alternativní pohonné jednotky se pomalu stávají součástí českého trhu. Na ten už v závěru minulého roku dorazila Kia Niro, coíž je crossover s hybridním hnacím ústrojím. Co všechno umí a jak si vedla během našeho testu?

18.  1.  2017 | Stanislav Kolman | 75 příspěvků
Neopouštěj staré známé pro nové. Srovnání Hondy HR-V a Jazz

Neopouštěj staré známé pro nové. Srovnání Hondy HR-V a Jazz

Tvary karosérie nového crossoveru Honda HR-V jsou nepochybně pro velkou část lidí mnohem přitažlivější než v případě klasického městského hatchbacku. Jenže, design není vše....

8.  1.  2017 | Stanislav Kolman, Radek Pecák | 6 příspěvků