... no v podstate nemam az takovy problem s litrovym vykonem cca 320 koni :) ... silene ... nehlede kolik by se takto vytahlo z treba vetsich objemu ... jen jedina otazka mi vrta hlavou ...Zivostnost ??
To bude sběratelskej kousek, nepočítám, že by s tím opravdu někdo jezdil. 200 je určitě jen šejků, co už neví, do čeho investovat a za pár desetiletí bude mít tohle auto hodnotu 23mio USD
Odpoved na otazku ´co je radost z poriadnej masiny´ znie: VIPER.
2 ventily na valec, OHV? nie, ďakujem...
Cituji: "výkon elektromotorů stačí na zrychlení z nuly na stovku za přibližně 6 sekund. Jakmile se do procesu vloží čtyřválec, máte na tachometru 100 km/h za tři vteřiny."Už zase plácáte dohromady vteřiny a sekundy? Proč? Máte v tom zmatek? :-)
A můžu vědět jakej je ten horozivej významovej rozdíl tehle dvou slov?
ano, rozdil je v tom ze sekunda je jednotka casova a vterina je jednotka uhlova. nicmene pokud vztahneme uhlovou rychlost otaceni nasi planety, vychazi vterina tusim na 2.4 sekundy.
Samozřejmě že můžete. Sekunda je jednotka času, vteřina je jednotka úhlu.No a když odborný magazín tyhle dvě jednotky splácá dohromady (a hned za sebou), tak to vypadá opravdu velice odborně :-)
Jednoduše kojotina... Tenhle motor by mě zaujal v autě do 800t... ale kdo si koupí 1,6 za 23 mega? Idiocie
Tak toto je další kandidát na ptákovinu století.
Metalurgia a tribológia sú v neustálom rozvoji, ako všetko ostatné... ku tomu treba ešte prirátať nanotechnológie a už je taký motor reálny s obstojnou výdržou. Kebyže s tým prišiel VW, tak si šťastím pochcaný.
Smyslem tohoto "novinářského" nápadu je pouze strhnout pozornost na značku jaguar. A to se podařilo dokonale. Technicky je to ptákovina.
to jako že máme být celí paf i ze současných 1,2 TSI a spol. ?
To rozhodne nie. Jaguar si môže dovoliť motor, ktorý bude stáť toľko, čo celá Fóbia s 1.2 TSI. TSI a pod. sú motory určené do vozidiel cenovo priateľných pre väčšinu, a tomu zodpovedá aj ich konštrukcia, použité materiály a technológie.
jj, napsals to mnohem vystižněji než já
nj, otázkou bude účinnost těžce přeplňovaného turbobenzínu, o kterých je obecně známo že při vyšším zatížení jsou výrazě žravější než atmosféry. Takže s reálnou spotřebou to podle mě nebude žádná výhra. U auta za dvacet mega asi na spotřebě fakt nezáleží vůbec, ale radost z tohodle řešení nebudou mít nejspíše ani v našem slavném Bruselu. Na druhé straně 60 km na akumulátory už dokáže testy spotřeby zkreslit do totální absurdity
No vzhledem k tomu, ze tenhle motor (resp, spis generator) pobezi na konstantnich otackach, tak to s beznym turbo motorem, kterej musi zvladat zaber v sirokym pasmu otacek, nemuzes moc srovnavat...V kazdym pripade se u sportaku za 23 mega bude vic hledet na rozmery a vahu nez na spotrebu...
Aha, koukam, ze sem si blbe precet clanek a nevsim si, ze motor ma pohanet primo kola... Puvodne ty turbiny meli pouze generovat proud pro elektromotory, jestli si dobre pamatuju.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.