Jaguar C-X75: 780 koní a dvě turbíny

3 komentáře

Petr Švancar (Švany)
30. září • 12:20

Si říkam 780 kobyl = hezký ... a pak zjistim, že to jsou pitomý elektromotory. Za chvíli to bude jako u procesorů, kde už takt jádra toho moc neprozradí...
No hezkej taky moc není - ta prdel. Uvnitř Korea a ten předposlední oranžovej snímek mi spíš připomíná Lambo...

Skypy
17. října • 10:51

Pitomé elektromotory :-D až na to že efektivita elektromotoru je mnohokrát vyšší než efektivita spalovacího motoru... kobinace elektromotoru poháného turbínou se používá u vojenské techniky už několik let a funguje to luxusně. Viz SAM-Kuba a monohé jiné. Jen nechápu, že se vůbec takový lídé zapojují do těchto diskusí.

lethal924
1. října • 9:54

Me se to libi. Design je hezky, zvlast ten zadek:-) Predek se trochu sklebi, ale taky fajn. Nejsem zastancem elektromobilu ale tohle reseni mi pripada zajimave. Vsechno je lepsi nez nabijet tezke akumulatory ze site. Otazka je jak ucinne budou turbiny a jak ztratovy bude prenos jimi vyrobene energie na kola...
Mohli by vyrobit aspon jeden funkcni prototyp. Neco jako kdyz GM vyrobili jeden HyWire

Doporučujeme

Články odjinud