Jacques Villeneuve za volantem Škody? Ano, v letošní Andros Trophy

Nestává se to každý den, ani každý měsíc, ba dokonce ani každou dekádu. Snad se to stane i úplně poprvé, a tak si to užijme - za volant vozu závodního týmu značky Škoda usedne bývalý mistr světa Formule 1. Je jím Jacques Villeneuve, který v šampionátu F1 zvítězil v roce 1997 v kokpitu Williamsu. Letos ale osedlá Škodu Fabia upravenou pro seriál francouzských ledových závodů Andros Trophy.

V týmu se setká s další bývalým pilotem F1 Olivier Panisem, se kterým bojoval o body v F1 ještě v roce 2001 v týmu BAR. Na dráze se pak utkají s ještě větší legendou, než jsou Villeneuve s Panisem dohromady - Alainem Prostem, který bude řídit inovovanou Dacii Duster Ice.

Letošní Andros Trophy tak bude mít bezmála fantastické obsazení, přitažlivé i pro českého diváka. Pokud byste chtěli tento seriál sledovat, můžete si na 4. prosince místa zamluvit letenky do Val Thorens, kde letošní Andros startuje. Villeneuve se pak zúčastní nejméně třech dalších pokračování. Více informací najdete na webu Andros Trophy.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Jacques Villeneuve ve škodováckém a upravená Fabia z Trophée Andros ročníku 2008
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Škoda Fabia 0
Rok výroby: 2006
Stav: 169 839 km
Cena: 60 000 Kč
Škoda Octavia 0
Rok výroby: 2005
Stav: 141 253 km
Cena: 95 000 Kč
Škoda Octavia 2
Rok výroby: 2005
Stav: 158 540 km
Cena: 95 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků