Italský speciál Calafiore C10 s výkonem 1 000 koní přijede už brzy. Vypadá takto

Premiérový kousek italské automobilky Calafiore bude oficiálně představen již za několik dní. Výrobce nyní uvolnil první várku snímků, kterými na novinku láká.

Po Ferrari, Maserati, Lamborghini či Pagani je tu další italský výrobce, který by se mohl stát významným hráčem na poli hyperaut. Calafiore Cars oficiálně představí model C10 již nadcházející týden, a teď láká prvními snímky.

Zajímavosti | Ferrari

Ferrari bývalého mafiánského bosse dnes slouží policii v Miláně

Práce na projektu odstartovala již před sedmi lety a nyní je vůz konečně připraven na sériovou výrobu. Šasi je tvořeno z uhlíkových vláken a ukrývá desetiválec o výkonu minimálně 1 000 koňských sil. Silná pohonná jednotka v těle z lehkých materiálů je předzvěstí opravdu zajímavého auta!

Fascinace | Motocykly

Italové postavili novou motorku na elektřinu. Má dojezd 200 kilometrů

Internetem již koluje několik snímků C10, převážně se jedná o siluety či fotky, na kterých je speciál kompletně zahalen. Výrobce ale vypustil i jednu fotografii, na které je hyperauto alespoň z části vidět. Oficiálně se vůz veřejnosti představí 20. dubna na akci v Monaku.

Prohlédněte si první upoutávky na hyperauto Calafiore C10...

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Mini Clubman 1.598
Rok výroby: 2013
Stav: 95 052 km
Cena: 220 000 Kč
Mini Cooper 1.598
Rok výroby: 2003
Stav: 124 434 km
Cena: 70 000 Kč
Mini One 1.598
Rok výroby: 2005
Stav: 127 642 km
Cena: 75 000 Kč
Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Nízká hmotnost, dokonalé těžiště, atmosférický motor, pohon zadních kol a samosvorný diferenciál – to jsou ingredience, které dohromady tvoří lahodný koktejl neředěné řidičské zábavy. Subaru BRZ v modernizované podobě přináší ještě o něco chutnější zážitky.

27.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 22 příspěvků
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků