Italské menu Fiatu pro Ženevu: dvakrát Abarth

Letošní expozice Fiatu na ženevském autosalonu se má nést ve sportovním a dynamickém stylu. A to nejen pod znakem automobilky, více než obvykle vidět bude i tradiční emblém Abarthu se škorpionem. Na výstavní ploše se totiž odehrají hned dvě světové premiéry ostrých Fiatů s tímto přívlastkem, přičemž půjde o otevřenou verzi 500C Abarth a Punto Evo Abarth, jehož podobu jsme vám představili před více než dvěma týdny.

Žádné bližší oficiální informace italská automobilka o svých chystaných premiérách neuvedla, o vylepšeném Fiatu Punto Abarth s přídomkem Evo ale se pošuškává, že dostane pod kapotu výkonnější přeplňovaný 1,4 litrový čtyřválec MultiAir s výkonem kolem 170 koní. U obou vozů přitom můžeme počítat kromě výkonnějších agregátů i s tužším tlumením, přesnějším řízením a drobnými mechanickými úpravami.

Více informací by mohlo být k dispozici ještě před oficiálním zahájením ženevského autosalonu, jež se odehrávaje 2. března.

Klepněte pro větší obrázek
Fiat Punto Evo Abarth: zatím první oficiální fotografie
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Fiat 500 L 1.368
Rok výroby: 2015
Stav: 4 759 km
Cena: 280 000 Kč
Fiat Stilo 1.91
Rok výroby: 2004
Stav: 205 530 km
Cena: 37 000 Kč
Fiat Croma 1.799
Rok výroby: 2008
Stav: 125 436 km
Cena: 100 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků