Italská společnost postavila novou elektromotorku. Má dojezd 200 kilometrů

19 komentářů

Kuk Vykuk
2. dubna • 3:47

Moc pěkná je, Taloši uměj dizajn, akorát ta spolehlivost techniky už jim nepřipadá tak důležitá.

Michal
18. března • 16:08

Máte doma někdo elektro skútr? jaké je to svezení? pomůžete mi s výběrem elektro skútru?

Tomas
19. března • 10:58

Podle mně je to super, já jsem si ho koupil, předtím jsem měl skútr se spalovacím motorem, elektro je daleko lepší na údržbu, kde ho stačí jen nabíjet, a kontrolovat pneu a brzdy.

Michal
20. března • 10:32

Jaký a kde jste ho koupil? díval jsem se, že jich je opravdu hodně, máte nějaký kvalitní? nebo něco levného?

Tomas
21. března • 13:01

Koupil jsem si elektro skútr n-sport od https://www.niuskutry.cz/... , je opravdu hodně kvalitní, a také velice dobře designově řešený.

T00M
31. března • 13:48

Hluk u motorky je žádoucí, jelikož je malá. Co slyšíš na to si dáš pozor jako řidič větších vozidel. Pro ty co nepoužívají zrcátka je alespoň hluk nějaké znamení že někdo jede.

Driver
30. března • 14:33

Řekněte mi někdo zasvěcený, jaká je příčina, že elektrokola a elektromobily zažvají z hlediska stoleté historie nyní vzhledem k objemům prodejů pravý boom, (na poměry elektro) a elektromotorky se vůbec nechytají? Čekal bych, že elektromotorka bude naopak nejlepší řešení. V čem je ten problém?

Kuk Vykuk
2. dubna • 3:45

Hele ptáš se správně. Jednoduše udělej průzkum a dost možná objevíš, kde je zakopanej pes a pak na tom vyděláš majlant. To myslím vážně.

Saman
30. března • 15:41

predpokladal bych ze motorkari jsou relativne uzka skupina lidi zamerenych prave na motorky ke kterym tak nejak ocekavaji i ten hluk a ze jim kulky nebo dorka vybrujou do rytmu motoru jak ho vytacej :-D , vpodstate bezny clovek ktery se potrebuje jen prepravpovat nebo rekreovat si motorku neporidi, kdesto auto nebo kolo jiz treba mel v minulosti a tedy je jen nahradi necim s trosku jinym pohonem, a v neposledni rade tady hraje svoji roli cena, ktera je i u elektromotorek proste velka, za cenu elektromotorky si muzes vpodstate poridit 3 bezne motorky stejne kategorietreba elektroskutry v urcitych oblastech ten boom taky maji, ale opet se jedna o lidi kterym je sumak jestli je ten scooter od te a te znacky a ze ma takove nebo makove parametry

Driver
31. března • 11:15

Já myslím, že pacienti, co považují motorku za kult cílovka nikdy nebudou. Ale já nemám čas řešit hovadiny, jezdit na srazy a leštit chrom, mi skůtr myje déšť a nic neřeším jen jezdím. Akorát musím měnit každý rok olej a svíčku, a to by odpadlo u elektromotorky.
Pro mě je klíčem cena, ty parametry mi už stačí! V malých sériích to levné nebude. Až to začnou bušit velcí výrobci tak cena taky nespadne, oni budou chtít vydělávat. Jediné řešení pro nízkou cenu budou čínské zmetky, ale onu umí už dělat i solidní kvalitu co pár let vydrží a to bych koupil. A takových lidí bude většina. Nikdo si nekoupí ElektroGoldWing za milion... :-D

vana
30. března • 15:57

Tak určitě se najdou i tupci co si kupujou motorky kvůli kraválu, ale všechny bych do jednoho pytle určitě neházel.
Třeba v motokrosu a dalších terénních sportech hluk dost obtěžuje okolí a kvůli tomu se zavírá jedna trať za druhou. Kdyby byly elektromotorky srovnatelné se spalovací technikou určitě by je lidi kupovali, protože by mohli trénovat a nikoho přitom nerušili. Já bych do toho šel i kdyby elektromotorka stála dvakrát víc. Ale není to o penězích, problém je samozřejmě v baterkách, neexistujou

Driver
31. března • 11:27

Největší problém motokrosu jsou záda. Furt je posiluješ, páteřák, ani nespadneš a stejně tě bolí. Já přešel kdysi z krossky na enduro, potom na silničku, záda bolela čím dál víc, nakonec nepomohl ani pohodlný cesťák vysoký (na to lezeš jak na koně nahoru) a tak jsem s tím zkončil a jen koupil skůtr "na rohlíky" a skůtr parkuje v rohu garáže vzadu ať nezabírá místo :-D Záda řeším plaváním a koňmi s fitkem, a díkybohu už jsou téměř OK ale řekl jsem, že už nikam na motorce jezdit nebudu. A i kdyby mladý chtěl motorkossit tak tratě zavřeli, jak říkáš :-/ Takže já už to neprožívám a elektromotorku bych uvítal okamžitě. Hned vím, kam bych všude začal jezdit na pivo, tam se mi ani na scooteru nechce ale na elektroenduru by se dalo tiše i lesem nelesem, polem nepolem.......:-D

vana
30. března • 15:32

Přece v baterkách. Když jsou furt mizerné tak se to musí řešit buď jako v elektromobilu jejich množstvím které silně zvedá váhu (on to nějak uveze), nebo externí pomocí jako na elektrokole kde si snadno pomůžeš lidskou silou.Ani jedno z toho ale není přijatelné na motorce

Driver
31. března • 11:07

VANA: Jasně, ale podle mě existuje docela početná cílovka, které už tyto poarametry postačují, včetně mě: Elektrický motocykl nabízí VMAX 177 km/h/ 245 kg,na jedno nabití 200km, na 80 % kapacity se nabije za 40 minut. Takovou motorku bych koupil! Není to sice Goldwing ale já nechci suplovat auto! Právě mi stačí desítky nebo stovky km, reálně 120km považuji za dostatečné a papír 200km je paráda. Dokonce už jsem místo Peugeot či Honda Scooterů za 150-250.000czk začal kupovat čínské šmejdy No-Name. Vydrží mi to deset let a stojí to 30.000 :-)) Fakt jezdím jen o víkendu po okolí a jen když je teplo... Jinak vše autem. Čili Proto nechápu, když se prodávají Elektrokola za 1-2-3tis euro, když se prodávají elektromobily za obrovské ceny, proč tyhleelektromotorky jak je v článku, dávno nezaplavily trh. Není to náhrada za motorku. Je to další produkt pro úzkou cílovku a ta úzká cílovka je i tak obrovská. Všichni kdo jezdí do práce na kole by to mohli koupit...

Driver
31. března • 11:19

I když jak nad tím poctivě přemýšlím, tak mnozí Ti co jezdí do práce na kole, nemají 100kč na to, aby si koupili dozadu blikačku :-/ Těžko budou investovat (cenu 20let ojeté octavie) do nového elektroscooteru :-( Radši se nechají přejet :-D

Georrge
30. března • 13:39

Pěkná víkendovka, bral bych :) jen kdyby to umělo víc jak 180, teda ne že by to bylo nějak extra málo, ale myslím že malá dvoustupňová převodovka by nebyla drahá ani problematická a dost by to zlepšilo dynamiku i maximálku. A to řazení k požitku z jízdy taky patří, takže aspoň jeden kvalt navíc by byl fajn.

Adolf
30. března • 12:59

200km rychlostí 90km/hod:-D

Vladik
3. dubna • 7:47

To by bylo ještě fajn, spíš to bude 200km rychlostí 40-50km. Když se pojede svižně zkrátí se to na 100km

jehoVista
30. března • 12:40

A kdo si to koupi? Hlavnim cilem motorkaru je otravovat okoli, tak cim nahradi tech 150 decibelu z provrtaneho vyfuku? To bude mit nejake repraky?

Doporučujeme

Články odjinud