Irmscher nabízí stylinogvý paket už i pro nový Opel Meriva

Dvorní úpravce automobilky Opel přichystal svůj paket optických vylepšení už i pro rodinně zaměřenou Merivu, která se široké veřejnosti ukázala teprve na ženevském autosalonu. Doplňky ovšem nejsou v tomto případě tak výrazné jako u většiny ostatních modelů, nicméně úpravce se i přes zaměření tohoto modelu snažil vytáhnout jeho sportovní křivky. Z úprav exteriéru jde především o novou masku chladiče, která bude k dispozici buď s černými nebo karbonovými prvky, decentní střešní spoiler a různé sady litých kol s rozměry od 16 až do 19 (!) palců.

K nové Merivě jsou zároveň dostupné i sportovní tlumiče snižujííc světlou výšku o 30 mm a tlumič výfuku, který vytvoří sytou zvukovou kulisu. Uvnitř zákazníka jistě potěší kožené čalounění, hliníkové dekorativní prvky a sportovní pedály. Závěrem musíme uznat, že při tomto modelu se pánové z Irmcheru udrželi v porovnání s ostatními modely své fantazie pořádně na uzdě, zda je to na škodu, to už posuďte sami...

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Irmcher z nové Merivy bestii neudělal, ale vadí to někomu?
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Opel Insignia 2
Rok výroby: 2009
Stav: 144 824 km
Cena: 160 000 Kč
Opel Astra 1.9
Rok výroby: 2005
Stav: 142 251 km
Cena: 60 000 Kč
Opel Astra 1.7
Rok výroby: 2009
Stav: 132 330 km
Cena: 75 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků