Irmscher Insignia is3 vyprodukuje 370 koní. Jde ale jen o koncept

Společnost Irmscher představila novinku v podobě modelu Insignia is3. Jedná se o v celku klasický tuning zahrnující přepracované nárazníky, velká kola a zvýšení výkonu. Komu by se taková Insignia líbila, pro něj máme špatnou zprávu. Nejde totiž o úpravu určenou k prodeji. Irmscher model is3 prezentuje jako koncept určený pro podporu dalšího vývoje.

Tuning | Zajímavosti | Příslušenství | Premiéry | Frankfurt 2013 | Design | Opel

Opel Insignia 2014: takto bude vypadat první ladění od firmy Irmscher

Irmscher is3 dostal decentně upravený přední nárazník doplněný o malý spoiler, nechybí prahové nástavce a vzadu difuzor, respektive rozměrné křídlo. Auto stojí na dvacetipalcových kolech. Místo sériových 325 koní slibuje oficiální tisková zpráva nárůst výkonu na konečných 370 koní. Tím v podstatě ale technické informace končí.

Zajímavosti | Retro | Technika | Sportovní auta | Příslušenství | Design | Ostatní značky

Irmscher Inspiro: bonbónek, jenž se rozjede na 240 km/h

Opel Insignia OPC prošel minulý rok (stejně jako ostatní nabídka řady Insignia) modernizací. Ta sice očekávané zvyšování výkonu nepřinesla, ale úprav se dočkal podvozek, respektive zadní náprava. Základní OPC zvládne stovku za šest sekund, maximální rychlost činí 270 km/h.

Klepněte pro větší obrázek
Foto: Irmscher

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Opel Insignia 2
Rok výroby: 2009
Stav: 144 824 km
Cena: 160 000 Kč
Opel Astra 1.9
Rok výroby: 2005
Stav: 142 251 km
Cena: 60 000 Kč
Opel Corsa 1.248
Rok výroby: 2007
Stav: 146 051 km
Cena: 50 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků