Irmscher dovezl do Šanghaje upravenou Insignii s výkonem 370 k

V Šanghaji se prezentuje také společnost Irmscher, které dorazila na tento autosalon s upravenou Insignií. Čtyřdveřový sedan dostal kompletní péči od vylepšené aerodynamiky, přes dvacetipalcová kola, upravený podvozek, až po vyšší výkon motoru.

Tuning | Sportovní auta | Opel

Irmscher Insignia is3 vyprodukuje 370 koní. Jde ale jen o koncept  

Úpravy karoserie jsou klasické. Insignia dostala přední spoiler, prahové nástavce, spoiler se nastěhoval rovněž na víko zavazadelníku a vzadu máme očekávat také difuzor. Jak už bylo řečeno, vůz stojí na dvacetipalcových kolech. Irmscher ve své tiskové zprávě zdůrazňuje, že každý nový díl na karoserii prošel testováním ve větrném tunelu a měl by tedy být funkční.

Tuning | Užitková auta | Opel

I dodávka potřebuje tuning. Irmscher vyladil Opel Vivaro

Co se motoru týká, Irmscher zvýší výkon v podstatě u jakékoliv verze. Vrcholem je Insignia OPC, která standardně nabídne 325 koní, auto vystavené v Šanghaji ovšem dostalo motor posílený na 370 koní. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Opel Insignia 2
Rok výroby: 2009
Stav: 144 824 km
Cena: 160 000 Kč
Opel Astra 1.9
Rok výroby: 2005
Stav: 142 251 km
Cena: 60 000 Kč
Opel Astra 1.7
Rok výroby: 2009
Stav: 132 330 km
Cena: 75 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků