Irmscher dal Opelu Karl rychlé pruhy. Pomalý motor mu ale zůstal

Společnost Irmscher je úpravce specializující se na vozy koncernu General Motors, přestože v jejím portfoliu najdete produkty i na jiné automobilky. Tentokrát se německý tuner podíval na kompaktní hatchback Opel Karl. Dal mu rychlé pruhy, 16" kola a... stříbrnou linkou obšívané koberečky s nápisem Race Edition.

Klepněte pro větší obrázek
K dispozici je jen jeden snímek upraveného Opelu Karl od Irmscheru. Na technice se ale nic neměnilo, auto dostalo jen rychlé pruhy

Všechno ostatní na Opelu Karl ale zůstalo sériové, včetně atmosférického litrového tříválce o výkonu 55 kW (75 k) a točivém momentu 95 Nm. Aspoň že ta speciální 16" kola v bílém provedení se jmenují v katalogu doplňků Turbo Star, takže zákazník přeci jen nějaké turbo dostane.

Zajímavosti | Sportovní auta | Kupé | Ženeva 2016 | Opel | Design

Opel GT vypadá opravdu dobře a je to zadokolka. Má ale jen tříválec

Irmscher prý takto upraví jen 100 Opelů Karl a za každý kus si naúčtuje 990 eur, tedy skoro 27 000 korun navíc. „Tuning“ lze objednávat u participujících dealerů Opelu výhradně do výroby nového auta.

Jen připomeneme, že Opel Karl je nejlevnější model německé automobilky a na západ od nás má základní cenovku pod magickou hranicí 10 000 eur. 

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Opel Corsa 1.229
Rok výroby: 2008
Stav: 86 854 km
Cena: 74 000 Kč
Opel Astra 1.686
Rok výroby: 2012
Stav: 129 912 km
Cena: 160 000 Kč
Opel Zafira 1.956
Rok výroby: 2012
Stav: 98 717 km
Cena: 240 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků