Irmscher 7 Turbo: Lotus Seven stále žije

Německý ladič Irmscher představil nový model 7 Turbo, svoji konkurenci pro Caterham, jež dokazuje, že odkaz kultovní stavebnice Lotus Super Seven zůstává stále živý. Jedná se pochopitelně o roadster, který se jako někdejší anglický vzor vyznačuje mimořádně lehkou konstrukcí, jež se chlubí dnes již nevídanou pohotovostní hmotností 725 kg. Irmscher 7 Turbo bude k mání ve čtyřech verzích, mezi nimiž vyniká vrcholné provedení 7 Turbo Sport. Pod jeho dlouhou kapotou se skrývá motor o výkonu 280 koní, který vozu dává neuvěřitelný poměr 390 koní na tunu! A tím vysoce překonává většinu sportovních vozů včetně Chevroletu Corvette Z06...

Méně nároční a movití motoristé mají k dispozici ještě turbomotor o výkonu 210 koní a atmosféricky plněnou jednotku s výkonem stále slušných 150 koní. Všechny verze jsou přitom osazeny nezávislým pružením všech kol a sportovními koly a ve výbavě najdeme v porovnání se spartánskými zvyklostmi podobných sestav kupodivu též klimatizaci. Cena těchto speciálů začíná na zajímavé úrovni 55 000 euro.

Klepněte pro větší obrázek
Irmscher 7 Turbo
Chevrolet Aveo 1.399
Rok výroby: 2006
Stav: 70 455 km
Cena: 65 000 Kč
Chevrolet Cruze 1.998
Rok výroby: 2013
Stav: 150 976 km
Cena: 180 000 Kč
Chevrolet Spark 0.796
Rok výroby: 2008
Stav: 105 420 km
Cena: 32 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků