Investiční poradce: Kupte si prakticky nejeté Ferrari Enzo!

Zima je vhodná doba pro investiční spekulace, aspoň když se bavíme o motorových vozidlech. A Ferrari Enzo je taková sázka na jistotu, pokud jde o zachování hodnoty a naprosto jisté zhodnocení vložených prostředků. Tohle auto, kterého se vyrobilo jenom 399 kusů, je už nyní legenda a zájem o něj bude vždycky.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Tohle konkrétní Enzo je prakticky nejeté a v naprosto originálním stavu. Zhodnocení vaší investice několika desítek milionů je tak zaručeno.

Jedno se teď objevilo na prodej v americkém Los Angeles a zajímavé je tím, že má najeto pouhých 570 km. Je tedy prakticky úplně nové, i když bylo vyrobeno už v roce 2003. Auto je naprosto originální bez jakýchkoli zásahů. Dokonce má prý ještě ochranné kryty volantu, pedálů a sedaček, se kterými bylo dodáno z továrny.

Sportovní auta | Fascinace | Autosalony | Kabriolety | Ferrari | Paříž 2014

Ferrari 458 Speciale Aperta je jen pro 499 boháčů

Ptáte se na cenu? Ehm... No, prodejce ji sdělí na požádání vážným zájemcům, ale v případě takového auta se cenovka pohybuje v přepočtu někde mezi 40 a 70 miliony korun. Ovšem v případě Ferrari Enzo hodnota neklesne, naopak spíše poroste, pokud ho udržíte funkční a originální.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
No tak! Nenechte se přemlouvat, seberte odvahu (a zhruba sedmdesát milionů) a vyražte do Kalifornie na nákupy

Jen připomeneme, že Ferrari Enzo je předchůdce současného supersportu LaFerrari. Je prakticky celé postavené z uhlíkových vláken a pohání ho uprostřed uložený atmosférický dvanáctiválec o zdvihovém objemu šesti litrů.

Přes šestistupňovou sekvenční převodovku řadící rychlostí až 150 ms posílá na zadní kola výkon 485 kW (660 koní) v 7800 ot./min. a točivý moment 657 Nm v 5500 ot./min. Ferrari Enzo se dostane na stovku za 3,14 sekundy, kolem 160 km/h se prožene za 6,6 sekundy a dosáhne na maximální rychlost 355 km/h.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Volkswagen Passat 0
Rok výroby: 2004
Stav: 187 213 km
Cena: 60 000 Kč
Škoda Fabia 1.9
Rok výroby: 2002
Stav: 178 493 km
Cena: 40 000 Kč
Ford Mondeo 1.8
Rok výroby: 2005
Stav: 124 553 km
Cena: 60 000 Kč
Výkvět automobilové techniky. Poznatky z testu SUV Audi SQ7

Audi SQ7 TDI

Výkonných SUV je na trhu poměrně dlouhá řada. Audi však svůj největší model jako první na světě vybavila elektrickým kompresorem, které jeho dynamické schopnosti posouvá na dramaticky vyšší úroveň.

8.  12.  2016 | Radek Pecák | 47 příspěvků
Test novinky Optima SW: Jak si Kia poradila s kombi střední třídy?

Kia Optima SW

Na jaře tohoto roku byla na autosalonu v Ženevě odhalena Optima Sportswagon, kterou korejská automobilka hrdě označuje za své první kombi střední třídy. My měli možnost ji otestovat ve sportovně laděné variantě GT Line. Jak obstála?

29.  11.  2016 | Stanislav Kolman | 32 příspěvků
Vyladěno na správných místech. Test Subaru WRX STi verze 2016

Subaru WRX STi 2016

Jízdy s kultovním sedanem WRX STi prokázaly, že značka umí vozy průběžně dolaďovat v souladu s dobou i přáními jejích zákazníků.

13.  11.  2016 | Radek Pecák | 27 příspěvků