Investiční poradce: Kupte si prakticky nejeté Ferrari Enzo!

Zima je vhodná doba pro investiční spekulace, aspoň když se bavíme o motorových vozidlech. A Ferrari Enzo je taková sázka na jistotu, pokud jde o zachování hodnoty a naprosto jisté zhodnocení vložených prostředků. Tohle auto, kterého se vyrobilo jenom 399 kusů, je už nyní legenda a zájem o něj bude vždycky.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Tohle konkrétní Enzo je prakticky nejeté a v naprosto originálním stavu. Zhodnocení vaší investice několika desítek milionů je tak zaručeno.

Jedno se teď objevilo na prodej v americkém Los Angeles a zajímavé je tím, že má najeto pouhých 570 km. Je tedy prakticky úplně nové, i když bylo vyrobeno už v roce 2003. Auto je naprosto originální bez jakýchkoli zásahů. Dokonce má prý ještě ochranné kryty volantu, pedálů a sedaček, se kterými bylo dodáno z továrny.

Autosalony | Sportovní auta | Fascinace | Kabriolety | Paříž 2014 | Ferrari

Ferrari 458 Speciale Aperta je jen pro 499 boháčů

Ptáte se na cenu? Ehm... No, prodejce ji sdělí na požádání vážným zájemcům, ale v případě takového auta se cenovka pohybuje v přepočtu někde mezi 40 a 70 miliony korun. Ovšem v případě Ferrari Enzo hodnota neklesne, naopak spíše poroste, pokud ho udržíte funkční a originální.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
No tak! Nenechte se přemlouvat, seberte odvahu (a zhruba sedmdesát milionů) a vyražte do Kalifornie na nákupy

Jen připomeneme, že Ferrari Enzo je předchůdce současného supersportu LaFerrari. Je prakticky celé postavené z uhlíkových vláken a pohání ho uprostřed uložený atmosférický dvanáctiválec o zdvihovém objemu šesti litrů.

Přes šestistupňovou sekvenční převodovku řadící rychlostí až 150 ms posílá na zadní kola výkon 485 kW (660 koní) v 7800 ot./min. a točivý moment 657 Nm v 5500 ot./min. Ferrari Enzo se dostane na stovku za 3,14 sekundy, kolem 160 km/h se prožene za 6,6 sekundy a dosáhne na maximální rychlost 355 km/h.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Volkswagen Golf 0
Rok výroby: 2009
Stav: 164 424 km
Cena: 115 000 Kč
Volkswagen Passat 0
Rok výroby: 2004
Stav: 187 213 km
Cena: 60 000 Kč
Volkswagen Golf 1.9
Rok výroby: 2009
Stav: 148 254 km
Cena: 115 000 Kč
Test Evropského auta roku. 5 důvodů, proč si Peugeot 3008 titul zaslouží

Peugeot 3008 2.0 BlueHDi (6M)

Je to jen pár dní, co si Peugeot 3008 vysloužil ocenění za nejlepší evropské auto tohoto roku. My jsme měli možnost jej vyzkoušet a přinášíme pětici důvodů, proč francouzská automobilka za svůj výtvor získala titul zaslouženě. Našli jsme ale i nedostatky.

22.  3.  2017 | Stanislav Kolman | 69 příspěvků
Test Škody Octavia po faceliftu s motorem 1,8 TSI. K RS chybí jen kousek

Škoda Octavia 1.8 TSI (facelift)

Octavia se zážehovou osmanáctistovkou nepatří mezi ty úplně nejvyhledávanější motorizace, ovšem její kultivovanost, chuť po otáčkách a solidní spotřeba paliva z ní činí černého koně modelové řady. Svezli jsme se verzí liftback s převodovkou DSG a pohonem předních kol.

20.  3.  2017 | Jiří Švamberk | 40 příspěvků
Test Dacie Duster: 5 věcí, které byste měli vědět o nejprodávanějším SUV v ČR

Dacia Duster 1.6 SCe 4x4

Proč je tak úspěšná? Ptáme se při testování Dacie Duster, která je na trhu již sedmým rokem, ovšem stále v kondici.

15.  3.  2017 | Milan Lažanský | 62 příspěvků